پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم NGK

ان جی کی فیلمی هندی در ژانر سیاسی و اکشن و محصول سال 2019 است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط سلوا راگاوان انجام شده و از بازیگران آن می توان به سوریا، سای پالاوی و راکول پریت سینگ اشاره کرد. «ان جی کی» در تاریخ 31 می 2019 در هند به نمایش در آمد.

نویسندگان:
سلوا راگاوان

عوامل:
فیلمبرداری: شیواکومار ویجایان
تدوین: پراوین کی ال
موسیقی: یووان شانکار راجا

واکنش منتقدها:
این فیلم در ابتدای نمایش خود نقدهای متضادی را دریافت کرد که بعضی از آنها پیام های اجتماعی فیلم را تحسین می کردند و برخی دیگر پیچیده بودن بیش از حد آنرا منفی دانسته بودند اما مدتی بعد و به دلیل جنجالی شدن فیلم در شبکه های اجتماعی واکنش ها به فیلم تغییر کرد و ارزیابی های مثبت بسیاری از فیلم صورت گرفت و حتی برخی وبسایت ها آنرا به عنوان یکی از بهترین فیلم های سال معرفی کردند.


یادداشتی بر فیلم «ان جی کی»
سوریا (بازیگر) در سالهای اخیر زندگی حرفه ای دوگانه‎ای را تجربه کرده است. بعد از موفقیت های تجاری او در اواخر دهه 2000 او سعی کرد بیشتر در فیلم هایی بازی کند که فیلمنامه هایشان جنبه های حرفه ای تر و هنری تری از بازی او را به نمایش بگذارند. فیلم هایی که او با نسل جدید فیلمسازان هند از جمله ویکات پرابو، ویکرام کومار و ویگناش شیون کار کرده هرچند موفقیت های تجاری عظیمی قلمداد نمی شوند اما جایگاه او به عنوان یک بازیگر خوش‎فکر و توانا را تثبیت کرده اند. به همین خاطر است که خبر فیلم جدید او با سلوا راگاوان همه را هیجان زده کرد و باعث شد انتظارات زیادی درمورد فیلم شکل بگیرد.
خوشبختانه فیلم تا حد زیادی این انتظارات را برآورده کرده است. اما قدرت فیلم بیش از آنکه به بازیگری سوریا مربوط باشد به خاطر کارگردانی درست سلوا راگاوان به دست آمده است. فیلمنامه این کار متاسفانه خیلی خلاقانه نوشته نشده است اما کارگردان با موفقیت به داستان آن جان بخشیده و آنرا به یک فانتزی سیاسی تبدیل کرده که علاوه بر داشتن المان هایی از فیلم هایی مثل «نوتا» (2018) جنبه های سیاسی اش به شکلی دقیق و انتقادی بیان می شوند. مانند فیلم گنگستری «پودهوپتی» در اینجا هم سلوا راگاوان سفر یک شخصیت را از فقر به سوی مناصب عالی نشان می دهد. درست مثل آن فیلم در اینجا هم بیننده در این فانتزی شریک می شود و خود را در کنار شخصیت حس می کند. دلیل این امر ارائه موقعیت های درگیر کننده‎ای است که در طول فیلم شخصیت سوریا را به چالش می کشند. شخصیت اصلی مدام تحت فشارهای گوناگون قرار می گیرد و موفقیت او در حزب سیاسی‎اش مدام به سفری خطرناک تر و سخت تر تبدیل می شود. یکی از نکات مثبت فیلم این است که از نظر لحنی یکنواخت نیست، کارگردان اجازه نمی دهد این داستان سیاسی باعث شود جذابیت فیلم کاهش پیدا کند و به فیلم لحن سرخوشانه‎ای نیز اضافه کرده که بسیار به کمک آن می آید.
با اینکه شخصیت پردازی دشمنان سیاسی ان جی کی چندان پیچیده انجام نشده و آنها آدم بدهایی معمولی هستند اما قدرتی که توسط فیلمنامه نویس به آنها داده شده به حدی زیاد است که باعث می شود تنش و اضطراب تماشاگر در طول فیلم حفظ شود. فیلم در زمان دو ساعته اش به محدوده متنوعی از مضامین اجتماعی و سیاسی می پردازد و در کنار آن ماجرای تغییر و تحول شخصیت اصلی اش را با موفقیت تعریف می کند. «ان جی کی» یک قدم موفقیت آمیز دیگر در کارنامه کاری سلوا راگاوان است و جایگاه او به عنوان یکی از کارگردان های برجسته سینمای هند را بار دیگر تثبیت می کند.
نویسنده: ماراوی سوگانث
منبع: www.indiatimes.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
این فیلم با بازی عالی سوریا یکی از بهترین فیلماییه که این چند وقت دیدم چون داستان سیاسی خودش رو به شکل خیلی سرگرم کننده و جذابی تعریف می کنه.
نظر منفی:
خیلی از طرفدارهای سوریا و سلوا راگاوان منتظر اومدن «ان جی کی» بودن اما این فیلم همه رو ناامید کرد چون بیش از حد کلیشه ای و سطحی نوشته شده و ارزش دیدن نداره.


جزئیات:
پوستر اول فیلم به گونه ای طراحی شده بود که بسیاری آنرا تقلیدی از عکس های چگوارا می دانستند.
این نخستین فیلم به زبان تامیلی است که در کره و ژاپن به نمایش درمی آید.
این نخستین فیلم سلوا راگاوان پس از 6 سال است او قبل از این فیلم «جهان دوم» (2013) را ساخته بود.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

ان جی کی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری