پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

Scarlett Johansson

Scarlett Johansson

Scarlett Johansson

اسکارلت جوهانسون : scarlett-jo112Scarlett Johansson

تاریخ تولد : 22 نوامبر 1984 در نیویورک، آمریکا

مهمترین افتخارات : نامزد گلدن گلاب بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای بازی در یک فیلم کمدی یا موزیکال برای فیلم « گمشده در ترجمه » ، نامزد گلدن گلاب بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای بازی در یک فیلم درام برای فیلمهای « دختری با گوشواره های مروارید » ، « یک آهنگ عاشقانه برای بابی لانگ » و نامزد گلدن گلاب بهترین بازیگر نقش اصلی مکمل زن برای بازی در فیلم « Match Point »



بیوگرافی کوتاه :

اسکارلت جوهانسون در 22 نوامبر سال 1984 در شهر نیویورک آمریکا دیده بر جهان گشود. پدرِ اسکارلت یک معمار اهل دانمارک بود که از وضعیت مالی چندان مطلوبی برخوردار نبود. اما اسکارلت کوچک در دوران کودکی توسط مادرش که شیفته هنر و سینما بود ترغیب Scarle33nssonبه فراگیری متد بازیگری شد. اسکارلت به همین دلیل خیلی زود به بازیگری علاقه مند شد و در دوران تحصیلات پایه ای اجرای نمایش را بطور تخصصی فراگرفت و دیگر زمان آن فرا رسیده بود که مادرش او را به پروژه های مختلف برده تا اسکارلت کمن سن و سال در آنجا تست بازیگری دهد.

اولین نقش آفرینی اسکارلت جوهانسون در مقابل دوربین به سال 1994 و بازی در فیلم « شمال » باز می گردد و پس از آن، نقش آفرینی جوهانسون در فیلم « Manny & Lo » بود که توانست تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و از اسکارلت چهره ای نوظهور درعرصه بازیگری بسازد. سپس وی به « نجوای اسب » به کارگردانی رابرت ردفورد پیوست و اینبار نیز توانست نام خود را به عنوان یکی از آینده دار ترین بازیگران هالیوود مطرح سازد و از اعتباری ارزشمند برخوردار گردد. جوهانسون با اینکه اغلب در نقش دختران نوجوان ظاهر می شد اما در سال 2003 به واسطه حضور در فیلم « گمشده در ترجمه » به کارگردانی سوفیا کاپولا توانست اولین قدم برای حضور در آثار بزرگسالانه را محکم بردارد و نامزد جوایز ارزشمندی از جمله گلدن گلاب و بفتا گردد و در سالهای بعد نیز با حضور در فیلمهای مهمی از جمله « دختری با گوشواره های مروارید » و « Match Point » بار دیگر نامزد دریافت جایزه گلدن گلاب گردد و نام خود را به عنوان یک ستاره در هالیوود تثبیت کند.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری