پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم An American Pickle

«خیارشور امریکایی» فیلمی امریکایی در ژانر کمدی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط برندون تروست کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا سایمون ریچ نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به سث روگان، سارا اسنوک و مالی اونسن اشاره کرد. «خیارشور امریکایی» در تاریخ 6 آگوست 2020 به صورت آنلاین به نمایش درآمد و مورد توجه منتقدان قرار گرفت.
نویسندگان: 
سایمون ریچ
عوامل:
فیلمبرداری: جان گالسریان
تدوین: لیزا زنو چورگین
موسیقی: نامی ملومد

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 73% را بر اساس 146 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/08 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 58 از 100 را بر اساس نظر 39 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.

یادداشتی بر فیلم «خیارشور امریکایی»
وقتی اسم سث روگان مطرح می شود همه به یاد خنده های مخصوص او می افتند. از روزی که روگان اولین نقش خود در سریال «عجیب و غریب ها» را بازی کرد تا امروز او تجارب بسیار زیادی در سینما و تلویزیون به دست آورده و نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی آثار مختلفی را به انجام رسانده است. با این وجود عامه مخاطبان سینما او را همچنان به عنوان یک بازیگر کمدی می شناسند. جدیدترین فیلم او به نام «خیارشور امریکایی» بار دیگر توانایی های منحصر به فرد او برای بازی در نقش های جدی را به رخ می کشد. داستان فیلم که توسط سایمون ریچ نوشته شده خالی از مشکل نیست اما بازی روگان توانسته بخش اعظم این مشکلات را به تنهایی جبران کند. 
روگان قبلا در آثاری مانند «ببین و گزارش بده» و «استیو جابز» توانایی خود در ایفای نقش های جدی را نشان داده بود و حالا در «خیارشور امریکایی» توانسته این وجه از بازی اش را به مرحله ای جدید از کیفیت برساند. هرچند «خیارشور امریکایی» هم یک فیلم کمدی است اما سث روگان هر دو نقش اصلی فیلم را خودش بازی کرده و به همین دلیل مجبور بوده طیف بسیار گسترده ای از احساسات و حالت های روانی شخصیت هایش را به تصویر بکشد و در این کار کاملا موفق عمل کرده است. داستان فیلم در مورد یک کارگر مهاجر است که در دهه 1920 میلادی به داخل یک مخزن بزرگ آب نمک می افتد و وقتی بیدار می شود تازه می فهمد که 100 سال گذشته و در قرن بیست و یکم قرار دارد. او با تلاش زیاد موفق می شود یکی از نوادگانش به نام بن (که نقش او را هم خود سث روگان بازی می کند) را پیدا کند و کم کم با کمک او به شرایط جدید زندگی اش عادت می کند. بهترین بخش های فیلم مربوط به جاهایی است که کارگردان سعی کرده بر روی درام خانوادگی فیلم تاکید بیشتری بگذارد. بن مجبور می شود با گذشته خانواده اش کنار بیاید و همین موضوع باعث می شود بسیاری از سخت گیری های بی موردش را کنار بگذارد. تفاوت بین نسل ها و ارتباطی که به تدریج بین هرشل و بن ایجاد می شود، به شکلی درگیر کننده ارائه شده اند و بیننده می تواند از طریق بازی دیدنی سث روگان به خوبی با هر دو شخصیت اصلی فیلم ارتباط کند. فیلم از طریق تفاوت دیدگاه های بن و هرشل به بسیاری از مسائل سیاسی اجتماعی معاصر هم اشاره می کند و همین امر باعث شده فیلم بتواند به شکلی باورپذیر شخصیت های اصلی اش را پرداخت کند. «خیارشور امریکایی» با بازی تماشایی سث روگن و داستان جذابش بدون شک یکی از بهترین کمدی های سال و نمونه ای عالی از توانایی بالای روگن در ایفای نقش های نیمه‎جدی است.
نویسنده: کارن هان
منبع: www.polygon.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 47%
نظر مثبت:
ایده بسیار جذاب داستان با بازی فوق العاده سث روگن همراه شده و همین برای داشتن یک فیلم به شدت سرگرم کننده و جذاب کافیه.
نظر منفی:
بازی سث روگن توی فیلم عالیه اما نویسنده نتونسته ایده جذاب فیلم رو به خوبی پرداخت کنه و به همین دلیل اکثر سکانس های فیلم قابل پیشبینی و خسته کننده از کار در اومدن.

جزئیات:
• این فیلم اقتباسی از داستان کوتاه «فروخته شده» اثر سایمون ریچ است.
• عکس پوستر فیلم با یک دوربین بسیار قدیمی مربوط به اوایل قرن بیستم گرفته شده است.
• این اولین فیلم بلند برندون تروست (کارگردان) است.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

خیار شور آمریکایی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری