پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Unholy

فیلم The Unholy ظهور شیطان در خلا ایمان

فیلم نامقدس ساخته اِوان اسپیلیوتوپولوس با ژانر ترسناک کارگردان آمریکایی است که در سال 2021 منتشر شد. دانلود فیلم The Unholy نشان می دهد که جزو پربیننده ترین فیلم های ژانر ترسناک بوده است. 

شیطان همیشه منتظر است تا افرادی را با خود همراه کرده و راهی برای نفوذ در ذهن پیدا کند. این راه با خلا که گناه ایجاد می کند، به راحتی قابل دستیابی است. فیلم به گونه ای رقم می خورد که مخاطب تا لحظات انتهایی داستان، با اشتیاق همراه می شود. برای تماشای آنلاین فیلم نامقدس همراه ما باشید. 

 

عوامل و رویدادهای فیلم The Unholy 2021

 فیلم نامقدس ساخته  Evan Spiliotopoulos  که در ژانر ترسناک  و ماورایی ساخته شده است. این فیلم جذاب الهام گرفته از رمان معبد نوشته جیمز هربرت است. در اصل جایی که در اعتقادات شکاف ایجاد می‌شود و مکانی زیبا برای شروع یک داستان ماورای طبیعی شکل می گیرد. به گونه‌ای که دانلود فیلم The Unholy 2021 با زیر نویس فارسی می تواند شما را برای یک روز تعطیل و اوقات فراغت تان به خوبی سرگرم کند. باید ببینم در این فیلم، هیولای واقعی کیست که این داستان ها را رقم می زند. 

کارگردان: اِوان اسپیلیوتوپولوس

بازیگران: Jeffrey Dean Morgan, Cary Elwes, William Sadler, Katie Aselton

سال ساخت: 2021

ژانر: ترسناک – ماورایی

 

خلاصه داستان و نقد فیلم نامقدس

داستان جذاب و رد پای شیطان در آن سبب شده است تا هیجان کافی برای دوستداران سریال های ترسناک ایجاد شود. در اصل داستان از آنجا شروع شد که شخصیت گری به عنوان یک خبرنگار که برای تولید داستان های خرافاتی و نشر آن اقدام می کند، به شهر کوچک عزیمت کرده که دختری ناشنوا و جوان به نام آلیس در آن زندگی می‌کند. این دختر معتقد است که با مریم مقدس در ارتباط است و حتی ادعای معجزه نز دارد؛ اما باید ببینیم این شخص واقعا مریم مقدس است یا مسئله خیلی هولناک تر از این حرفهاست؟...

فیلم The Unholy 2021 هرچند که باز هم تکرار داستان اهریمن و کشیش ها را به نمایش می گذارد؛ اما آنقدر جذاب ساخته شده است که مخاطب هر لحظه با صحنه ها و وقایع جدید مواجه می‌شود. ساخت فیلم بر اساس مقوله اخبار جعلی و پیامبران دروغین است و در آن می‌توان به آثار معجزه، ایمان و آثار آن بر انسان را پی برد.

 دین و وحشت در کنار هم در بسیاری از فیلم‌های هالیوودی قرار گرفته اند و زمینه ساخت فیلم های در ژانر دینی و ماورایی شده‌اند. فیلم نامقدس نیز از این مقوله بی نصیب نیست.

 

دانلود فیلم The Unholy 2021 با ترجمه زیرنویس 

برای دانلود فیلم نامقدس 2021 با کیفیت بالا می توانید با ما همراه باشید. اگر طرفدار فیلم های ترسناک هستید و همچنین دوست دارید این فیلم در یک زمینه جذاب و قابل تأمل تولید شده باشد، قطعاً تماشای آنلاین فیلم The Unholy با ترجمه زیرنویس آنچه را که مد نظر دارید برای تان فراهم می کند. فیلمی که لحظه به لحظه با هیجان و عجایب خود شما را سرگرم کرده و لحظاتی پر هیجان و دوست داشتنی را برایتان رقم میزند. دانلود فیلم نامقدس با کیفیت‌ های مختلف و زیرنویس فارسی برای شما آماده شده است تا بتوانید همزمان با سایر مخاطبان در سراسر دنیا این فیلم زیبا را به تماشا بنشینید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

نامقدس

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری