پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Pond Life

دریاچه زندگی فیلمی بریتانیایی در ژانر درام و محصول سال 2018 است. این فیلم توسط بیل باکهورست کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا ریچارد کمرون نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به تام ویری، اسمه کرید مایلز و انگوس ایمری اشاره کرد. «دریاچه زندگی» در تاریخ 14 نوامبر 2018 در انگلستان به نمایش درآمد.

نویسندگان: 
ریچارد کمرون

عوامل:
فیلمبرداری: نیک کوک
تدوین: کریستوفر واتسون
موسیقی: ریچارد هاولی


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 75% را بر اساس 12 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/69 از 10 است. اکثر منتقدان برخورد صمیمانه فیلم با شخصیت ها و سادگی موقعیت های آنرا تحسین کرده اند. کوین ماهر منتقد روزنامه تایمز در مورد فیلم نوشته : «تصویر این جوانان آفتاب سوخته و دغدغه هایشان بسیار واقعی ترسیم شده است و بیننده را کاملا به یاد خاطرات شخصی اش از این دوران خواهد انداخت».



یادداشتی بر فیلم «دریاچه زندگی»
فیلم جدید بیل بارکهوست به نام «دریاچه زندگی» ماشین زمانی برای سفر به دهه 90 است فیلمی که انگار می خواهد نامه ای عاشقانه به کودکی در دوران پیش از دیجیتال باشد. فیلم در روستایی در بیرون از دانکستر اتفاق می افتد و شخصیت های آن با مونتاژ سریع معرفی می شوند. زندگی در این روستا بسیار آرام پیش می رود اما طولی نمی کشد که این آرامش به هم می خورد و شخصیت های فیلم به جنب و جوش می افتند. ترور (با بازی تام ویری) که شخصیت اصلی فیلم است تصمیم می گیرد ماهی افسانه ای نسی را شکار کند، او که باید برای کار روستا را ترک کند می خواهد قبل از رفتنش این کار بزرگ را به انجام برسند. ریچارد کمرون که بیشتر به عنوان یک نمایشنامه نویس شناخته می شود در اینجا از یکی از نمایشنامه های خودش که در سال 1992 نوشته اقتباس کرده و آنرا به فیلمنامه تبدیل کرده است. قدیمی بودن متن در خلال برخی دیالوگ ها و رفتارهای شخصیت های فیلم خودش را نشان می دهد. این لحظات آنچنان خوشایند نیستند و شاید اگر کارگردان دیگری متن را کارگردانی می کرد آنها را به سرعت حذف می کرد (مثل علاقه بیمار گونه یک شخصیت پسر به یکی از دخترهای هم سن و سالش که در فیلم های جدید به هیچ وجه نشان داده نمی شود) اما بیل باکهورست این لحظات را در فیلم نگه داشته است. دلیل این کار نزدیک کردن حال هوای فیلم به فضای واقعی دهه 90 و واقعگرایی باکهورست در نشان دادن شخصیت ها است، شما هرچقدر هم با برخی لحظات فیلم موافق نباشید باز هم نمی توانید کتمان کنید که این تصویر از دهه 90 واقعی و بسیار باورپذیر است. یکی دیگر از عواملی که به باورپذیر بودن فیلم کمک کرده بازی های درخشان گروه بازیگران نوجوان فیلم است. اسمه کرید مایلز (در نقش پوگو) عالی بازی می کند و استعداد بالای بازیگری اش را به خوبی نشان داده است، رفاقت او با دیو و شین بسیار واقعی از کار درآمده و لحظات کمدی آنها در هنگام سفر فوق العاده خنده دار هستند. 
به لطف فیلمبرداری خوب نیک کوک فضای این محیط روستایی بسیار سرزنده و شاد از کار درآمده است. او با گرفتن نماهای باز از مناظر زیبای این منطقه و همچنین استفاده از رنگ های متنوع فضایی پر از نوستالژی و خاطرات تلخ و شیرین را ساخته که بیننده را قطعا به یاد خاطرات خودش از این دوران خواهد انداخت. نماهای زیبای فیلم با موسیقی متن ریچارد هاولی کاملا هماهنگ هستند، قطعات گیتار آکوستیک او به خوبی زندگی آسوده و بدون دغدغه این منطقه کوچک را بازتاب می دهد و غافلگیری چندانی ندارد. با اینکه داستان «دریاچه زندگی» از برخی کلیشه های ژانر نوجوانانه استفاده می کند اما آنقدر خلاقانه نوشته شده که می تواند هر بیننده ای را سر ذوق بیاورد و او را با شخصیت های فیلم همراه کند. 
نویسنده: سوفی ویلارد
منبع: www.list.co.uk


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
یک فیلم بسیار دلنشین و زیبا که دیدنش شبیه به تماشای آلبوم های عکس قدیمی میمونه. دورانی که توی اون گوشی های هوشمند هنوز وجود نداشتن و انگار همه چیز از الان سرزنده تر و شادتر بود.
نظر منفی:
شخصیت های فیلم دوست داشتنی هستند اما داستان خیلی یکنواخت و خسته کننده نوشته شده و اتفاقات زیادی نداره.


جزئیات:
• فیلمبرداری این فیلم در جنوب یورکشایر انجام شده است.
• فیلم بر اساس نمایشنامه ای به همین نام اثر ریچارد کمرون نوشته شده است.
• این اولین فیلم بلند ساخته شده توسط بیل باکهورست است.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

دریاچه زندگی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری