پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Ben 10 vs. the Universe: The Movie

«بن تن در مقابل جهان» انیمیشنی امریکایی در ژانر اکشن و ماجراجویی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط هنریک ژاردیم و جان مک اینتایر کارگردانی شده و از صداپیشگان آن می توان به تارا استرانگ، مونتس هرناندز و دیوید کای اشاره کرد. «بن تن در مقابل جهان» در تاریخ 10 اکتبر 2020 از طریق شبکه تلویزیونی کارتون نتورک به نمایش درآمد.

واکنش منتقدها:
اکثر منتقدان توجه این فیلم به داستان های قبلی سریال بن تن را تحسین کرده اند و آنرا از بهترین آثار ساخته شده بر اساس این سریال دانسته اند. اندی شرمن از نشریه کامن سنس مدیا فیلم را «اقتباسی با کیفیت از سریال بن تن» نامیده که «کیفیت داستانگویی آنرا حفظ کرده است».

یادداشتی بر فیلم «بن تن در مقابل جهان»
به جرئت می توان گفت مهمترین و پرطرفدارترین کارتونی که در سالهای اخیر از شبکه کارتون نتورک پخش شده، «بن تن» بوده است. از زمانی که پخش این سریال شروع شد بیش از پانزده سال می گذرد و همچنان این شبکه به پخش این سریال پرطرفدار ادامه می دهد. شاید این مدتِ پخش در مقایسه با سریال هایی مثل «باب اسفنجی» (که حدود بیست سال است پخش می شود) عجیب نباشد اما باید توجه کرد که بن تن به نسبت سریال های مشابه به شدت داستان محور است. در طول این سالها به جز سریال کارتونی اصلی همیشه فیلم های کوتاه و بلندی در کنار سریال ساخته شده و همزمان با آن پخش شده اند. حالا و در آخرین فیلم مستقل بن تن که «بن تن در مقابل جهان» نام دارد بار دیگر شاهد رویارویی بن تن با دشمنان قدیمی‎اش هستیم.
در ابتدای فیلم بن تن از اینکه مدام با ضدقهرمان های ضعیف روبرو می شود و به سرعت آن ها را شکست می دهد حوصله اش سر رفته و می خواهد یک ماجراجویی واقعی داشته باشد. شوخی های فیلم درست مانند سریال بن تن بسیار حساب شده و بامزه از کار در آمده اند و بخش بزرگی از آنها شوخی با این مسئله است که بن تن در واقع بیش از 10 سال سن ندارد اما با قدرت های جادویی اش می تواند بزرگترین کارها را انجام دهد. اما بی حوصلگی بن تن زیاد طول نمی کشد و یک شهاب سنگ بزرگ در آستانه برخورد با زمین قرار می گیرد، ماموریتی که بن باید به سرعت برای حل آن تلاش کند. سبک انیمیشن فیلم از سبک اوایل دهه 2000 فاصله گرفته و بسیار زیباتر شده است، این تغییر باعث شده صحنه های اکشن فیلم با جزئیات بسیار بیشتری به نمایش درآیند و همچنین وضوح اتفاقات داستانی فیلم بیشتر شود. تغییر شکل بدن بن به موجودات فضایی در فیلم بسیار زیبا انجام شده و هر یک از این حالت ها به بن قدرت های ابرقهرمانی خاصی می دهند. یکی از جنبه های مثبت فیلم تنوع صحنه های اکشن آن است که مانند سریال بن تن هر بار این شخصیت را با یک چالش جدید مواجه می کنند. پیام فیلم مانند اکثر قسمت های سریال در این موضوع نهفته است که بن باید یاد بگیرد چگونه از قدرت هایش استفاده کند و دست از لجبازی و تنبلی بردارد. فیلم خوشبختانه به گونه ای ساخته شده که اگر حتی یک قسمت از سریال بن تن را هم ندیده باشید می توانید از تماشای آن لذت ببرید. «بن تن در مقابل جهان» با داستان خلاقانه و کیفیت بالای انیمیشن‎اش می تواند تماشاگران جدیدی را به گروه عظیم طرفداران این کارتون محبوب اضافه کند.
نویسنده: پترانا رادولوویچ
منبع: www.Polygon.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
«بن تن در مقابل جهان» از بقیه فیلم هایی که بر اساس کارتون بن تن ساخته شده کیفیت بالاتری داره و تونسته تمام نقاط قوت سریال رو به شکل خلاقانه ای توی داستان فیلم پیاده کنه.
نظر منفی:
کسایی که حتی یک قسمت از سریال رو هم دیده باشن نمیتونن این فیلم رو تحمل کنن چون داستانش بیش از حد آبکی و بی منطق نوشته شده.

جزئیات:
• این فیلم در سالگرد 15 سالگی انیمیشن های بن تن به نمایش درآمد.
• هنریک ژاردیم (کارگردان) یکی از انیماتور های سریال محبوب «ریک و مورتی» است.

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

بن تن در مقابل جهان

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری