پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Resident Alien

فصل دوم سریال Resident Alien با زیرنویس فارسی

اگر فصل اول مینی سریال بیگانه ساکن زمین را دیده باشید، بدون شک تجربه خندیدن از ته دل باعث می شود تا بار دیگر هم وسوسه شوید تا سریال های مشابه آن را ببینید و حس نشاط و شادی را در دل خودتان زنده کنید. البته نیازی نیست سراغ سریال های دیگری بروید؛ زیرا فصل دوم این مینی سریال با عنوان Resident Alien S02 این بار مهمان لحظات شما شده است تا این داستان جذاب و هیجان انگیز را دنبال کنید. سریال بیگانه ساکن زمین با درونمایه طنز خود توانست رکورد بالایی را از رضایت مخاطبان ثبت کند. حال که شما هم دوست دارید تا یک سریال جذاب را تماشا کنید پس با دانلود سریال Resident Alien S02 همراه ما باشید. 

عوامل و رویدادهای سریال Resident Alien S02

زمان زیادی از پخش نسخه اول سریال بیگانه ای روی زمین نگذشته است که قسمت دوم آن هم منتشر شده است. این سریال محصول سال 2022 آمریکاست و جزو سریال های خنده دار و جذابی است که در ژانر کمدی، معمایی و درام ساخته شده است. 

این سریال به کارگردانی کریس شریدان (Chris Sheridan) کارگردان و فیلمنامه نویس آمریکایی در سال 2022 ساخته و پخش شده است. او انیمیشن های جذابی مانند کلیولند شو و Its a Trap! را هم در کارنامه خود دارد که همگی جزو آثار پرمخاطب دنیای سینما و انیمیشن بودند. 

در سریال بیگانه ساکن زمین، هنرمندانی از هالیوود مانند آلن تودیک، سارا تومکو، کوری رینولدز، آلیس وترلند و ... در این سریال حضور دارند که بر ارزش این سریال افزوده اند. با توجه به این که زمان زیادی از پخش نسخه اول این سریال نگذشته است و مزه آن برای مخاطبان هنوز تازه است. همین امر سبب شده است تا مخاطبان این سریال زیاد باشند و بتواند امتیاز 8.2 را از IMDB دریافت کند. 

خلاصه ای از داستان سریال Resident Alien S02

سریال بیگانه ساکن زمین داستان یک موجود غیر زمینی را روایت می کند که به زمین آمده است. او منتظر نجات توسط هم نوعانش است. البته او خود را به عنوان یک دکتر معرفی می کند و معماهای قتل و پرونده های کاراگاهی را هم در برنامه اوقات فراغت خود دارد ...

با تماشای آنلاین سریال بیگانه ساکن زمین، لحظاتی شاد و پر از هیجان را برای خود به ارمغان آورید.

دانلود سریال Resident Alien S02 با زیرنویس فارسی

 اگر عاشق سریال های کمدی و خنده دار هستید یا جزو مخاطبان نسخه قبل سریال بیگانه ساکن زمین بوده اید، توصیه می کنیم تماشای آنلاین سریال Resident Alien S02 با زیرنویس فارسی را از دست ندهید. این سریال جذاب و پر از صحنه های خنده دار را بارها می توانید ببینید بدون این که از آن دلزده شوید. دانلود سریال Resident Alien S02 با زیرنویس فارسی فرصتی را برایتان فراهم می کند تا از ته دل بخندید و شاد باشید. لینک دانلود سریال بیگانه ساکن زمین با زیرنویس فارسی و کیفیت های مختلف بر روی سایت قرار گرفته است تا فارسی زبانان بتوانند هم زمان با سایر کاربران در سراسر دنیا از دیدن این سریال لذت ببرند. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

بیگانه ساکن زمین

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری