پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Coming Home in the Dark

تماشای رایگان فیلم ترسناک Coming Home in the Dark 2021 با زیرنویس فارسی

 داستان بازگشت به خانه در تاریکی آن قدر جذاب است که یک لحظه هم از دیدن آن خسته نمی شوید. پس بهتر است هر چه زودتر دانلود فیلم Coming Home in the Dark 2021 را در برنامه های خود بگنجانید تا مانند سایر کاربران فیلم و سریال از تماشای آن لذت ببرید. فیلم هایی در ژانر ترسناک و هیجان انگیز این سال ها گوی سبقت را از سایر فیلم های پرطرفدار ربوده اند و روز به روز بر طرفداران آنها افزوده می شود. سفر جاده ای مرگبار در فیلم بازگشت به خانه در تاریکی، لحظات نفس گیر را برای مخاطب به همراه می آورد. تماشای آنلاین فیلم بازگشت به خانه در تاریکی باعث می شود تا حتی نتوانید برای یک ثانیه هم پلک بزنید و از این فیلم لذت کامل را ببرید. اگر شما هم قصد تماشای رایگان فیلم بازگشت به خانه در تاریکی را دارید با ما همراه باشید تا بیشتر با این فیلم جذاب و دوست داشتنی آشنا شوید.

عوامل و رویدادهای فیلم Coming Home in the Dark 2021 

 فیلم سینمایی بازگشت به خانه در تاریکی فیلم در ژانر ترسناک و هیجان انگیز ساخته شده است که شما هم حتماً از دیدن آن اوج ترس و هیجان را تجربه می کنید. این فیلم توسط کارگردان معروف نیوزلندی، جیمز اشکرافت ساخته شده است این کارگردان نیوزلندی فیلم های مانند سربلند، گوسفندان سیاه، گوشت تازه و غیره را هم در کارنامه خود دارد. داستان فیلم بر اساس یک داستان کوتاه از اوون مارشال نگارش شده است. همچنین بازیگران مطرحی از دنیای فیلم و سریال مانند Miriama McDowell ، Daniel Gillies، Erik Thomson  در این فیلم محصول نیوزلند ایفای نقش می کنند. فیلم بازگشت به خانه در تاریکی در جشنواره فیلم ساندس حضور یافت و جایزه بهترین فیلم سینمایی را نیز دریافت کرد. اگر شما هم عاشق فیلم های ترسناک هستید پس تماشای رایگان فیلم بازگشت به خانه در تاریکی را از دست ندهید.

داستان فیلم Coming Home in the Dark 2021

داستان فیلم از این قرار است که یک معلم مدرسه، همراه خانواده اش برای گردش به خارج از شهر می رود. دو راننده مزاحم در مسیر باعث تغییر وضعیت آنها می شوند. این خانواده پس از اینکه توسط راننده ها ربوده می شوند به جاده های مرگباری هدایت می شوند. اکنون معلم برای اینکه از خانواده خود مراقبت کند، مجبور است تا به عمل وحشیانه ای دست بزند و این عامل سبب می شود تا یک بار دیگر با گذشته خود روبرو شود. چه چیزی در گذشته این معلم باعث می شود تا او را از آن فراری دهد؟ دانلود رایگان فیلم Coming Home in the Dark 2021 شما را به صحنه های عجیب و غریب این فیلم دعوت می کند.

 دانلود فیلم Coming Home in the Dark ۲۰۲۱ با زیرنویس فارسی

 اگر عاشق فیلم های ترسناک هستید، این فیلم را به عنوان یکی از بهترین فیلم های ترسناک سال از دست ندهید. نهایت هیجان و تنش در این فیلم به چشم می خورد و به همین خاطر تماشای آنلاین فیلم بازگشت به خانه در تاریکی در سراسر دنیا رکورد خوبی را ثبت کرده است. پس شما هم همراه با این کاربران به تماشای آنلاین این فیلم لذت بخش بنشینید. دانلود فیلم بازگشت به خانه در تاریکی با زیرنویس فارسی برای کاربران ایرانی فراهم شده است تا در اسرع وقت بهترین فیلم های روز دنیا را تماشا کنند. لینک دانلود رایگان فیلم بازگشت به خانه در تاریکی با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

بازگشت به خانه در تاریکی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری