پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Mare of Easttown

میر اهل ایست‌تاون سریال کوتاه و جذاب

طرفدارن سریال های جذاب و نمایش خانگی این روزها کم نیستند. Mare of Easttown یکی از سریال های کوتاه آمریکایی است که توسط فیلم ساز خوش سابقه، برد اینگلسبی ساخته شده است. این مینی سریال را می توانید در بخش تماشای آنلاین فیلم و سریال ببینید یا با دانلود سریال اوقات فراغت خود را به خوشی سپری کنید. 

میر اهل ایست تاون و دست اندرکاران این سریال 

داستان جذاب Mare of Easttown و بازیگران حرفه ای و به نام سینمای هالیوود همگی مزید بر علت شده اند تا این سریال از همان ابتدای انتشار مورد توجه واقع شود. کیت وینسلت، جولیان نیکلسون، جین اسمارت، انگوری رایس، ایوان پیترز و ... از بازیگران سریال میر اهل ایست تاون هستند. این سریال در ژانر درام و جنایی ساخته شده است. نمایش این سریال از 18 آوریل 2021 از شبکه اچ بی او شروع شد. 

این سریال به کارگردانی اینگلسبی در ایالات متحده ساخته شده است. تهیه کننده های آن نیز کیت وینسلت و همکاران وی هستند که همگی کارنامه ای درخشان در زمینه فیلم و سریال دارند. 

با توجه به این که داستان سریال میر اهل ایست تاون برای شهرستان چستر پنسیلوانیا تنظیم شده است، استفاده از لهجه این ناحیه توسط بازیگران مورد تاکید بود تا سریال بیشتر به واقعیت نزدیک باشد و افراد بیشتری با آن ارتباط سمعی برقرار کنند. به طور کلی داستان سریال Mare of Easttown به خوبی توانسته است مخاطب را جذب خود کند و نمایش موفقی داشته است.

 

خلاصه داستان Mare of Easttown

مینی سریال میر اهل ایست تاون در مورد یک کارآگاه خبره، میر شیهان با بازیگری ویسلت در شهر کوچک پنسیلوانیا است که بر روی پرونده قتل محلی در حال تحقیق است. از طرفی کارآگاه باید سعی کند تا این مشغولیت ها زندگی او را از هم نپاشد و آسیبی به وی نرسد. 

Mare of Easttown جستجویی را در نقطه تاریک جامعه نشان می دهد و به طور مشخص این قضیه را روشن می کند که تراژدی های خانوادگی و گذشته ما چگونه می تواند روز زندگی حال ما اثرگذار باشد...

داستان به گونه ای هنرمندانه رقم خورده است و بیننده را برای دیدن قسمت های جدید سریال ترغیب می کند. 

 

تماشای آنلاین سریال میر اهل ایست تاون

با تماشا سریال Mare of Easttown اوقات خوبی را برای خود رقم خواهید زد. تماشای آنلاین سریال میر اهل ایست تاون با کیفیت های بالا مقدور شده است تا از سریال های روز دنیا عقب نمانید. این سریال جنایی و درام را با کیفیت مناسب ببینید. سریال Mare of Easttown با ترجمه زیرنویس برای کسانی که به این سبک مینی سریال ها علاقه دارند فراهم شده است. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

میر اهل ایست‌تاون

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری