پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Dreambuilders

«رویاپردازان» فیلمی انیمیشن در ژانر ماجراجویی و کمدی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط کین هیگن جنسن و تونی زینک کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا جریکا کلیلند و سورن گریندسلو هنسن نوشته اند. از صداپیشگان فیلم می توان به روبین دمپسی، اما جنکینز و لوک گریفین اشاره کرد. «رویاپردازان» در تاریخ 26 نوامبر 2020 به صورت اینترنتی به نمایش درآمد.

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 57% را بر اساس 7 ریویو بدست آورده که معادل نمره 5 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 40 از 100 را بر اساس نظر 5 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.

یادداشتی بر فیلم «رویاپردازان»
جدیدترین فیلم کمپانی هیدرالب به نام «رویاپردازان» شبیه بسیاری از آثار انیمیشن غیرامریکایی سعی کرده از المان های تصویری و داستانی انیمیشن های امریکایی استفاده کند. اما این ارجاعات ریز و درشت باعث نشده چیزی از کیفیت خاص فیلم و جذابیت آن کاسته شود و برعکس به متنوع شدن فیلم و هیجان بیشتر آن کمک کرده است.
فیلم درمورد دختری به نام مینا است که به همراه پدرش زندگی می کند و مادر او مدت ها است خانواده شان را ترک کرده است. مینا و پدرش هر روز را به شیوه ای خاص می گذرانند تا حوصله شان سر نرود با این وجود مینا در رویاهایش به اندازه واقعیت خوشحال نیست و حتی سازنده رویاهای او به نام گف نیز به او هشدار می دهد. رویاهای مینا از حالت عادی فاصله می گیرند و به هذیان تبدیل می شوند. در این دنیا رویاها فیلم هایی سینمایی هستند که توسط موجودات فضایی کارگردانی می شوند. آنها هر شب یک برنامه متفاوت برای فرد اجرا می کنند و وقتی مینا متوجه کار آنها می شود دنیایش برای همیشه تغییر می کند. اما طولی نمی کشد که پدر مینا همسر جدید و دخترش را به خانه شان می آورد تا با آنها زندگی کنند و مینا با این خواهر ناتنی به نام جنی اصلا رابطه خوبی ندارد و سعی می کند با توانایی ای که در ساختن رویاها دارد از او انتقام بگیرد. یکی از بهترین نکات «رویاپردازان» انیمیشن پرجزئیات و با کیفیت آن است. سبک انیمیشن فیلم مشابه آثار کمپانی پیکسار طراحی شده و به خصوص فیلم «از درون به بیرون» بر روی آن بسیار تاثیر گذار بوده است. همچنین جزئیاتی مانند نشان دادن تکراری مهره های شطرنج در طول داستان هم بسیار خوب از کار درآمده اند و باعث پیشبرد بهتر داستان شده‎اند. فیلمنامه نوشته شده توسط سورن گریندرسلو بسیار بلندپروازانه نوشته شده اما در نهایت موفق می شود شخصیت مینا را به شکلی باورپذیر و دوست داشتنی معرفی کند و تحول او را نشان دهد. بعضی از مضامینی که در داستان به کار رفته از جمله زورگویی و حسادت و ... ممکن است برای همه کودکان مناسب نباشد اما قطعا جنبه های آموزنده بسیاری دارد که می توان در مورد آنها با کودکان گفتگو کرد. جذابترین سکانس های فیلم که در یک سوم پایانی آن قرار دارد به بهترین شکل موفقیت کیم هیگن جنسن در کارگردانی این انیمیشن را نشان می دهند و به شدت هیجان انگیز هستند. «رویاپردازان» نمونه یک انیمیشن موفق غیرامریکایی است که از آثار امریکایی برای ساخت آن الهام گرفته شده اما هرگز در دام تقلید از این فیلم ها گرفتار نشده است.
نویسنده: امیلی برین
منبع: www.heyuguys.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 33%
نظر مثبت:
یک انیمیشن هیجان انگیز که از نظر گرافیکی کیفیت بسیار خوبی داره و داستانش هم جذاب نوشته شده. 
نظر منفی:
انیمیشن از نظر تصویری خوب ساخته شده اما داستانش کاملا از روی انیمیشن «از درون به بیرون» برداشته شده و هیچ نکته جدیدی نداره.

جزئیات:
• کیم هیگن جنسن (کارگردان) قبلا انیمیشن «سقوط» (2015) را ساخته است.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

رویاپردازان

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری