پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

Adrian Grunberg

Adrian Grunberg

Adrian Grunberg

Adrian Grunberg، کارگردان سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «بیگانه را بگیر» فعالیت داشته است.
کارگردان سینما و تلویزیون است. از مهم‌ترین آثار Adrian Grunberg می‌توان به کارگردانی فیلم بیگانه را بگیر اشاره کرد.

Adrian Grunberg در سال 1391 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید اثر مهمی حضور داشته است. اثر مهم Adrian Grunberg در این سال، فعالیت در فیلم بیگانه را بگیر به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی Adrian Grunberg فعالیت در فیلم بیگانه را بگیر بوده است. Adrian Grunberg کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرده و سال 1391 فیلم بیگانه را بگیر را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای سینما مطرح کند. از Adrian Grunberg نقل قول شده است که برای کارگردانی در فیلم بیگانه را بگیر و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. Adrian Grunberg توانست با فعالیت در فیلم بیگانه را بگیر تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مل گیبسون، Kevin Hernandez، Daniel Giménez Cacho و Jesús Ochoa توانست سطح کاری او را متحول کند.

در بیوگرافی Adrian Grunberg آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی Adrian Grunberg و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار Adrian Grunberg در منظوم سر بزنید. همه 1 اثر مهم Adrian Grunberg در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار Adrian Grunberg در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر Adrian Grunberg در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی Adrian Grunberg درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی Adrian Grunberg بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، فیلم بیگانه را بگیر محسوب می‌شود.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری