پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Asterix: The Secret of the Magic Potion

«آستریکس: راز معجون جادویی» انیمیشنی فرانسوی در ژانر ماجراجویی و کمدی و محصول سال 2018 است. این فیلم توسط لوئیس کلیچی و الکساندر آستیر کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا الکساندر آستیر نوشته است. از صداپیشگان فیلم می توان به کریستین کلاویر، فلورنس فورستی و الی سمون اشاره کرد. «آستریکس: راز معجون جادویی» در تاریخ 5 دسامبر 2018 در فرانسه اکران شده است.
نویسندگان:
الکساندر آستیر
عوامل:
فیلمبرداری: دیوید دولاک
تدوین: برتراند میلارد
موسیقی: فیلیپ رامبی

فروش جهانی: $46,200,000

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 65% را بر اساس 20 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/41 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 64 از 100 را بر اساس نظر 46 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی مثبت» است.


یادداشتی بر فیلم «آستریکس: راز معجون جادویی»
پس از موفقیت اقتباس سینمایی سال 2014 از مجموعه آستریکس، حالا الکساندر آستیر و لوییس کلیشی این سری را با یک فیلم سرگرم کننده دیگر ادامه داده اند. آستریکس: راز معجون جادویی پر از جوک و شوخی با فرهنگ عامه است. ابرقهرمان های محبوب فرانسه حالا درگیر ماجرای تازه ای می شوند که با تکنولوژی CGI به شکلی خیره کننده نشان داده شده است. این فیلم از یک کتاب کمیک محصول سال 1971 اقتباس شده است و با اینکه آن کتاب مسائل عمیقی را درمورد زندگی مدرن و شهر نشینی مطرح می کند، برداشت این فیلم جدید کارتونی‎تر و کودکانه‎تر است و به همین خاطر از عمق کم‎تری برخوردار است. این روش برای جذاب مخاطبانِ بیشتر موفق عمل کرده و اکران جهانی فیلم بسیار موفق بوده است. فیلم به فروش جهانی 46 میلیون یورو رسیده است که نزدیک به همان رقم فیلم اول است و برای یک انیمیشن غیرامریکایی موفقیت بزرگی به حساب می آید.
آستریکس سعی می کند به همراهی اوبلیکس از مردم منطقه اش در مقابل هجوم سربازان رومی محافظت کند. جادوگری حکیم به اسم پانورامیکس به آنها معجونی جادویی می دهد که باعث می شود بتوانند سربازان پرتعداد و قدرتمند رومی را شکست دهند. وقتی پانورامیکس می خواهد بازنشسته شود، آستریکس و اوبلیکس را می فرستد تا جانشین او را پیدا کنند اما در همین حین رومی ها حمله می کنند و همه چیز به هم می ریزد، همچنین یک موجود شیطانی به اسم سولفوریکس هم تمام تلاشش را می کند تا راز معجون را بدزدد و دستور ساخت آنرا پیدا کند.
آستیر و کلیچی (کارگردان) فیلمشان را با شوخی های فیزیکی، موسیقی های متنوع و همچنین اکشن دائمی پر کرده اند و با همراهی موسیقی متن پر انرژی فیلیپ رامبی یک لحظه هم اجازه نمی دهند سرعت فیلمشان کند شود. با اینکه داستان فیلم ساده است اما کارگردان ها نشان داده اند که می‎دانند با استاندارد های بودجه بالا کار کنند و با اینکه در هالیوود نیستند اما درک درستی از حجم شوخی ها در چنین کارهایی دارند. کتاب های کمیک آستریکس همیشه محبوبیت‎شان در ارجاع به شرایط اجتماعی و سیاسی بوده است، در اینجا این ارجاعات حذف شده و مشابه فیلم های هالیوودی شوخی با فرهنگ عامه (آثار سینمایی، تلویزیونی و ...) جای آنها را گرفته است. نتیجه اثری بسیار شاد و پرانرژی شده که پیام های اجتماعی کمی دارد اما بیننده اش را حسابی سرگرم می کند.

نویسنده: جوردن مینتزر
منبع: www.Hollywoodreporter.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 66%
نظر مثبت:
فکر نمیکردم این فیلم اینقدر خوب باشه. حسی رو به من داد که خوندن کتاب های کودکان سالها پیش بهم میداد. پر از خیال پردازی، شوخی های بامزه و لحظات هیجان انگیز. امیدوارم این مجموعه بازهم ادامه داشته باشه.
نظر منفی:
جوک های فیلم سطح خوبی دارن و بامزه هستن اما داستانش بیش از حد ضعیف نوشته شده و جذابیت خاصی نداره و حتی میشه گفت بهتر بود به دو تا فیلم تبدیل می شد.

جزئیات:
فیلمنامه این فیلم از هیچ کتاب کامیکی اقتباس نشده و فقط از شخصیت های داستان آستریکس استفاده کرده است.
کریستیان کلاویر که نقش آستریکس را صداپیشگی کرده قبلا در دو فیلم غیر انیمیشن درمورد شخصیت آستریکس بازی کرده است: «آستریکس و اوبلیکس در مقابل سزار» (1999) و «آستریکس و اوبلیکس با کلئوپاترا ملاقات می کنند» (2002)
لوئیس کلیچی (کارگردان) قبلا انیماتور انیمیشن محبوب «وال. ای» بوده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

آستریکس و راز معجون جادویی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری