پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Tainted

«لکه ننگ» فیلمی امریکایی در ژانر جنایی و محصول سال 2020 است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط برنت کوت انجام شده و از بازیگران آن می توان به شان رابرتز، جان ریس دیویس و آلان ون اسپرانگ اشاره کرد. «لکه ننگ» در تاریخ 16 ژوئن 2020 به صورت دیجیتال به نمایش درآمد.

نویسندگان: 
برنت کوت
عوامل:
فیلمبرداری: کوین راسموسن
تدوین: گلوریا تانگ
موسیقی: دیلون بالداسرو

واکنش منتقدها:
اکثر منتقدان فضاسازی و بازی های فیلم را تحسین کرده اند و آنرا از بهترین فیلم های آنلاین پخش شده در ماه ژوئن دانسته اند. جوی کوگ منتقد وبسایت «ویکد هارر» فیلم را یک «تریلر جنایی با خشونت زیاد» نامیده و «جسارت فیلم در پرداختن به موضوعات عمیق» را تحسین کرده است.

یادداشتی بر فیلم «لکه ننگ»
لکه ننگ جدیدترین ساخته برنت کوت فیلمی بسیار ویژه است. فیلمی که حتی لحظه ای از تصور اولیه کارگردانش فاصله نمی گیرد و تا به انتها از ساختار بی رحمانه و خشن اش پیروی می کند. فضاهای خفقان آور فیلم و شخصیت های غیرقابل اصلاح فیلم به شکلی درخشان تاثیر خشونت روی روان انسان را نشان می دهند و باعث می شوند داستان شخصیت محور آن به یک نتیجه کاملا قانع کننده برسد. فیلم درمورد شخصیتی به نام لنس است که پس از سالها از زندان آزاد شده و می خواهد زندگی آرامی را شروع کند. اما روابط قبلی او با مافیاهای روسی بار دیگر او را به سوی خشونت می کشاند و باعث بروز مشکلات بزرگ تری برای او می شود. 
ماجرای لنس ساده نیست و اطلاعات زیادی درمورد گذشته او وجود دارد که باید به بیننده منتقل شود. برنت کوت این داستان را به شکلی کاملا قابل فهم به بیننده منتقل کرده و توانسته به شخصیت هایش فرصت کافی را بدهد تا درون این داستان رشد کرده و با بیننده ارتباط برقرار کنند. قبل از اینکه داستان فیلم به سوی یک سوم پایانی برود بیننده شخصیت ها را کاملا شناخته و می داند ماجراهای فیلم از چه اهمیتی برای آنان برخوردار است. صحنه هایی که در فیلم قرار است بیننده را از نظر عاطفی درگیر کنند به شکلی بسیار ماهرانه کارگردانی شده اند، برای مثال اولین مبارزه لنس با اعضای گروه برادری آریایی به صورتی ساخته شده که بیننده کاملا شدت خشونت را درک می کند. یکی از دلایل اصلی موفقیت فیلم داشتن گروهی از بازیگرهای تواناست. بازی های قابل باور فیلم باعث می شوند برخی ضعف های داستان کاملا جبران شوند و بیننده بتواند به همراه این شخصیت ها وارد فضای فیلم شود. آلان ون استرانگ در نقش لنس توانسته تصویری از یک قهرمان بسازد که خشونت به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی اش تبدیل شده و نمی تواند از آن فرار کند. از طرف دیگر جان رالستون نیز توانسته شخصیت کاریزماتیک گرگور را به شکلی بسیار مناسب بازی کند و هرموقع که لحن فیلم به سوی بی راهه می رود آنرا به تعادل باز می گرداند. با وجود اینکه داستان فیلم خشن است و شخصیت های آن سرنوشت هایی شوم داشته اند، برنت کوت در یک سوم آخر فیلم بارقه هایی از امید را گنجانده که بسیار به پایان بندی درست فیلم کمک کرده است. «لکه ننگ» فیلمی جذاب با داستانی درگیر کننده است که استعداد فیلمسازی برنت کوت را نشان می دهد و می تواند طرفداران فیلم های جنایی را حسابی سرگرم کند.
نویسنده: الکس ساولیوف
منبع: www.filmthreat.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
یک فیلم جنایی بسیار احترام بر انگیز و تماشایی که به کلیشه های هالیوودی فیلم های این ژانر توجهی نداره و داستانش رو به شکل درگیرکننده ای روایت میکنه.
نظر منفی:
این فیلم به نسبت بودجه‎ش کیفیت تولیدی مناسبی داره اما بخش های کلیشه ای اون زیاد هستند و دیالوگ هاش اصلا خوب نوشته نشدن.


جزئیات:
• برنت کوت (کارگردان) قبلا فیلم «جایزه بگیر» (2018) را ساخته است.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

تباه شده

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری