پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Suspicion

دانلود سریال هیجان انگیز Suspicion 2022 با زیرنویس فارسی

در دل زندگی پر از چالش گاهی اوقات مشکلاتی رخ می دهد که غیر قابل تصور هستند. نیمه پنهان افراد پر از رمز و راز است و در دل داستان ها گاهی اوقات این رمزها رونمایی می شوند. تماشای آنلاین سریال Suspicion 2022  یا سوءظن شما را به یک داستان هیجان انگیز می برد که نمی دانید کدام واقعیت را باید باور کنید. در این سریال جذاب در واقع نمی دانید که کی راست می گوید و کجای داستان هستید. سریالی که هیچ لحظه ای از آن را نمی توانید حدس بزنید. به همین علت مخاطبان زیادی داشته است و با همان تریلرهایی که از آن پخش شده است به خوبی نظر مخاطبان و منتقدان را جلب کرده است. 

عوامل و رویدادهای سریال Suspicion 2022

سریال سوءظن با داستان هیجان انگیز خود شما را جذب می کند تا یکی پس از دیگری قسمت های آن را ببینید و فصل اول آن را به تماشا بنشینید. این سریال در ژانر جنایی، درام و هیجان انگیز ساخته شده است و 8 قسمت دارد. کارگردانی سریال Suspicion 2022 بر عهده کریس لانگ (Chris Long) است و توسط کمپانی های Keshet Media Group و Keshet Productions ساخته و منتشر شده است. 

در سریال سوءظن بازیگرانی مانند الیزابت هنستریج، الیس گابل، کونال نایر و ... ایفای نقش می کنند. بازی خوب بازیگران در این سریال نظر منتقدان را هم به خود جلب کرده است.

سریال Suspicion 2022 اولین بار در 4 فوریه 2022 توسط سرویس اپل تی وی پلاس در آمریکا و دیگر کشورها به صورت اینترنتی پخش شد. 

خلاصه ای از داستان سریال سوءظن

در سریال سوءظن پسر ی تاجر معروف آمریکایی که در هتلی در نیویورک اقامت دارد، ربوده می شود. چند شهروند انگلیسی هم در همان هتل حضور داشتند که در عین حال که افرادی عادی هستند، به عنوان متهم در نظر گرفته می شوند. آن ها باید منتظر گذر زمان بمانند و وارد مسابقه ای ناامیدانه شوند. به خصوص که در دل داستان واقعاً نمی دانید که آن ها حقیقت را می گویند یا نه ...

دانلود سریال سوءظن با زیرنویس فارسی شما را مهمان لحظات پر از هیجان این سریال می کند. 

تماشای آنلاین سریال Suspicion 2022 با زیرنویس فارسی

سریال هایی که می توانند چندین روز شما را سرگرم خود کنند، انتخابی عالی برای اوقات فراغت تان هستند. به خصوص که داستانی هیجان انگیز و پر از استرس هم داشته باشند. دانلود سریال Suspicion 2022 با زیرنویس فارسی برای شما فراهم شده است تا همراه سایر کاربران در سراسر دنیا این سریال جذاب و هیجان انگیز را به تماشا بنشییند. تماشای آنلاین سریال سوءظن با زیرنویس فارسی برای کسانی که به هیجان بیشتری نیاز دارند توصیه می شود. به خصوص که هیچ گاه نمی توانید ادامه داستان را حدس بزنید و همین عامل هم به زیبایی داستان می افزاید. لینک دانلود سریال سوءظن با زیرنویس فارسی و در کیفیت های مختلف بر روی سایت قرار گرفته است و می توانید از آن بهره ببرید. 

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

سوء ظن

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری