پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild

انیمیشن جذاب و هیجان انگیز The Ice Age Adventures of Buck Wild 2022 با زیرنویس فارسی

برخی از کارتون ها آن قدر فراگیر می شوند که بارها و بارها می توانید آن را تماشا کنید. از طرفی منتظر نسخه های جدید آن می مانید تا بار دیگر از دیدن آن لذت ببرید. انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild 2022 یکی از همین دست کارتون های زیباست که در ادامه سایر نسخه های عصر یخبندان ساخته شده است. عصر یخبندان از همان نسخه اول خود توانست مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند و تاکنون نیز جزو پرچمداران انیمیشن های پرطرفدار دنیا بوده است. دانلود انیمیشن عصر یخبندان ۶: ماجراهای باک وایلد شما را با نسخه جدید این داستان هیجان انگیز همراه می کند تا بار دیگر به تماشای این کارتون زیبا بپردازید. 

عوامل و رویدادهای انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild 2022

انیمیشن عصر یخبندان ۶: ماجراهای باک وایلد در ژانر کمدی، ماجرایی و انیمیشن ساخته شده است و جزو یکی از پرطرفدارترین انیمیشن های سال است. این انیمیشن محصول کشور آمریکاست و در آن صداپیشگانی معروف مانند اوتکارش آمبودکار، سایمون پگ، وینسنت تانگ و ... فعالیت می کنند. کارگردانی انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild 2022 را جان سی. دانگین (John C. Donkin) بر عهده دارد. این کارگردان در کارنامه خود انیمیشن های زیادی از جمله نسخه های ماقبل عصر یخبندان را دارد. او جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه انیمیشن را هم از آن خود کرده است.

انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild 2022 توسط کمپانی های 20th Century Studios و Bardel Entertainment و Blue Sky Studios ساخته شده است و برای اولین بار در 28 ژانویه 2022 توسط دیزنی پلاس در آمریکا و سایر کشورها به صورت اینترنتی منتشر شد. 

انیمیشن عصر یخبندان ۶: ماجراهای باک وایلد ششمین نسخه از این انیمیشن جذاب است و بیشتر بر روی شخصیت باک تمرکز دارد. از طرفی شخصیت هایی مانند سید، مانی، دیه گو و الی به عنوان شخصیت های فرعی این انیمیشن حضور دارند.

تماشای آنلاین انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild 2022 شما را همراه داستان جذاب دیگری از عصر یخبندان می کند. 

خلاصه ای از داستان انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild 2022

در انیمیشن عصر یخبندان ۶: ماجراهای باک وایلد برادران پوسوم که از دوری خواهرشان الی بسیار ناراحت هستند، به دنبال پیدا کردن مکانی مناسب هستند. آن ها خود را در دنیایی گمشده و درون یک غار عجیب گرفتار می کنند. آن ها توسط یک راسوی ماجراجو نجات می یابند و با هم ماموریتی را برای نجات دنیای گمشده و تحت سلطه دایناسورها شروع می کنند ...

دانلود انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild 2022 با زیرنویس فارسی

اگر عاشق کارتون های عصر یخبندان هستید، دانلود انیمیشن عصر یخبندان ۶: ماجراهای باک وایلد با زیرنویس فارسی را از دست ندهید. این انیمیشن پر از صحنه های جذاب و هیجان انگیز است که شما را از دغدغه های زندگی دور می کند. تماشای آنلاین انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild 2022 با زیرنویس فارسی باعث می شود تا یک روز خسته کننده خود را به روزی پر از نشاط مبدل کنید. لینک دانلود انیمیشن The Ice Age Adventures of Buck Wild 2022 با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا بر روی سایت قرار گفته است تا کاربران فارسی زبان نیز در اسرع وقت به تماشای این انیمیشن جذاب بنشینند.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

عصر یخبندان ۶: ماجراهای باک وایلد

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری