پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Annabelle Comes Home

«آنابل به خانه می آید» فیلمی امریکایی در ژانر ترسناک و محصول سال 2019 است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط گری دوبرمن انجام شده و از بازیگران آن می توان به مک کنا گریس، مدیسون آیسمن و پاتریک ویلسون اشاره کرد. «آنابل به خانه می آید» دنباله ای بر فیلم «آنابل: آفرینش» (2017) محسوب می شود و در تاریخ 26 ژوئن 2019 در امریکا اکران شد. این فیلم در اکران جهانی خود موفق شد به فروش 231 میلیون دلار برسد.

نویسندگان: 
گری دوبرمن

عوامل:
فیلمبرداری: مایکل بورگس
تدوین: کرک موری
موسیقی: جوزف بیشارا

بودجه کلی: $27,000,000
فروش جهانی: $231,300,000


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 65% را بر اساس 200 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/83 از 10 است: «آنابل به خانه می آید به نسبت فیلم های قبلی این سری کمتر ترسناک است اما همچنان می تواند طرفداران این سری فیلم ها را کاملا سرگرم کند». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 53 از 100 را بر اساس نظر 35 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.


یادداشتی بر فیلم «آنابل به خانه برمی گردد»
آنابل به خانه می آید سومین فیلم از سری آنابل و هفتمین فیلم از سری احضار محسوب می شود. عروسک تسخیر شده بار دیگر بیدار می شود و این بار دختر ده ساله خانواده و پرستارهایش را هدف قرار می دهد. بر روی کمدی که عروسک آنابل را در خود دارد بزرگ نوشته شده: «این در را واقعا باز نکنید». لازم نیست از طرفدارهای پر و پا قرص سینمای وحشت باشید تا بدانید دقیقا برعکس این اتفاق خواهد افتاد. گری دوبرمن (نویسنده/ کارگردان) که با این فیلم، اولین فیلم بلند خود را ساخته در این فیلم موفق شده با یک سرعت ثابت تعداد زیادی از ترس های ناگهانی را ایجاد کند و تسلط او روی دوربین به ایجاد ترس های دائمی کمک زیادی کرده است. 
فیلم با اد و لورین شروع می شود که عروسک را به خانه می برند، آنها عروسک را در کنار تعداد دیگری از اشیا ترسناک داخل انباری قرار می دهند. در همین حال دختر آنان به خاطر کار پدر و مادرش در مدرسه مورد تمسخر دانش آموزان دیگر قرار می گیرد. این بخش ها به شکل ظریفی پرداخت شده اند اما سپس فیلم بلافاصله لحنی اکشن به خود می گیرد. لورن و اد برای آخر هفته خانه را ترک می کنند و دخترشان را با یک پرستار جوان به نام ماری الن تنها می گذارند. همه چیز خوب است تا این که دوست ماری به نام دانیلا شروع به چرخیدن در خانه و سرک کشیدن به جاهای مختلف آن می کند. از اینجا به بعد صحنه های ترسناک به صورت پی در پی می آیند و با موسیقی فوق العاده خوب فیلم ترکیب می شوند. این موسیقی تاثیر فضاسازی کارگردان را بیشتر می کند و باعث می شود بیننده هر چه بیشتر درون فضای فیلم قرار بگیرد.
از نظر بازی ها مک کنا گریس عملکرد بسیار خوبی دارد چرا که واکنش هایش را کنترل کرده و آنها را اصلا به شیوه ای افراطی بروز نمی دهد. بقیه گروه بازیگران هم همگی بازی های قابل قبولی دارند. ورا فرمینگا و پاتریک ویلسون زمان کمی برای بازی دارند اما عدم حضور آنها به دلیل جذابیت بالای صحنه ها زیاد حس نمی شود. فضای قدیمی خانه وارن ها و تاریکی محیط های داخلی فیلم به ترسناک بودن فضای آن کمک بسیاری کرده و توسط مایکل بورگس (فیلمبردار) به زیبایی به تصویر کشیده شده اند. «آنابل به خانه می آید» تمام ویژگی های یک فیلم ترسناک عالی را دارد و از قانون کلی سری فیلم های آنابل تبعیت می کند: اینکه ترسناک باشد بدون آنکه ادای پیچیده یا عمیق بودن را دربیاورد.
نویسنده: رونا کوتچا
منبع: www.indiatimes.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 70%
نظر مثبت:
این فیلم بسیار ترسناک ساخته شده و فیلمبرداری فوق العاده خوبی داره. اگه به سری فیلمای احضار یا آنابل علاقه دارید حتما این فیلم رو ببینید چون این فیلم به نسبت شماره های قبل خیلی خلاقانه ساخته شده.
نظر منفی:
من طرفدار فیلمای قبلی آنابل هستم اما این یکی واقعا بد بود. بازی های فیلم قابل قبول هستن اما داستان و پایان بندی فیلم بیش از حد ساده و ضعیف هستن و بیننده رو کاملا از این سری ناامید می کنن.


جزئیات:
• فیلم به شخصیت واقعی لورن وارن تقدیم شده که دو ماه قبل از شروع فیلمبرداری از دنیا رفت.
• این اولین فیلم ساخته شده توسط گری دوبرمن است.
• داستان این فیلم توسط جیمز وان نوشته شده است.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

آنابل به خانه می آید

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری