پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم House of Gucci

فیلم خانه گوچی 2021- میراثی که ارزش کشتن را دارد

تماشای آنلاین فیلم خانه گوچی 2021 - House of Gucci 2021

تماشای آنلاین فیلم خانه گوچی 2021 - House of Gucci 2021 زیرنویس فارسی، دیدن یکی از بهترین فیلم‌های جنایی زندگی‌نامه‌ای است که توسط دو شرکت متروگلدوین مایر و اسکات فری پروداکشنز تولید شده است. عرضه جهانی آن را یونیورسال پیکچرز که یکی از پنج اَبَر شرکت فیلم‌سازی آمریکایی است، انجام می‌دهد. فیلمنامه فیلم سینمایی سرای گوچی 2021 بر اساس کتاب خاندان گوچی اثر سارا گی فوردن که داستانی پرهیز از قتل، جنون، رزق و روزی و برق می‌باشد، توسط قلم زیبای روبرتو بنتایگا نگارش شده است. 

ریدلی اسکات کارگردانی این فیلم زیبا را بر عهده داشته است و لیدی گاگا و آدام درایور بازیگران نقش اصلی این فیلم هستند. قرار است که فیلم خانه گوچی 2021 در 24 نوامبر 2021 در ایالات متحده و پس از آن در بریتانیا اکران شود. اگر از طرفداران بازی لیدی گاگا و آدام درایور این دو بازیگر توانا هستید، شما را به دیدن فیلم House of Gucci 2021 زیرنویس فارسی دعوت می‌کنیم.
عوامل و رویدادهای فیلم House of Gucci 2021

در فیلم House of Gucci 2021 لیدی گاگا در نقش پاتریزیا رجیانی و آدام درایور در نقش مائوریتزیو گوچی ایفای نقش می‌کنند. این دومین فیلمی است که لیدی گاگا پس از فیلم A Star Is Born (2018) در آن نقش اصلی را ایفا می‌کند. لیدی گاگا (استفانی جوآن انجلینا جرمنوتا) خواننده، ترانه‌نویس و بازیگر مطرح آمریکایی است که با نخستین آلبوم استودیویی خود (شهرت) به شهرت رسید. جرد لتو، آل پاچینو، جک هیوستون، جرمی آیرونز، سلما هایک و ریو کارنی نیز در فیلم خانه گوچی 2021 بازی می‌کنند. کارگردانی این اثر زیبا را ریدلی اسکات اهل انگلیس انجام داده است که تاکنون برای فیلم‌های تلما و لوییز، سقوط شاهین سیاه و گلادیاتور نامزد جایزه اسکار بهترین کارگردانی شده است. داریوش وولسکی اهل لهستان فیلمبرداری این فیلم را در مناطق مختلف ایتالیا، توسکانی، فلورانس از فوریه تا مه 2021 انجام داده است.  

نام فیلم به انگلیسی: House of Gucci 2021

نام فیله به فارسی: خانه گوچی 2021

ژانر: جنایی، درام، هیجان‌انگیز

مخاطب: رده‌ سنی بالای 15 سال

زبان اصلی فیلم: انگلیسی

کارگردان: Ridley Scott 

نویسندگان: Becky Johnston, Roberto Bentivegna, Sara Gay Foerden 

تهیه کنندگان: ریدلی اسکات، جیانینا فاسیو، کوین جی. والش

نویسنده: روبرتو بنتایگا

محصول: ایالات متحده آمریکا

تاریخ انتشار: 24 نوامبر 2021

ستارگان: Adam Driver, Salma Hayek, Al Pacino, Lady gaga, Jared Leto, Jeremy Irons, …

فیلم خانه گوچی 2021 درباره چیست؟

فیلم سرای گوچی 2021، روایتگر داستان رئیس سابق خانه مد گوچی، مائوریتزیو گوچی طراح مطرح ایتالیایی است که به دست پاتریزیا رجیانی همسر سابقش به قتل می‌رسد. زندگی مائوریتزیو و پاتریزیا با عشق شروع می‌شود و سال‌ها با هم زندگی شادی را در کنار موفقیت‌های کاری سپری می‌کنند. پاتریزیا رجیانی پس از سال‌ها زندگی عاشقانه، فردی را برای کشتن همسر سابقش استخدام می‌کند و با قتل مائوریتزیو توسط نقشه پاتریزیا، دادگاه او را به‌دلیل قتل عمد همسر سابقش به تحمل 29 سال زندان محکوم می‌کند و پس از انتشار این خبر، مطبوعات ایتالیا‌ به او لقب بیوه سیاه را دادند. زندگی‌ای که با عشق و علاقه شروع شد چرا به قتل ختم شد؟ دلیل قتل مائوریتزیو گوچی توسط همسر سابقش چه بوده است؟

نقد فیلم خانه گوچی 2021

فیلم سرای گوچی 2021 فیلمی درام و جنایی است که با اقتباسی عالی از کتاب خاندان گوچی اثر سارا جی فوردن، داستان واقعی و شوکه‌ کننده پشت صحنه امپراطوری فشن لباس ایتالیا (گوچی) را نشان می‌دهد. لهجه ایتالیایی لیدی گاگا، گریم سنگین و متفاوت جرد لتو، طراحی زیبای لباس‌های فیلم و فیلمبرداری عالی صحنه‌ها، نظر مثبت مخاطبان را به خود جلب کرده است. ترکیبی بی‌نظیر از ستارگان هالیوودی را در این فیلم می‌بینیم که هر مخاطبی را وادار به دانلود فیلم سرای گوچی 2021 زیرنویس فارسی می‌کند.

دانلود فیلم House of Gucci 2021

فیلم سینمایی خانه گوچی 2021 فیلمی جالب و مهیج در ژانر جنایی، درام و هیجان‌انگیز است که به زیبایی داستان واقعی زندگی مائوریتزیو گوچی و پاتریزیا رجیانی را به تصویر کشیده است. همین الان می‌توانید با تماشای آنلاین فیلم سرای گوچی 2021 یکی از معماهای جدید فیلم‌های جنایی را نظاره‌گر خواهید بود. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

خانه گوچی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری