پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

Walt Dohrn

Walt Dohrn

Walt Dohrn

والت دورن، بازیگر، کارگردان سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «بچه رئیس»، فیلم سینمایی «شرک برای همیشه» و فیلم سینمایی «ترول ها» فعالیت داشته است.
وی سال 1349 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار والت دورن می‌توان به بازیگری در فیلم بچه رئیس، فیلم شرک برای همیشه و فیلم ترول ها اشاره کرد.

والت دورن نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1389 در 40 سالگی در فیلم شرک برای همیشه به کارگردانی مایک میچل بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم بچه رئیس، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای والت دورن محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون Mike Myers، کامرون دیاز، ادی مورفی و آنتونیو باندراس را تجربه کرد.

والت دورن در سال 1396 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم والت دورن در این سال، بازیگری در فیلم بچه رئیس به کارگردانی Tom McGrath محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی والت دورن بازی در فیلم بچه رئیس بوده است. والت دورن سال 1396 در 47 سالگی در فیلم بچه رئیس نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان سینما مطرح کند. او در این فیلم با Tom McGrath همکاری داشته است. والت دورن توانست با بازی در فیلم بچه رئیس تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر الک بالدوین، استیو بوشمی، جیمی کیمل و لیزا کودرو بر تجارب او افزود.

فیلموگرافی

loading
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری