پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Blood Vessel

«رگ خونی» فیلمی استرالیایی در ژانر وحشت و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط جاستین دیکس کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا دیکس به همراه جوردن پروسر نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به ناتان فیلیپس، آلیسا ساثرلند و رابرت تیلور اشاره کرد. «رگ خونی» در تاریخ 21 جولای 2020 از طریق سرویس های آنلاین پخش فیلم به نمایش درآمد.

نویسندگان: 
جاستین دیکس، جوردن پروسر
عوامل:
فیلمبرداری: اسکای دیویس
تدوین: دیو ردمن
موسیقی: برایان کاچیا

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 83% را بر اساس 6 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/38 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 60 از 100 را بر اساس نظر 4 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی مثبت» است.

فیلم «رگ خونی»
در سال های اخیر آنقدر فیلم ترسناک با محوریت نازی ها ساخته شده که حالا می توان این فیلم ها را یک زیرمجموعه جداگانه و مستقل در این ژانر دانست. زنده شدن دوباره فرانکنشتاین، زامبی های نازی و روح های نازی تنها بخشی از موضوعات ثابت این فیلم ها بوده اند و حالا در «رگ خونی» شاهد ترکیب ژانر خون آشامی با این فیلم ها هستیم. اگر به فیلم های ترسناک علاقه دارید و محیط وحشت آور جنگ جهانی دوم را برای این داستان ها می پسندید «رگ خونی» را باید حتما تماشا کنید. فیلمی که همزمان هم وحشت جنگ را به تصویر کشیده و هم به زیرمجموعه های دیگر ژانر وحشت سرک کشیده است.
پس از اینکه یک بیمارستان دریایی در اقیانوس اطلس غرق می شود، ساکنان این کشتی بر روی یک قایق نجات گیر می افتند و چون هیچ آب وغذایی ندارند تا مرز مردن پیش می روند. آنها دعا می کنند که نیروهای کمکی به نزدیکی آنجا برسند اما به زودی سر و کله یک کشتی مین یاب آلمانی پیدا می شود و ساکنان قایق با خوشحالی به سمت آن می روند. اما این کشتی آنقدرها که این افراد فکر می کنند امن نیست و ماجرای اصلی تازه قرار است از دل دالان ها و طبقات زیرین این کشتی برای شخصیت های فیلم شروع شود. از نظر شخصیت پردازی فیلم تا حدود زیادی به کلیشه های ژانر ترکیبی وحشت – جنگی وفادار می ماند و شامل شخصیت هایی ساده اما متنوع است که برای پیشبرد داستان فیلم کافی هستند. تخصص های مختلف شخصیت ها و پیشزمینه های متفاوت آن ها در نیم ساعت ابتدایی فیلم به خوبی معرفی می شود و در ادامه شاهد برخوردهای متفاوت این شخصیت ها با وحشت اصلی فیلم هستیم. بزرگترین نقطه قوت فیلم در طراحی لباس و جلوه های ویژه آن است که با کیفیت بسیار بالایی انجام شده و آنرا از نمونه های مشابه و کم هزینه جدا می کند. هیولای فیلم طراحی بسیار خوبی دارد و همچنین قدرت هایی که برای او در نظر گرفته شده به گونه ای هستند که تیم اجرایی توانسته اند از پس ساخت آن بر بیایند. در فیلمی مانند «رگ خونی» که داستان آشنایی دارد همیشه خلاقیت های فنی بسیار نقشی تعیین کننده دارند. اسکای دیویس (مدیر فیلمبرداری) این موضوع را تشخیص داده و به شکلی هوشمندانه سعی کرده با اضافه کردن رگه های نور قرمز به فضای فیلم بیننده را برای یک سوم پایانی فیلم آماده کند. استفاده از نورپردازی نقطه ای هم در صحنه های بیرونی باعث شده نوعی هماهنگی بین این صحنه ها و تم سیاه و سرخ نازی ها ایجاد شود. «رگ خونی» با فیلمبرداری باکیفیت و بازی های خوب ضعف های داستانی اش را جبران کرده و به یک فیلم ترسناک کاملا سرگرم کننده تبدیل شده است.

نویسنده: مت دوناتو
منبع: www.flickeringmyth.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 15%
نظر مثبت:
«رگ خونی» داستان ساده ای داره اما جلوه های ویژه و فیلمبرداری اون فوق العاده هستند. اگر به فیلم های خون آشامی علاقه دارید این فیلم رو از دست ندید.
نظر منفی:
«رگ خونی» به جز فیلمبرداری با کیفیت چیز دیگه ای نداره و هم از نظر داستانی و هم بازی ها بسیار بی کیفیت ساخته شده.


جزئیات:
• جاستین دیکس (کارگردان) قبلا فیلم «فضای خزش» (2012) را ساخته است.

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

رگ خونی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری