پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Instant Family

خانواده فوری فیلمی امریکایی در ژانر کمدی و درام و محصول سال 2018 است. این فیلم توسط شین اندرز کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا اندرز به همراه جان موریس نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به مارک والبرگ، رز بایرن و ایزابلا مونر اشاره کرد. «خانواده فوری» در تاریخ 16 نوامبر 2018 در امریکا به نمایش درآمد و موفق شد به فروش جهانی 120 میلیون دلار برسد.

نویسندگان:
شین اندرز، جان موریس

عوامل:
فیلمبرداری: برت پالاک
تدوین: برد ویتی
موسیقی: مایکل اندروز

بودجه کلی: $48,000,000
فروش جهانی: $120,600,000


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 81% را بر اساس 145 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/56 از 10 است: «خانواده فوری نمی خواهد به شکلی واقعی و تلخ مشکلات سرپرستی از کودکان را نشان دهد و به جای این کار با موفقیت از این مسئله برای خلق یک کمدی عمیق استفاده می کند». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 57 از 100 را بر اساس نظر 28 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.


یادداشتی بر فیلم «خانواده فوری»
اگر به مواد تشکیل دهنده فیلم جدید شین اندرز نگاه کنید احتمالا تصور می کنید که قرار است با یک فیلم تکراری دیگر روبرو شوید. از همان کمدی های خانوادگی‎ای که می خواهند یک پیام اخلاقی را به زور به خورد مخاطبشان بدهند. اما این تنها ظاهر قضیه است و «خانواده فوری» که بر اساس تجربه های شخصی خود شین اندرز ساخته شده، تصویری بسیار پرجزئیات و دلنشین از این موضوع را ارائه می دهد که با فیلم های کلیشه ای ژانر کمدی/ درام اصلا قابل مقایسه نیست. نقطه قوت اصلی فیلم دقیقا در همین صداقت و روایت دست اولش است که باعث می شود بیننده به سرعت درگیر ماجرای فیلم و سرنوشت شخصیت های آن شود.
زوجی به نام های پیت و الی سرپرستی سه کودک را برعهده می گیرند و فیلم داستان خوشی ها و سختی های این تجربه جدید و مسئولیت بزرگ است. داستان فیلم در ابتدا شبیه به یک کمدی معمولی شروع می شود اما هر چه فیلم جلوتر می رود بیننده با جزئیات بیشتری از شخصیت ها آشنا می شود که زمینه را برای نقطه اوج فیلم آماده می کنند. وقتی سر و کله والدین یکی از بچه ها پیدا می شود بیننده دیگر کاملا نسبت به سرنوشت شخصیت ها حساس شده و بنابراین به نتیجه کشمکش داستان اهمیت می دهد. این درگیری عاطفی بیننده بزرگترین پیروزی ای است که یک فیلم کمدی/ درام می تواند به دست بیاورد و یکی از مهم ترین عوامل موفقیت فیلم در این زمینه بازی های بسیار خوب زوج اصلی فیلم است. مارک والبرگ و رز بایرن هماهنگی یک زن و شوهر را به شیوه ای واقعی به تصویر کشیده اند و به خصوص بایرن لحظات مادرانه بسیار تاثیرگذاری را خلق کرده است.
شین اندرز (کارگردان/ نویسنده) لحن فیلم را بین یک کمدی سرخوشانه و یک فیلم جدی درمورد سرپرستی از کودکان تقسیم کرده است. در لحظاتی متفاوت بودن این لحن ها باعث سردرگمی فیلم می شود اما در اکثر بخش های فیلم این تفاوت باعث شده کارگردان بتواند به شکل موثری به سیستم سرپرستی از کودکان در امریکا اعتراض کند. شگفتی بزرگ فیلم در بازی ایزابلا مونر رقم خورده است. این بازیگر نوجوان پس از بازی در فیلم «ترنسفورمرز: آخرین شوالیه» مورد توجه مارک والبرگ قرار گرفت و در این فیلم بازی بسیار خوبی را در نقش لیزی ارائه می دهد. شخصیت او از طرفی نسبت به خانواده جدیدش احساس محبت زیادی دارد و از طرف دیگر نمی تواند به سرعت خود را با شرایط وفق دهد. «خانواده فوری» در عین این که مشکلات سرپرستی از کودکان را نشان می دهد همزمان شیرینی به دست آوردن خانواده ای بزرگ تر را نیز به بینندگانش گوشزد می کند و آنها را ترغیب می کند تا به پیچیدگی این موضوع فکر کنند.
نویسنده: ایان فریر
منبع: www.empireonline.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 82%
نظر مثبت:
یک کمدی خانوادگی جذاب و تاثیر گذار با بازی عالی مارک والبرگ.
نظر منفی:
فیلم کیفیت بازی های خیلی خوبی داره اما موضوع سرپرستی از کودکان رو خیلی سطحی و ساده نشون داده، در واقعیت این موضوع هم برای خونواده و هم بچه خیلی پیچیده تر از این حرف هاست.

دیالوگ برگزیده:
استوارت: بچه داشتن خیلی خوبه به شرطی که همه زحمتش به گردن مادر خونواده باشه!

جزئیات:
• داستان این فیلم بر اساس تجربه های شخصی شین اندرز (نویسنده/ کارگردان) نوشته شده است.
• این سومین همکاری شین اندرز و مارک والبرگ می باشد این دو قبلا در فیلم های «بابایی خونه ست» (2015) و «بابایی خونه ست 2» همکاری کرده اند.
• شین اندرز قبلا فیلم «اون پسر منه» (2012) را ساخته است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

خانواده فوری

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری