پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Shooting Heroin

تزریق هروئین فیلمی امریکایی در ژانر اکشن و درام و محصول سال 2020 است. کارگردانی و نویسندگی این فیلم توسط اسپنسر فلمار انجام شده و از بازیگران آن می توان به شرلین فن، کتی موریارتی و نیکلاس تورتورو اشاره کرد. «تزریق هروئین» در تاریخ 3 آوریل 2020 از طریق سرویس های آنلاین پخش فیلم به نمایش درآمد.

نویسندگان:
اسپنسر فلمار

عوامل:
فیلمبرداری: جان هونوره
تدوین: اسپنسر فلمار
موسیقی: مایک نیوپورت


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 44% را بر اساس 9 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5/38 از 10 است: «تزریق هروئین برخورد خلاقانه ای با مسئله مواد مخدر دارد و از آن برای ساختن داستانی تماشایی استفاده می کند». اکثر منتقدان پیام اجتماعی فیلم و بازی های آنرا تحسین کرده اند و احساساتی بودن بیش از حد بخش هایی از آن را مورد انتقاد قرار داده اند.


یادداشتی بر فیلم «تزریق هروئین»
ایالات متحده خود را کشور قانون های عادلانه می داند. اما وقتی قانون گذاران خیلی کند عمل می کنند یا سیاستمداران اولویت هایشان را بر اساس منافع خودشان تنظیم می کنند چه اتفاقی می افتد؟ اسپنسر فلمار در ساخته جدیدش تزریق هروئین بینندگان را مستقیما وارد داستان مبارزه با اعتیاد در امریکا می کند. فیلم در شهر کوچک "راست بلت" اتفاق می افتد، آدام که در ارتش خدمت کرده است به خانه برمی گردد و به خاطر درخواست مادرش به خواهرش بث سر می زند. بث می گوید حالش خوب است اما در واقع به شدت به هروئین اعتیاد پیدا کرده و در آستانه اووردوز قرار دارد. هرچه زمان می گذرد تعداد بیشتری از شهروندان این شهر کوچک بر اثر مصرف مواد مخدر جانشان را از دست می دهند و کاری هم از دست پلیس بر نمی آید چراکه تعداد نیروهای آنان بسیار کم است. به همین خاطر تعدادی از شهروندان تصمیم می گیرند گروهی تشکیل داده و با اعمال مجرمانه فروشندگان مواد مخدر مبارزه کنند.
از این نقطه به بعد کشمکشی دائمی و شدید در فیلم به جریان می افتد، هرچقدر شخصیت ها سعی می کنند شدیدتر بجنگند، قانون از پیشروی آنها جلوگیری می کند و به آنها اجازه نمی دهد خودشان عدالت را اجرا کنند. مشکل اعتیاد در امریکا یک مسئله بسیار جدی است و فلمار (کارگردان) با جسارت به سراغ این موضوع رفته است. فیلم او درمورد قرارگرفتن آدم ها در شرایط عصبی سخت و تصمیم گیری در این شرایط است، چرا که وقتی دولت در مبارزه ای شکست بخورد باید شهروندانش بهای آنرا بپردازند. فیلم درمورد پیچیدگی های اخلاقی این کار چیزهای زیادی برای گفتن دارد، اینکه یک شهروند حق دارد تا چه حد کنترل اجرای عدالت را برعهده بگیرد و اینکه چه کسانی صلاحیت این کار را دارند.
شخصیت های فیلم به شکل مناسبی برای پیشبرد داستان طراحی شده اند و بازیگران موفق می شوند به خوبی از پس بازی کردن آنها بر بیایند. آنها کسانی هستند که از شرایط زندگی شان خسته شده اند و برای تغییر حاضرند دست به هر کاری بزنند. بازی بازیگران به گونه ای است که بیننده همزمان با اینکه با آنها احساس همدلی می کند هر لحظه می ترسد آنها خودشان را به خطر بیاندازند. فیلم از ارائه واقعی مشکلات ترسی ندارد و این موضوع باعث شده در لحظاتی به سمت آموزشی شدن پیش برود و آسیب ببیند، هرچند صداقتی که در تصویر کردن محیط شهر کوچک و دورافتاده دارد باعث می شود این ضعف تا حد زیادی جبران شود. «تزریق هروئین» فیلمی است که به پیام اجتماعی با اهمیت‎اش متعهد می ماند و آنرا با داستانی هیجانی و جذاب به بینندگان منتقل می کند.
نویسنده: آلان ان جی
منبع: www.filmthreat.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 97%
نظر مثبت:
این فیلم چشم شما رو به جدی بودن مسئله مواد مخدر باز می کنه چون به صورت واقعی این مشکل رو نشون میده و پایان فوق العاده ای هم داره.
نظر منفی:
این فیلم هیچ اکشنی نداره و واقعا حوصله سر بر هست. از طرف دیگه بازی های اون هم بد هستن و تحمل فیلم رو سخت تر می کنن.

دیالوگ برگزیده:
هیزل: مواد مخدر آروم آروم خانواده های ما رو ازمون می گیره، این دشمنیه که اگه همین امروز باهاش نجنگیم فردا دیگه توان جنگیدن باهاش رو نخواهیم داشت.

جزئیات:
• این فیلم در جشنواره فیلم نیویورک به نمایش درآمده است.
• اسپنسر فلمار قبلا فیلم «گناهان چند نسل» (2017) را ساخته است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

تزریق هروئین

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری