پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Turkey Bowl

جام بوقلمون فیلمی امریکایی در ژانر کمدی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط گرگ کولیج کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا کولیج به همراه کرک وارد نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به مت جونز، آلان ریچسون و رایان هانسن اشاره کرد. «جام بوقلمون» در تاریخ 15 نوامبر 2019 در امریکا به نمایش درآمد.

نویسندگان: 
گرگ کولیج، کرک وارد 

عوامل:
فیلمبرداری: کارلوس گونزالس
تدوین: تام لویس
موسیقی: جان اسویهارت

واکنش منتقدها:
اکثر منتقدان درون‎مایه شاد و امیدوار کننده فیلم را تحسین کرده اند و آنرا فیلمی مناسب برای نمایش در ایام جشن شکرگزاری دانسته اند. همچنین بازی خوب مت جونز در فیلم بسیار مورد توجه منتقدان قرار گرفته است. کیم سالی از وبسایت مووی الیت فیلم را «یک فیلم ورزشی – درام عالی» نامیده که «اتفاقات آن بسیار باورپذیر طراحی شده اند».


یادداشتی بر فیلم «جام بوقلمون»
اولین چیزی که موقع دیدن «جام بوقلمون» به ذهن بیننده می رسد این است که می تواند با تمام اتفاقات فیلم ارتباط برقرار کند. به عنوان فیلمی که موضوعش به جشن شکرگزاری مربوط است و برای نمایش در این روز ساخته شده، جام بوقلمون یک درام دلنشین و سبک است که داستان ساده ای دارد اما از آن به بهترین شکل برای ارتباط با مخاطبانش استفاده می کند. فیلم تاکید زیادی روی تعلیق و جذابیت های این چنینی ندارد و بیشتر صحنه های خنده دارش را از لحظات معمولی زندگی می گیرد. فیلم داستان پاتریک هاجز را روایت می کند که ساکن شهر است و پس از مدت ها به روستای زادگاهش برمی گردد تا در یک بازی فوتبال امریکایی مهم بازی کند. 
پاتریک دلش برای زادگاهش تنگ شده اما مدتی طول می کشد تا این واقعیت را بپذیرد. برای او مردم این مکان یادآور خاطر شیرین گذشته هستند و او خیلی زود بار دیگر با آنها جور می شود. اما تنها جور شدن کافی نیست، تیم حریف که نوبلز نام دارد بازیکنان قدرتمندتری دارد و اعضای آن از نظر بدنی آماده تر هستند. اینکه بیننده می بیند این مردان سن زیادی دارند اما در واقع هنوز هم چندان رشد نکرده اند موضوعی است که همه می توانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند. برگ برنده فیلم این است که کودک درون این شخصیت ها را در لحظات خنده دار و تاثیرگذاری شکار می کند و به تصویر می کشد. در نهایت تاکید گرگ کولیج روی لحظات کوچکی است که در زندگی افراد اهمیت دارند بدون اینکه توجه خاصی به آنها بشود. این مضمون برای نسلی که با سرعتی باورنکردنی زندگی می کند اهمیت بسیاری دارد. همچنین اهمیت ورزش در شهرهای کوچک در این فیلم به شیوه خوبی نشان داده شده است. در این شهرها فوتبال امریکایی تنها یک ورزش نیست و بخشی از هویت و افتخار هر شهر و روستا را تشکیل می دهد.
بازی های سه بازیگر اصلی فیلم مت جونز، آلان ریچسون و رایان هانسن بسیار هماهنگ و یکدست هستند و این باعث می شود جوک ها و شوخی های فیلم به شیوه ای باورپذیر به اجرا دربیایند. از بین این سه نفر ریچسون به عنوان ضدقهرمان ایفای نقش می کند هر چند تقریبا هیچ چیزی در او وجود ندارد که بیننده بخواهد از آن متنفر باشد. او شخصیتی است که با وجود جدیتش در بعضی صحنه ها با شخصیت های دیگر شوخی می کند و این شوخی ها آنقدر غیرقابل پیشبینی هستند که به بهترین لحظات فیلم تبدیل شده اند. «جام بوقلمون» موضوع ساده ای دارد اما ژانر کمدی را به بهانه ای برای فرار از داستانگویی تبدیل نکرده است، این فیلم فرمول کمدی- درام های مناسبتی را به بهترین شکل اجرا می کند و به فیلمی تبدیل می شود که می تواند حال هرکسی را خوب کند.
نویسنده: آرون آبیشک
منبع: www.meaww.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 98%
نظر مثبت:
جنس کمدی این فیلم خیلی صمیمی و ساده ست و به همین خاطر همه میتونن باهاش ارتباط برقرار کنن. علاوه بر این بازی های فیلم و داستان اون هم کیفیت بالایی دارند و اجازه نمیدن فیلم به سمت کمدی سطحی و بی معنی بره.
نظر منفی:
داستان فیلم جالبه و آدم رو یاد خاطرات خودش میندازه اما جوک ها و لحظات خنده دار اون خیلی کم هستن و این باعث میشه حوصله بیننده سر بره.

جزئیات:
• گرگ کولیج قبلا فیلم «کارمند برگزیده ماه» (2006) را ساخته است.


 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

جام بوقلمون

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری