پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Trolls World Tour

تور جهانی ترول ها انیمیشنی امریکایی در ژانر موزیکال و کمدی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط والت دورن و دیوید اسمیت کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا جاناتان ایبل، الیزابت تیپت، گلن برگر، مایا فوربز و والاس ولودارسکی نوشته اند. از صداپیشگان مطرح فیلم می توان به آنا کندریک، جاستین تیمبرلیک و ریچل بلوم اشاره کرد. «تور جهانی ترول ها» در تاریخ 10 آوریل 2020 در امریکا اکران شد و به دلیل شیوع ویروس کرونا در همان روز روی سرویس های آنلاین پخش فیلم قرار گرفت.

نویسندگان: 
جاناتان ایبل، الیزابت تیپت، گلن برگر، مایا فوربز، والاس ولودارسکی

عوامل:
تدوین: نیک فلچر
موسیقی: تئودور شاپیرو

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 68% را بر اساس 113 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/07 از 10 است: «تورجهانی ترول ها موفق شده مسیر فیلم اول را با انیمیشن رنگارنگ، انرژی زیاد و آوازهای شنیدنی ادامه دهد». در سایت متاکریتیک فیلم نمره 51 از 100 را بر اساس نظر 35 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.
«انیمیشنی که همه از شوخی های فیزیکی و صحنه های آواز آن لذت می برند»
- رافر گوژمان (نیوزدی)


یادداشتی بر فیلم «تور جهانی ترول ها»
آخرین ساخته والت دورن ادامه ای بر فیلم بسیار موفق ترول ها (2016) است. اگر آن فیلم را ندیده اید قطعا بعد از دیدن «تور جهانی ترول ها» سراغ آن خواهید رفت. چیزی که باعث جذابیت بیشتر فیلم نسبت به نسخه قبلی اش شده گسترش جهان داستانی فیلم است که با معرفی پنج قبیله ترول دیگر انجام شده است: فانک، کانتری، تکنو، کلاسیک و راک. فیلم با ترول های تکنو شروع می شود که در حال اجرای ترانه ای از گروه "دفت پانک" هستند اما کوین بارب از قبیله موسیقی راک آهنگ آنها را قطع می کند تا قطعه ای از گروه راک قدیمی اسکورپیونز را بنوازد. نقشه کوین بارب این است که تمام انواع دیگر موسیقی را از بین ببرد تا همه فقط موسیقی راک گوش کنند. از این نقطه به بعد فیلم دوباره به سرزمین ترول هایی برمی گردد که از فیلم اول آنها را به خاطر می آوریم. حالا آنها به عنوان قبیله پاپ نام گذاری شده اند و متوجه می شوند که قبایل ترول دیگری نیز وجود دارند که به خاطر تفاوت سلیقه هایشان از هم جدا شده اند.
تمایل بارب برای از بین بردن سلیقه های موسیقی متفاوت و عدم توجه پاپی به نگرانی های دیگران در واقع نماد «تعصب» و «عدم مکالمه با دیگران» هستند. اگرچه این مضامین تازه نیستند و بارها در آثار دیگر ارائه شده اند اما «تور جهانی ترول ها» آنها را به شیوه ای شاد به بیننده منتقل می کند که می تواند برای کودکان و بزرگتر ها به یک اندازه جذاب باشد. وجود سبک های موسیقی مختلف در فیلم خود باعث شده سلیقه های بیشتری جذب فیلم شوند. هرچند موسیقی پاپ مانند فیلم قبلی در اینجا هم حضور دارد اما شنیدن صدای گروه متنوعی از صداپیشگان به این فیلم جلوه شنیدنی تری بخشیده است. کلی کلارکسون با آوازهای کانتری، آزی آزبورن در نقش پدر پیر بارب و جورج کلینتون در نقش پادشاه فانک حضور درخشانی در فیلم دارند.
در حال حاضر «تور جهانی ترول ها» اولین فیلمی است که در شرایط شیوع ویروس کرونا در همان روز اکران خود بر روی سرویس های پخش آنلاین به نمایش درآمده است. بسیاری از استودیوها چشمشان را به موفقیت ترول ها دوخته اند تا ببینند واقعا اکران اینترنتی فیلم ها می تواند سودآور باشد یا نه. البته نباید فراموش کرد که موفقیت فیلم تا حد زیادی تضمین شده است چرا که «تور جهانی ترول ها» اولین فیلم پرخرجی است که در بیش از یک ماه گذشته در اختیار مخاطبان قرار می گیرد. انرژی سینمایی فوق العاده «تور جهانی ترول ها» می تواند مخاطبان خانه نشین را کاملا راضی کند، طرفداران فیلم قبلی ترول ها عاشق فیلم خواهند شد و بقیه هم با گسترش جهان داستانی فیلم و سلیقه های موسیقی آن فرصت بیشتری برای دوست داشتن آن پیدا خواهند کرد. با اینکه نمی توان انتظار داشت تمام اکران های عقب افتاده به دلیل ویروس به این شکل عرضه شوند اما این شکل از اکران اینترنتی برای ترول های بامزه کمپانی یونیورسال کاملا مناسب است چرا که می تواند حواس بینندگان را برای ساعتی از این بحران جهانی پرت کند.

نویسنده: سینتیا وینی
منبع: www.cbr.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 62%
نظر مثبت:
این فیلم موسیقی و شخصیت های خیلی خیلی بامزه ای داره و از فیلم قبلی ترول ها از هر نظر بهتره. 
نظر منفی:
رنگارنگ بودن فیلم و موسیقی اون بچه ها رو سرگرم میکنه اما داستان فیلم زیادی قابل پیشبینی بود و پیام های اون تکراری بودن.

دیالوگ برگزیده:
بارب: من تمام موسیقی های دیگه به جز راک رو نابود میکنم.

جزئیات:
• سم راکول (صداپیشه نقش هیکوری) در روز اول صدابرداری با لباس کابوی در استودیو حضور پیدا کرده است.
• ایده متحد کردن شش قبیله مختلف از فیلم «انتقام جویان: جنگ بی نهایت» (2018) گرفته شده است.
• این اولین کارگردانی دیوید اسمیت است.
• این اولین انیمیشن کمپانی دریم ورکس است که همزمان با اکران سینمایی به صورت دیجیتال عرضه می شود.

مدیر دوبلاژ : امیرحسین صفای?ی

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

تور جهانی ترول ها

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری