پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن The Boss Baby: Family Business

تماشای آنلاین انیمیشن جذاب و خاص بچه رئیس 2021

به جرات می توان گفت که یکی از جذاب ترین انیمیشن هایی که در سال های گذشته شاهد پخش آن بودیم، انیمیشن بچه رئیس بوده است. پس از اینکه دانلود انیمیشن The Boss Baby به وفور مورد استقبال قرار گرفت و روز به روز به طرفداران و مخاطبان آن افزوده شد، سری های بعدی این انیمیشن نیز ساخته شدند. در هر بار هم شاهد جذابیت بیشتر این داستان بودیم. اگر شما هم به این مجموعه انیمیشن ها علاقه مند هستید می‌توانید همراه ما باشید.

عوامل و دست اندرکاران انیمیشن بچه رئیس 2021

The Boss Baby یا بچه رئیس از سال ۲۰۱۷ شروع به پخش کرد. داستان آن نوزادی را نشان می داد که به تازگی وارد خانواده ای سه نفره شده بود و چالش هایی  را در زندگی کودک خانواده ایجاد کرده بود. انیمیشن بچه رئیس، توسط کارگردان معروف آمریکایی تام مک‌گراث که کار پویانمایی و صدا پیشگی را نیز انجام می دهد، ساخته شده است. این کارگردان نه تنها بچه رئیس بلکه مجموعه ماداگاسکار را نیز که جذابیتی در حد بچه رئیس برای کودکان دارد هم در کارنامه خود ثبت کرده است. در فیلم بچه رئیس صدا پیشه گان معروفی مانند Lisa Kudrow, James Marsden, Jeff Goldblum نیز ایفای نقش می کنند. این نسخه از بچه رئیس در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است و داستان جدید از بچه رئیس را دنبال می‌کند. بچه رئیس در ژانر ماجراجویی، انیمیشن و کمدی طراحی شده است.

داستان The Boss Baby 2021 از چه قرار است؟

سریال بچه رئیس با جذابیت خاصی که دارد حتی بزرگسالان را هم به سمت خود کشانده است. کودکی جذاب و دوست داشتنی که دیدن شیرین کاری های خاص و منحصربه فرد او چندان هم خالی از لطف نیست؛ اما داستان از چه قرار است؟ بچه رئیس که وارد خانواده تمپلتون شده بود رازهایی را با خود داشت که فقط از دید برادر بزرگترش پنهان نماند. 

در نسخه جدید بچه رئیس، برادران تمپلتون، تد و تیم بزرگ شده اند و هر کس به کار خود مشغول است؛ اما یک بچه رئیس جدید که دختر بچه ای به نام تینا است با روشی پیشرفته تلاش می‌کند تا آنها را دوباره دور هم جمع کند. او از یک تجارت خانوادگی الهام می‌گیرد. قطعا این نسخه از بچه رئیس نیز مانند سایر قسمت های قبلی آن شما را به وجد می آورد.

 

تماشای آنلاین The Boss Baby 2021 با ترجمه زیرنویس

 دانلود The Boss Baby 2021 با ترجمه زیرنویس به عنوان یکی از جذاب ترین فیلم هایی است که ممکن است بارها و بارها به تماشای آن بنشینید و هیچگاه از دیدن آن خسته نشوید. این انیمیشن جذاب نه تنها برای کودکانتان بلکه برای بزرگسالان نیز مناسب است. دانلود The Boss Baby 2021 با ترجمه زیرنویس با کیفیت های مختلفی ارائه شده است تا بتوانید بر روی هر دستگاهی آن را تماشا کنید. قطعا تماشای آنلاین انیمشن بچه رئیس این بار هم لحظاتی سرشار از شادی و هیجان برای تان به ارمغان می‌آورد و دنیای دیگری را از دید کودکان خردسال به نمایش می‌گذارد.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

بچه رئیس کسب و کار خانوادگی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری