پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن The Addams Family 2

تماشای آنلاین انیمیشن The Addams Family 2

اگر انیمیشن خانواده آدامز را دوست داشته و با آن خاطرات جذابی دارید، این بار هم خانواده آدامز ۲ برای شما آماده شده است. این خانواده در یک تعطیلات جاده‌ای، سفر خانوادگی داشتند که پر از هیجان است. انیمیشن نسخه قبل خانواده آدامز در سال ۲۰۱۹ ساخته شد و بسیار هم موفق بوده است. انیمیشن The Addams Family 2 هم در ادامه این انیمیشن در سال ۲۰۲۱ ساخته شد. سوژه های خانواده عجیب و غریب آدامز با داستان های جذاب، خود را جزو انیمیشن های محبوب کودکانه و حتی بزرگسال کردند. این بار هم در سال ۲۰۲۱ ماجراجویی پرهیجان این خانواده در راه است تا مخاطبان بتوانند آن را ببینند. دانلود رایگان انیمیشن خانواده آدامز ۲ لحظاتی پر از هیجان و خنده را برایتان هدیه می آورد.

عوامل و رویداد های انیمیشن The Addams Family 2

خانواده آدامز ۲  قرار است در شب هالووین یا نهم مهر منتشر شود. تیزرهایی که از این انیمیشن جذاب پخش شده است، باعث شده تا افراد زیادی منتظر ارائه آن باشند. داستان خانواده‌ای که عقاید شان را دارند و ماجراجویی های پرچالشی را برای خود ایجاد می کنند. این انیمیشن به کارگردانی Greg Tiernan و Conrad Vernon ساخته شده است و ستارگان بسیار محبوبی در آن به عنوان صداپیشه فعالیت می کنند. اگر از مخاطبی قبلی این انیمیشن جذاب باشید، می دانید که در اصل خانواده آدامز برگرفته از کاریکاتورهای طنز پرداز آمریکایی هستند که چارلز آدامز نام دارد.

این انیمیشن در ژانر کمدی، ماجراجویی و انیمیشن ساخته شده است و نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده تا از صحنه های کمدی و جذاب آن لذت ببرند. اگر شما هم می خواهید برای تماشای رایگان انیمیشن خانواده آدامز ۲ همراه ما باشید، خلاصه ای از داستان آن را ببینید.

خلاصه ای از داستان انیمیشن خانواده آدامز ۲۰۲۱

معمولاً کسانی که قسمت یک این انیمیشن را دیده اند، مشتاقانه انتظار می کشند تا این انیمیشن را دنبال کنند. در اصل خانواده آدامز دو که در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است، در ادامه روایت قسمت قبل است. البته با مقداری چاشنی هیجان و کمدی بیشتر! سفر جاده ای و شاد این خانواده، پر از چالش و هیجان خواهد بود. حتی ممکن است خیابان ها را به هم بریزند. تعطیلاتی که قرار است در آن، خانواده آدامز به مسافرت بروند و با هم ارتباط نزدیک تری داشته باشند. خاطراتی که این خانواده در مسافرت خود برای خود و مخاطبانشان به وجود می‌آورند، بسیار غیر قابل باور و جذاب است. این داستان، بیننده را تا اوج هیجان پیش می‌برد و لحظاتی نفس گیر را برای آنها به وجود می‌آورد. اگر دوست دارید با دانلود انیمیشن خانواده آدامز ۲ به جایی سفر کنید که کمتر کسی آنجا را دیده است، برای تماشای آنلاین انیمیشن خانواده آدامز ۲ آماده شوید.

دانلود رایگان The Addams Family 2 با زیرنویس فارسی

این روزها مخاطبان انیمیشن ها نه فقط کودکان بلکه بزرگسالان نیز هستند. چون انیمیشن ها آن قدر جذاب ساخته می شوند که افراد بزرگسال نیز از دیدن آنها لذت می برند. از طرفی دیدن انیمیشن های ادامه دار و روز دنیا نیز جذابیت خاصی دارد. دانلود رایگان انیمیشن The Addams Family 2 با زیرنویس فارسی هم می‌تواند روز خسته کننده تعطیلتان را به یک روز پر از هیجان تبدیل کند. از طرفی این انیمیشن جذاب را می توانید در همان روزهای اول ببینید. تماشای رایگان انیمیشن خانواده آدامز ۲ با زیرنویس فارسی در کیفیت های مختلفی بر روی سایت قرار داده شده است تا هر همه بتوانند از آن استفاده کنند. آیا شما هم دوست دارید با دانلود انیمیشن The Addams Family 2 همسفر این خانواده پر از چالش شوید؟

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

خانواده آدامز ۲

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری