پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم A Thousand Miles Behind

«هزار مایل در پشت سر» فیلمی امریکایی در ژانر درام و محصول سال 2019 است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط ناتان وثرینگتون انجام شده و از بازیگران آن می توان به بر بلیر، جفری نیکلاس براون و ونسا کمپل اشاره کرد. «هزار مایل پشت سر» در تاریخ 9 ژوئن 2020 از طریق سرویس های آنلاین پخش فیلم به نمایش درآمد. 
نویسندگان: 
ناتان وثرینگتون
عوامل:
فیلمبرداری: کیت دانکرلی
موسیقی: استن باون

واکنش منتقدها:
اکثر منتقدان شخصیت پردازی دقیق و داستان عاطفی و عمیق فیلم را تحسین کرده اند. راجر مور منتقد نشریه «مووی نیشن» فیلم را «یک درام موتور سواری با حال و هوای فیلم های دهه 70» نامیده و کار بازیگر نقش اصلی فیلم را تحسین کرده است.

یادداشتی بر فیلم «هزار مایل در پشت سر»
نخستین فیلم بلند ناتان وثرینگتون به نام هزار مایل در پشت سر درمورد مردی به نام پرستون آوری است که نمیتواند با از دست رفتن عزیزانش کنار بیاید. او تصمیم می گیرد با موتور سیکلت به مسافرت برود تا بلکه اندکی درد های روحی اش را کاهش دهد. او در سفرش با چیزهای غیرمنتظره زیادی روبرو می شود و افرادی را ملاقات می کند که زندگی اش را برای همیشه تغییر می دهند. 
یکی از نکات مثبت فیلم در نشان دادن غصه و مصیبت شخصیت اصلی اش است. بسیاری از اوقات در فیلم های درام این اتفاقات ناخوشایند در ابتدای فیلم نشان داده می شوند و چون بیننده هیچ شناختی از شخصیت اصلی ندارد این حوادث نمی توانند احساسات بیننده را تحریک کنند. در اینجا فیلم در خطر چنین اشتباهی قرار دارد اما ناتان وثرینگتون (کارگردان) موفق شده دوربین را به نحوی به شخصیت اصلی نزدیک کند که بیننده تا حدود زیادی حالات روحی او را درک می کند. ما در اوایل فیلم می بینیم که پرستون و همسرش رابطه ای پر از مهر و محبت داشته اند و به همین دلیل دلیل غصه فراوان او را می فهمیم. فیلمنامه نویس اطلاعات ضروری را به بیننده ارائه می دهد تا در دنیای فیلم گم نشود با اینحال سعی می کند بیننده خود راهش را در دنیای فیلم پیدا کند و به شخصیت ها نزدیک شود. شاید بزرگترین ایراد فیلم بازی بر بلیر در نقش اصلی فیلم باشد که به اندازه کافی یکدست نیست. در اواخر فیلم بازی بسیار درخشانی را از او شاهد هستیم اما در نیمه ابتدایی فیلم حرکات صورت و بدن او نمی تواند غصه عمیق شخصیت اش را به خوبی بازتاب دهد. فیلمساز در اینجا سعی کرده لحن فیلمش را به درام های مستقل و مدرن سینمای امریکا نزدیک کند اما در نیمه دوم فیلم به درستی از این تصمیم فاصله می گیرد و به احساسات داستانش اجازه بروز می دهد. شخصیت اصلی فیلم بسیار خوب طراحی شده و از نظر داستانی جذابیت زیادی دارد به همین خاطر وقتی به او آزادی عمل داده می شود به خوبی داستان را به پیش می برد و بیننده را با خود همراه می کند. «هزار مایل در پشت سر» یک درام احساسی با داستانی زیبا و کارگردانی ماهرانه است که استعداد ناتان وثرینگتون در به تصویر کشیدن داستان های انسانی و عمیق را به خوبی نشان می دهد.
نویسنده: کایل بین
منبع: www.filmthreat.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
فیلم از نظر احساسی بسیار قویه و داستان زیبایی داره، علاوه بر این فیلمساز تونسته بخش های اصلی فیلم توی نیمه دوم داستان رو به خوبی کارگردانی کنه.
نظر منفی:
فیلمنامه این فیلم تقریبا خوب نوشته شده اما بازیگر نقش اصلی اون اینقدر بد بازی می کنه که بیننده هیچ ارتباطی با فیلم نمیتونه برقرار کنه.

جزئیات:
• این اولین فیلم بلند ساخته شده توسط ناتان وثرینگتون (کارگردان) است.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

هزار مایل در پشت سر

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری