پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Avengers Endgame

«انتقام جویان: پایان بازی» فیلمی امریکایی در ژانر ابرقهرمانی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط آنتونی روسو و جو روسو کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا کریستوفر مارکوس و استفن مک فیلی نوشته اند. از بازیگران فیلم می توان به رابرت داونی جونیور، کریس اوانز، مارک رافالو، کریس همثورث و اسکارلت جوهانسون اشاره کرد. «پایان بازی» ادامه ای بر فیلم «انتقام جویان: جنگ ابدیت» است و 22مین فیلم جهان سینمایی کمپانی مارول محسوب می شود. این فیلم در تاریخ 22 آوریل 2019 به نمایش درآمد و با استقبال همه جانبه تماشاگران و منتقدان روبرو شد. «انتقام جویان: پایان بازی» که به عنوان یکی از بهترین آثار ژانر ابرقهرمانی شناخته می شود توانست با با فروش جهانی 2/8 میلیارد دلار به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شود.

نویسندگان:
کریستوفر مارکوس، استفن مک فیلی
عوامل:
فیلمبرداری: ترنت اوپالوک
تدوین: جفری فورد، متیو اشمیت
موسیقی: آلان سیلوستری

بودجه کلی: $356,000,000
فروش جهانی: $2,798,000,000



واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 94% را بر اساس 509 ریویو بدست آورده که معادل نمره 8/23 از 10 است: «پایان بازی هیجان انگیز، سرگرم کننده و تاثیرگذار است و پایانی درخشان را برای مجموعه فیلم های ابر قهرمانی مارول رقم می زند». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 78 از 100 را بر اساس نظر 57 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی مثبت» است.


یادداشتی بر فیلم «انتقام جویان: پایان بازی»
در طول یازده سال گذشته کمپانی مارول موفق شده مجموعه ای از فیلم های ابرقهرمانی مرتبط با هم را بسازد که از نظر تعداد و کیفیت فیلم ها در تاریخ سینما بی نظیر است. هر یک از این فیلم ها به یکی از شخصیت های مختلف این جهان سینمایی می پردازد و همزمان یک داستان بزرگ تر را پیش می برد که در تمام این فیلم ها در جریان است. هر فیلمسازی که در این سال ها با مارول قرارداد امضا کرده یک قطعه دیگر را به این پازل عظیم اضافه کرده و سهم خود را در ساخت این مجموعه ایفا کرده است. حالا و در ایستگاه نهایی این سفر هیجان انگیز و طولانی به «انتقام جویان: پایان بازی» رسیده ایم که در آن جو و آنتونی روسو (کارگردان های فیلم) باید ماموریتی مهم را به انجام برسانند. آنها باید این داستان بزرگ را تمام کنند و تمام خطوط داستانی 21 فیلم قبلی این مجموعه را به شکلی راضی‎کننده به پایان برسانند. با وجود سختی بیش از حد این پروژه و انتظارات فراوان طرفداران از این فیلم، تیم نویسندگان و کارگردان های فیلم کاملا در این ماموریت موفق عمل کرده اند و «پایان بازی» به یکی از درخشان ترین فیلم های جهان سینمایی مارول تبدیل شده است.
فیلمنامه کریستوفر مارکوس و استفن مک فریلی از پایان اتفاقات فیلم «انتقام جویان: جنگ ابدیت» شروع می شود و ماجرای ابرقهرمان هایی را روایت می کند که باید بار دیگر با تانوس روبرو شوند. اما این بار تانوس قوی تر از همیشه است چرا که موفق شده تمام سنگ های موردنظرش را جمع آوری کرده و زمین را به یک ویرانه تبدیل کند. آنها یک نقشه پیچیده طراحی می کنند تا برای آخرین بار با این تایتان دیوانه مبارزه کنند و او را شکست دهند. در اینجا داستان به صورت کلی توضیح داده شده تا لذت فهمیدن جزئیات برای شما از بین نرود با این وجود باید گفت امکان ندارد از دیدن این فیلم پشیمان شوید. تعداد زیادی غافلگیری های داستانی و لحظات تکان دهنده عاطفی در فیلم وجود دارد که می تواند هر بیننده ای را عاشق این فیلم کند. اما دستاورد های فیلم تنها به داستان محدود نمی شود و از نظر فنی نیز فیلم در اوج قرار دارد. در واقع فیلم نهایت توانایی های فنی موجود در زمینه جلوه های ویژه کامپیوتری و طراحی صحنه های اکشن پیچیده را نشان می دهد.
بهترین نکته درمورد «پایان بازی» این است که هم منتقدان را راضی کرده و هم تمام انتظارات طرفداران فیلم را برآورده کرده است. برادران روسو با ساخت این فیلم به یک دستاورد ویژه در کارنامه حرفه ای‎شان رسیده اند و ثابت کرده اند که در ژانر ابرقهرمانی هم می توان تکنیک های ناب سینمایی را پیاده کرد. اگر به فیلم های ابرقهرمانی علاقه داشته باشید، «پایان بازی» فیلمی است که احتمالا بارها آنرا تماشا خواهید کرد؛ فیلمی که تاثیر آن بر سینمای تجاری هالیوود تا سالهای سال باقی خواهد ماند.
نویسنده: اریک آیزنبرگ
منبع: www.cinemablend.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 90%
نظر مثبت:
دیدن «پایان بازی» یک تجربه فراموش نشدنیه. مطمئن باشید در آینده این فیلم به عنوان یکی از بزرگترین آثار تاریخ سینما شناخته میشه چون هیچ نقص و کاستی ای توی فیلمنامه، کارگردانی و بازی های اون وجود نداره.
نظر منفی:
پایان فیلم اصلا قانع کننده نیست و سوالات خیلی زیادی رو بی جواب میذاره. «پایان بازی» زحمت های تمام تیم سازنده جهان سینمایی مارول رو بی ثمر گذاشته چون تقریبا به تمام اصول ساخت این فیلم ها خیانت کرده.


جزئیات:
• استن لی حضور کوتاهی در فیلم دارد و برای این صحنه با فناوری جلوه های ویژه جوان سازی شده است.
• تنها بازیگری که قبل از شروع فیلمبرداری نسخه کامل فیلمنامه را خوانده رابرت دانی جونیور بوده است.
• ساخت فیلم درست پس از «انتقام جویان: جنگ ابدیت» آغاز شده است. پروژه فیلمبرداری این دو فیلم بیش از 200 روز طول کشیده است.
• دیالوگ مشهور «دوستت دارم 3000» توسط رابرت دانی جونیور به نویسندگان پیشنهاد شده است، دانی جونیور در مصاحبه ای گفته یکی از فرزندانش عادت داشته که گاهی این جمله را به او بگوید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

انتقام‌ جویان پایان بازی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری