پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Parts You Lose

«آنچه از دست میدهی» فیلمی امریکایی در ژانر هیجانی و اکشن و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط کریستوفر کنتول کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا درن لمکه نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به آرون پاول، اسکوت مک نیری و ماری الیزابت وینستد اشاره کرد. «آنچه از دست میدهی» در تاریخ 14 مارس 2019 اکران خود را شروع کرد.

نویسندگان:
درن لمکه

عوامل:
فیلمبرداری: اوانز براون
تدوین: هثر پرسونز
موسیقی: آستین فری


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 65% را بر اساس 17 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/4 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 47 از 100 را بر اساس نظر 6 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.
«یک فیلم خلاقانه درمورد دوستی و انتخاب های سخت»
- کریستی استراوز (فیلم اینکویری)

یادداشتی بر فیلم «آنچه از دست میدهی»
در میان تمام فیلم هایی که امسال از سینمای امریکا دیده ام شاید هیچکدام به اندازه «آنچه از دست می دهی» داستانگویی خالص سینمایی را به کار نگرفته باشند. تریلری درمورد پسربچه ای به نام وسلی که با یک مجرم فراری دوست می شود. بیشتر بخش های فیلم از زاویه دید وسلی تعریف می شود که به دلیل ناشنوا بودن او بسیار به نفع فیلم تمام شده است. او بیننده ای دقیق برای دنیای پیرامونش است و نکته اصلی فیلم در این است که از ما می خواهد به اندازه او با دقت به این دنیا (و سپس دنیای خودمان) نگاه کنیم. هر نمای فیلم پر از جزئیاتی است که در داستان فیلم تاثیر دارند.
فیلم های زیادی هستند که از تصاویر چشم نواز و یا نماهای بسته بازیگران برای نشان دادن بازی قوی آنها استفاده می کنند. «آنچه از دست میدهی» هر دو اینها را دارد اما هرگز به دلیلی به جز "تعریف کردن بهتر داستان" از آنها استفاده نمی کند. فیلم به خوبی از لوکیشن فیلمبرداری اش در داکوتا استفاده کرده و این شهر کوچک را به تصویر می کشد. در اینجا ارتباط بین فردی که به خاطر جوان بودن آسیب پذیر است و دیگری که سابقه کار خلاف و ارتکاب خشونت دارد، به خوبی غریزه "میل به مراقبت از دیگری" را در بیننده بیدار می کند. وسلی به دوستش کمک می کند تا از دست پلیس ها در امان باشد و او به وسلی یاد می دهد چگونه از پس کسانی که در مدرسه او را مسخره می کنند و به او زور می گویند بر بیاید. در طول فیلم شاهد تغییر نگاه وسلی به تعریف «مرد بودن» هستیم و از طرف دیگر شخصیت آرون پاول یاد می گیرد که چگونه برای وسلی پدری کند.
دنی مورفی که نقش وسلی را در فیلم بازی می کند به خوبی از پس ساختن چهره ای دلنشین و دوست داشتنی برآمده است. بازی او پر از شگفتی از چیزهایی است که کشف می کند و در عین حال سعی می کند احساساتش را پنهان کند. اما بهترین بازی فیلم متعلق به ماری الیزابت وینستد در نقش مادر وسلی است که تلاشش برای ترجمه احساسات خشن رانی به چیزهایی قابل تحمل برای بچه ها واقعا تاثیرگذار است. درن لمکه فیلمنامه نویس این فیلم قبلا استعداد خود در نوشتن داستانهایی در مورد شخصیت های کم سن و سال را با نوشتن «شزم!» و «جک و قاتل بزرگ» نشان داده بود و حالا بار دیگر ثابت می کند که احساسات ظریف و دنیای پیچیده این شخصیت ها را به خوبی می شناسد. تمام اینها باعث می شود «آنچه از دست میدهی» به یک فیلمِ اول بسیار درخشان برای کریستوفر کنتول تبدیل شود و نگاه ها را به سوی فیلم بعدی او جلب کند.

نویسنده: نل مینو
منبع: www.rogerebert.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 55%
نظر مثبت:
واقعا ناراحت کننده ست که این فیلم اینقدر کم دیده شده. «چیزهایی که از دست میدهی» توی همه جنبه ها موفق عمل کرده و با هر معیاری فیلم خوبیه. به خصوص از نظر بازیگری که از بهترین فیلماییه که امسال دیدم.
نظر منفی:
داستان اصلی فیلم تکراریه و نمونه های دیگه ش رو بارها دیدیم. متاسفانه فیلم چیز جدیدی به این داستان اضافه نمی کنه و به خاطر همین تا حد زیادی تکراری و خسته کننده ست.


جزئیات:
آرون پاول به خاطر بازی در نقش جسی پینکمن در سریال بریکینگ بد شناخته می شود.
دنی مورفی به زبان اشاره بریتانیایی مسلط بوده اما چون این زبان با زبان اشاره امریکایی تفاوت دارد او مجبور بوده برای بازی در فیلم این زبان را هم یاد بگیرد.
فیلمبرداری این فیلم برای کاهش هزینه ها در کانادا انجام شده است.
این اولین فیلم بلند کریستوفر کنتول (کارگردان) است.
آرون پاول و ماری الیزابت وینستد قبلا در فیلم «سیاه‎مست» (2012) هم بازی بوده اند.



همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

آنچه از دست می دهی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری