پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Fireheart

لحظاتی پر از خنده و شادی با تماشای آنلاین انیمیشن Fireheart 2022

انیمیشن Fireheart 2022 یکی از کارتون های کمدی است که حسابی شما را شاد می کند. اگر یک روز خسته کننده دارید، تماشای آنلاین انیمیشن در دل آتش را از دست ندهید. این انیمیشن جذاب و هیجان انگیز با داستان دلنشینی که دارد نه تنها کودکان بلکه بزرگسالان را هم می تواند به خوبی سرگرم کند. داستانی از آتش نشان زن حرفه ای که هر لحظه هیجان خاصی را برایتان به ارمغان می آورد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از این کارتون زیبا به دست آورید، همراه ما باشید.

عوامل و رویدادهای انیمیشن Fireheart 2022

انیمیشن در دل آتش در ژانر ماجرایی،‌ کمدی و انیمیشن ساخته شده است. این کارتون محصول 2022 فرانسه و کانادا است و جزو بهترین انیمیشن هایی است که می توانید از آن بهره ببرید. کارگردانی این انیمیشن را لورن زیتون (Laurent Zeitoun) بر عهده داشته است. این تهیه کننده و کارگردان فرانسوی فیلم هایی مانند پرش را هم در کارنامه خود دارد. تیودور تای (Theodore Ty) هم در بخش کارگردانی با لورن زیتون همکاری داشته است. در نسخه زبان اصلی این انیمیشن هنرمندان صداپیشه ای مانند آلیس پول، ونسان کسل، والری لمرسیر، کلادیا تاگبو، الی سیمون، امانوئل کورتیل، امانوئل گاریجو، الکساندر انگوین و ... فعالیت می کنند.

انیمیشن در دل آتش توسط کمپانی های SND Groupe M6 و Caramel Film و eOne Films تهیه و منتشر شده است. این سریال از 2 فوریه 2022 انتشار یافت.

خلاصه ای از آنچه در انیمیشن Fireheart 2022 می بینید!

داستان این کارتون بسیار زیبا و جذاب است. دختر 16 ساله ای که آرزو دارد اولین زن آتش نشان در جهان شود. آن هم در زمانی که زنان اجازه ندارند به عنوان یک آتش نشان فعالیت کنند. در این بین ی فرد مرموز شهر برادوی را آتش می زند و خبری از آتش نشانان نیست. شهردار نیویور پدر جورجیا را فرامی خواند تا تحقیقاتی را در مورد افراد و آتش نشانان ناپدید شده آغاز کند. این مسائل باعث می شود تا جورجیا نولان خود را به عنوان یک مرد جوان به نام جو درآورد و به ی گروه کوچک آتش نشانی بپیوندد و ....

دانلود انیمیشن در دل آتش شما را مهمان این داستان زیبا و پر از هیجان می کند. 

تماشای آنلاین انیمیشن Fireheart 2022 با زیرنویس فارسی

چه برای کودکتان یک انیمیشن خوب بخواهید و چه دوست داشته باشید که خودتان سرگرم شوید، دانلود انیمیشن Fireheart 2022 با زیرنویس فارسی می تواند شما را حسابی سرگرم کند. این انیمیشن پر از خنده و شادی است و در عین حال صحنه های پر از هیجانی هم دارد. به همین علت می تواند به عنوان یک انیمیشن دلنشین برایتان باشد. هر چند ممکن است نتوانید از شبکه های جهانی به راحتی فیلم و انیمیشن های روز دنیا را ببینید؛ اما امکاند دانلود انیمیشن در دل آتش با زیرنویس فارسی برای شما مهیا شده است تا در اسرع وقت همراه با سایر کاربران از سراسر دنیا این کارتون را به تماشا بنشینید. لینک دانلود انیمیشن Fireheart 2022 با زیرنویس فارسی و در کیفیت های مختلف بر روی سایت قرار گرفته است. 

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

در دل آتش

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری