پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Divine Fury

خشم الهی فیلمی کره ای در ژانر وحشت و اکشن و محصول سال 2019 است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم بر عهده کیم جو هوان بوده و از بازیگران آن می توان به پارک سئو جون، آن سونگ کی و وو دوهوان اشاره کرد. «خشم الهی» در تاریخ 31 جولای 2019 در کره جنوبی اکران شد.
نویسندگان: 
کیم جو هوان 
عوامل:
فیلمبرداری: هایت شون کیو
تدوین: یوریم لی
موسیقی: جا وان کو

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 36% را بر اساس 14 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/33 از 10 است: «ایده عجیب و غریب خشم الهی با بدلکاری و جلوه های ویژه خوب تا حدودی باور پذیر می شود اما فیلمنامه آن همچنان مشکلاتی دارد». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 33 از 100 را بر اساس نظر 4 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی منفی» است.


یادداشتی بر فیلم «خشم الهی»
کارنامه کارگردانی کیم جو هوان در دهه اخیر واقعا عجیب بوده است، او با دو درام جمع و جور به نام های «خداحافظ لبخند من» (2010) و «کوالا» (2013) کارش را شروع کرد و سپس در سال 2017 یک کمدی- اکشن فضایی به نام «دوندگان نیمه شب» ساخت. سبک نوشتن و کارگردانی او قطعاً ژانرهای زیادی را در برمی گیرد و این موضوع در فیلم تازه او «خشم الهی» به بهترین شکل خودش را نشان داده است، فیلمی که ترکیبی از اکشن رزمی، روانشناسی یک شخصیت مذهبی و همچنین ژانر ترسناک است.
کسانی که با تربیت دینی بزرگ شده اند قطعا در جایی از کودکی شان این سوال را داشته اند که «خدا چرا اجازه می دهد اتفاقات بد وجود داشته باشند؟». این سوالی است که خیلی از بزرگسال ها هم جوابش را نمی دانند و قطعا ارائه یک توضیح قانع کننده به کودکان در این باره کار آسانی نیست. مخصوصا اگر آن کودک به تازگی پدرش را از دست داده باشد. این اتفاقی است که برای یونگ هو قهرمان «خشم الهی» افتاده است. او از تربیت مسیحی فاصله گرفته و در طول این سالها به یک رزمی کار حرفه ای تبدیل شده است ولی خبر ندارد که دلیل مرگ پدرش در واقع یک روح شیطانی بوده است. حالا بیست سال پس از مرگ پدرش او زخم عجیبی برمی دارد که کسی نمی تواند آنرا درمان کند و به همین خاطر نزد یک کشیش به نام پدر آن سونگ کی می رود، پدر مسیحی فورا متوجه می شود که یونگ هو استعدادی الهی در درون خود دارد که او را قادر به انتقام گرفتن از روح شیطانی می کند.
شخصیت پردازی یونگ هو به گونه ای انجام شده که هر کسی می تواند با او همذات پنداری کند. او با یک مشکل اعتقادی روبروست و این مشکل خود را به صورت یک نبرد تمام عیار بیرونی نشان می دهد. فیلم ضد قهرمان بسیار جذابی هم دارد که قدرت زیاد و ترسناک بودن او تنش را در فیلم حفظ می کند. داستان فیلم به شکل معما طراحی نشده و بیننده ممکن است بتواند پایان آنرا حدس بزند اما با این وجود کارگردان توانسته لحظات ترسناک و پرتعلیق زیادی را در فیلم بگنجاند. صحنه های مبارزه فیلم به زیبایی ساخته شده اند و طراحی حرکت در آنها به شکل پیچیده ای انجام شده است و در کنار این صحنه ها فیلم یکی از بهترین صحنه های جن گیری در چند سال اخیر را در خود دارد. «خشم الهی» موفق می شود موضوعات و مضامین زیادی را با روایت مرکزی داستان و سبک فیلمسازی کیم جو هوان هماهنگ کند، اما حتی با تمام این مضامین پیچیده قبل از هر چیز یک فیلم بسیار جذاب و تماشایی است. 
نویسنده: جنی کرمود
منبع: www.eyeforfilm.co.uk


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 69%
نظر مثبت:
این فیلم یک تجربه خارق العاده از ترکیب ژانر های مختلفه و اونقدر خوب ژانر ترسناک رو با درام و ژانر رزمی ترکیب می کنه که باعث میشه بیشتر از هر وقت دیگه ای اعتقاد پیدا کنم که آسیایی ها خیلی بهتر از امریکاییا فیلم می سازن. 
نظر منفی:
جلوه های ویژه فیلم و بازی ها افتضاحن و اجازه نمیدن بیننده با داستان عالی فیلم ارتباط برقرار کنه.


جزئیات:
• کیم جو هوان قبلا فیلم «دوندگان نیمه شب» (2017) را ساخته است.


 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

خشم الهی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری