پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Killers Anonymous

قاتلین ناشناس فیلمی امریکایی در ژانر اکشن و معمایی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط مارتین اوون کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا سث جانسون و الیزابت موریس نوشته اند. از بازیگران فیلم می توان به گری اولدمن، تامی فلنگان و جسیکا آلبا اشاره کرد. «قاتلین ناشناس» در تاریخ 28 ژوئن 2019 در امریکا به نمایش درآمد.

نویسندگان:
سث جانسون، الیزابت موریس

عوامل:
فیلمبرداری: هاوارد هل
تدوین: استفن هدلی
موسیقی: راجر گولا

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 25% را بر اساس 9 ریویو بدست آورده که معادل نمره 4/3 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 22 از 100 را بر اساس نظر 7 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی منفی» است.

یادداشتی بر فیلم «قاتلین ناشناس»
قاتلین ناشناس از آن فیلم هایی است که قصد و نیت کارگردانش را به این آسانی ها نمی توانید تشخیص بدهید. فیلم در یک فضای بسته می گذرد و سعی می کند موضوع هیجانی اش را به وسیله حرکات عجیب دوربین و دیالوگ های طعنه آمیز به آثار کوئنتین تارانتینو و گای ریچی نزدیک کند. «قاتلین ناشناس» با قرار دادن تعدادی از قاتل های حرفه ای در یک اتاق، موفق می شود فضایی پر از بدبینی را ایجاد کند که البته با کمدی بد موقع و پست مدرن فیلم خراب می شود. فیلم نه به سوی کشمکش های شدید و نفس گیر می رود و نه سعی می کند لحن کمدی اش را کاملا پرداخت کند. اما این سردرگمی در لحن باعث نمی شود بیننده از دیدن فیلم خسته شود چرا که گروه قدرتمند بازیگران فیلم در هماهنگی خوبی با هم قرار داشته و به خوبی از پس ایفای نقش هایشان برآمده اند. انتخاب گری اولدمن برای بازی در این فیلم چندان کار سختی نبوده است، او تجربه بسیار زیادی در ایفای این گونه نقش ها دارد و در اینجا نیز شخصیت اش را با نوعی کمدی انگلیسی طعنه آمیز و دوست داشتنی ترکیب کرده است.
هاوارد هل برای فیلمبرداری این فیلم از رنگ های متنوعی استفاده کرده که باعث شده حوصله بیننده از دیدن صحنه های داخل زیرزمین سر نرود. این استراتژی برای فیلم بسیار ضروری است چرا که محدود بودن لوکیشن به راحتی می توانست به مانعی بر سر اهداف فیلم تبدیل شود. با وجود اینکه جنبه های فنی فیلم از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما متن فیلمنامه آن چنین کیفیتی ندارد. دیالوگ های فیلم به گونه ای نوشته شده اند که چندان بامزه نیستند و نمی توانند عجیب بودن موقعیت های فیلم را بازتاب دهند، همچنین فیلم تغییر لحن های شدیدی دارد که باعث سردرگمی بیشتر بینندگان می شوند. با وجود این ضعف های داستانی، کارگردانی فیلم به خوبی توانسته این تغییرات شدید را مدیریت کند. کارگردان سعی کرده فیلم را به سبک آثار گنگستری دهه 90 کارگردانی کند و در این راه تا حدود زیادی به موفقیت رسیده است. «قاتلین ناشناس» در نهایت قربانی تمایلات عجیب و غریب نویسندگانش شده است وگرنه بازی ها و کارگردانی آن بسیار با کیفیت هستند. با اینحال اگر به آثار گنگستری پست‎مدرن مانند «سگ های انباری» (1992) علاقه دارید از دیدن این فیلم لذت خواهید برد.

نویسنده: سیمون آبرامز
منبع: www.rogerebert.com

واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
فیلمنامه این فیلم ایرادات زیادی داره اما لحظات بسیار درخشانی از نظر تلفیق کمدی و هیجان توی فیلم وجود داره که کار خوب بازیگرها و کارگردانی درست مارتین اوون رو نشون میدن.
نظر منفی:
تماشای این فیلم واقعا سخته چون لحنش اصلا مشخص نیست و داستان اون معلوم نیست میخواد به کجا برسه.

دیالوگ برگزیده:
مکس: سرنوشت آدم های پولدار معمولا توسط آدمای فقیر تعیین میشه.

جزئیات:
• جسیکا آلبا و تامی فلنگان قبلا در فیلم «شهر گناه» (2005) هم بازی بوده اند.
• مارتین اوون قبلا فیلم «آدمکش لس آنجلس» (2016) را ساخته است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

قاتلین ناشناس

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری