پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Rambo: Last Blood

یادداشتی بر فیلم «رمبو: آخرین خون»
رمبو زندگی آرامی را در آریزونا می گذراند هرچند همچنان درگیر بیماری اعصابی است که از دوران ارتش در وجودش باقی مانده است. او با زندگی و کار در مزرعه دام پروری اش به همراه ماریا (آدریانا بارازا) کنار آمده است تا وقتی که نوه نوجوانش گابریل ربوده می شود. رمبو با یک کارتل مواد مخدر مکزیکی درگیر می شود. او با کمک روزنامه نگاری مستقل به نام کارمن (پاز وگا) به کارهای یک باند قاچاق انسان در مرز مکزیک امریکا پی می برد. او حالا باید سال ها تجربه و مهارت خود را به کار گیرد تا نوه اش را نجات داده و باند قاچاق را نابود کند.
نیمه اول فیلم به نشان دادن زندگی جدید رمبو اختصاص دارد. رابطه او با ماریا و گابریل نقش اساسی ای در این مقدمه چینی دارد. رمبو در واقع پدرخوانده گابریل است. این صحنه ها به حجم زیادی از بروز احساسات نیاز دارد که برای سیلوستر استالونه کار آسانی نیست و به همین دلیل شخصیت پردازی در این بخش ها به اندازه کافی نمی تواند درست انجام شود. تحول شخصیت کارمن (روزنامه نگار) در فیلم بیش از حد سریع انجام شده است اما صحنه هایی که او با استالونه بازی می کند به شخصیت پردازی او بسیار کمک می کنند. آدم بدها ساده ترین آدم بدهای ممکن هستند هرچند شخصیت سرجیو پریس منچتا به عنوان رئیس کارتل نشانه هایی از یک شخصیت کامل را دارد.
طرح داستانی انتقام کاملا قابل پیش بینی است، تمام مدت بیننده منتظر است تا اتفاق خیلی بدی بیوافتد و رمبو به همان رمبویی که می شناسیم تبدیل شود. وقتی بالاخره این اتفاق می افتد خشونت افسار گسیخته فیلم آغاز می شود. فیلم به جای صحنه های اکشن خوش ساختی که انتظار داریم، به چنان خشونتی دست می زند که بیننده را یاد فیلم های ترسناک می اندازد. هم طرفداران سرسخت سری رمبو و هم بینندگان معمولی رمبو را به عنوان یک ماشین کشتار می شناسند و در این فیلم این انتظار به بهترین شکل برآورده می شود. تاثیر دهه ها خشونت روی رمبو شاید در نگاه اول آنچنان واضح نباشد اما طرفداران سرسخت ژانر اکشن احتمالا از نوستالژی فیلم لذت خواهند برد. 

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 27% را بر اساس 160 ریویو بدست آورده که معادل نمره 3/99 از 10 است: «رمبو: آخرین خون همچون بقیه فیلمهای سری رمبو خشونت خونین را برای تعریف داستان قهرمانی به کار می گیرد که داستانش دیگر آنچنان متقاعد کننده نیست.». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 26 از 100 را بر اساس نظر 31 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی منفی» است.
«وقتی رمبو به آدم بد ها می گوید "بدجوری زخمیت می کنم" حرفش را فورا باور می کنیم اما خوبی فیلم این است که همچنان شک داریم که نکند او آسیبی ببیند.»
کنت توران (لس آنجلس تایمز)
«این شخصیت پر از تناقض است، از یک طرف نشان دهنده آسیبی است که خدمت نظامی می تواند به انسان وارد کند و از طرف دیگر همزمان انگار الگوی یک سرباز نمونه است.»
پیتر دبروژ (ورایتی)

واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 82%

نظر مثبت:
سیلوستر استالونه، یک داستان ساده، کارتل مکزیکی، کلی راه مختلف برای کشتن آدم بدها واقعا فیلم معرکه ایه. به حرف منتقدایی که می خوان یه چیزی به جز یه فیلم رمبو ببینن گوش ندید. این رمبو برای طرفداران رمبو ساخته شده.

نظر منفی:
داستان فیلم همون داستان تیکنه فقط یک کارتل مکزیکی توی اون آورده شده. استالون بازم عالی بازی کرده و توانایی بدنیش برای اون سن واقعا عجیبه. فیلم طولانی ای نیست و حوصله سر بر هم نیست اما به نظرم یه فیلم رمبو نیست. این فیلم راجع به یه آدمیه که میره آدم کشی. فکر میکنم این پایان خوبی برای سری رمبو نبود.

نویسندگان: 
متئو سیرلونیک، سیلوستر استالونه

عوامل:
فیلمبرداری: برندن گالوین
تدوین: کارستن کورپانک، تاد. ای. میلر
موسیقی: برایان تایلر

بودجه کلی: $50,000,000
فروش جهانی: $91,490,353

دیالوگ برگزیده:
رمبو: من بالاخره اومدم خونه تا از تنها خونواده ای که میشناختم دفاع کنم. اون تنها کسی که داره منم. اون میاد خونه.

جزئیات:
این فیلم آخرین فیلم سری فیلمهای اکشن رمبو است.
از سال 2008 زمزمه های ساخته شدن آخرین فیلم رمبو به گوش می رسید تا اینکه در می 2018 ساخته شدن رمبو: آخرین خون اعلام شد.
فیلم به گفته اکثر منتقدان خشن ترین و خون بار ترین فیلم در کل سری رمبو است.
برخی نسخه های فیلم شروع متفاوتی دارند که در آن رمبو دو نفر را نجات می دهد.
فیلم با مدت زمان 89 دقیقه کوتاه ترین فیلم سری رمبو است.
اولین فیلم رمبو که در آن سیلوستر استالونه با موهای کوتاه در آن بازی می کند.
فیلم قبلی رمبو 11 سال پیش اکران شده است: رمبو (2008)
در سپتامبر 2019 سیلوستر استالونه اعلام کرد که ممکن است پیش درآمدی بر رمبو ساخته شود که در آن شخصیت او پیش از جنگ نشان داده می شود.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

رمبو 5 : آخرین خون

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری