پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Checkered Ninja

نینجای شطرنجی انیمیشنی دانمارکی در ژانر کمدی و درام و محصول سال 2018 است. این انیمیشن توسط توربیورن کریستوفرسن و آندرس متنسن کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا آندرس متنسن نوشته است. از صداپیشگان فیلم می توان به آندرس متنسن، اما سستد هاگ و آلفرد بیره لارسن اشاره کرد. «نینجای شطنجی» در تاریخ 25 دسامبر 2018 در دانمارک اکران شد و مورد استقبال منتقدان قرار گرفت.

نویسندگان:
آندرس متنسن

عوامل:
فیلمبرداری: نایلز گرونلیک
تدوین: کریستین هاسکیولد
موسیقی: کریستین وینتن


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 70% را بر اساس 14 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/72 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 64 از 100 را بر اساس نظر 8 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی مثبت» است. منتقدان دانمارکی این فیلم را جزو سه اثر برتر سینمای دانمارک در سال 2018 به حساب آورده اند و وجود پیام های اخلاقی عمیق در آنرا تحسین کرده اند.


یادداشتی بر فیلم «نینجای شطرنجی»
«نینجای شطرنجی» یکی از موفق ترین آثار انیمیشن دانمارک در سال گذشته بوده و در این کشور بسیار مورد توجه قرار گرفته است. حالا این فیلم در امریکا هم به نمایش درآمده و اکران موفقی را پشت سر می گذارد. این انیمیشن بسیار غافلگیر کننده است چرا که نه یک فیلم نینجای معمولی است و نه یک فیلم نینجای کودکانه. «نینجای شطرنجی» در جایی بین انیمیشن های ساده کودکان و انیمیشن های بزرگسال عمل می کند. آندرس متنسن فیلمنامه این فیلم را از کتاب پرفروش خودش به همین نام اقتباس کرده است و توانسته داستان آنرا به گونه ای تغییر بدهد که برای مخاطبان جهانی هم قابل فهم باشد.
کارتون از همان لحظه اول تکلیف مخاطبانش را روشن می کند و با صحنه ای شروع می شود که در آن یک کارخانه دار دانمارکی در تایلند یکی از کارگرانش را کتک می زند. از همان لحظه اول فیلم هشدار می دهد که ممکن است برای بعضی از کودکان حساس تر مناسب نباشد. هرچند اکثر لحظات فیلم چنین مشکلاتی ندارند اما باید توجه داشت که فرهنگ کتاب ها و فیلم های کودک در کشورهای اسکاندیناوی با کشورهای دیگر متفاوت است. آندرس متنسن (نویسنده) موفق شده لحظات خنده دار بسیاری را در فیلم ایجاد کند که البته این لحظه ها همگی در راستای داستان جذاب فیلم هستند. داستانی که هم آشناست و هم تا حد زیادی عجیب و غریب و خلاقانه نوشته شده است و می تواند بینندگانش را غافلگیر کند.
ایده اصلی فیلم انتقام گیری یک نینجا از یک کارخانه دار دانمارکی است، این داستان عجیب و غریب با لحظات خنده دار و صحنه های اکشن ترکیب شده و اجازه نمی دهد حوصله مخاطب به هیچ وجه سر برود. یکی از لحظات درخشان فیلم مواجهه با شخصیت زورگوی فیلم در پارک است که به شکلی بسیار نفس گیر کارگردانی شده است و اوج کیفیت فیلم را نشان می دهد. کیفیت انیمیشن و نقاشی های فیلم بسیار بالا هستند و طراحی ظاهر شخصیت های اصلی دوست داشتنی و بامزه انجام شده است. همچنین قطعات موسیقی ارجینال فیلم حس سرخوشی و انرژی زیادی را به فیلم تزریق کرده اند و در لحظات زیادی از فیلم اجازه نمی دهند سرعت آن افت کند. اگر از تماشای آثار انیمیشن سینمای امریکا خسته شده اید، «نینجای شطرنجی» می تواند جایگزین خوبی برای آنها باشد، انیمیشنی پرانرژی و بامزه که داستان عجیبش را به شکلی بسیار جذاب تعریف می کند و اجازه نمی دهد لحظه ای از تماشای آن خسته شوید.
نویسنده: جوردن مینتزر
منبع: www.hollywoodreporter.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 86%
نظر مثبت:
یک انیمیشن خیلی بامزه که داستان فوق العاده جذابی داره و قطعات موسیقی رپ اون بسیار شنیدنی هستند. این فیلم هم برای بچه ها و هم برای بزرگتر ها مناسبه و میتونه اونها رو سرگرم کنه.
نظر منفی:
این فیلم بامزه ست اما انگار بیشتر برای بزرگترها ساخته شده تا بچه چون یکسری از صحنه های اون برای بچه های حساس مناسب نیست.


جزئیات:
• این فیلم آمار بیشترین فروش بلیط در سینمای دانمارک از سال 1985 را به خود اختصاص داده است.
• «نینجای شطرنجی» بر اساس کتابی به همین نام اثر آندرس متنسن ساخته شده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

نینجای شطرنجی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری