پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Star Wars: The Bad Batch

جنگ ستارگان: بد بچ با ماجراجویی جدید

تماشای آنلاین جنگ ستارگان، پربیننده ترین انیمیشن هایی که در سال های اخیر مخاطبان زیادی را جذب خود کرده است.  مجموعه جنگ ستارگان این بار با انیمیشنی جدید به سراغ طرفداران خود آمده است. Star Wars: The Bad Batch نسخه از جذاب و جدید از این مجموعه است. این سریال توسط سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر می شود. اگر شما هم یکی از طرفداران این انیمیشن جذاب هستید با دانلود فیلم  Star Wars: The Bad Batch 2021 با زیرنویس فارسی بار دیگر قسمت جدید و پرهیجان آن را دنبال کنید.

 

عوامل و رویدادهای جنگ ستارگان: بد بچ

جنگ ستارگان یک مجموعه دنباله دار است که سالهاست مهمان خانه افراد دوست دار انیمیشن های علمی تخیلی و اکشن است. این نسخه از جنگ ستارگان در اصل دنباله ای برای سریال جنگ های کلون است که اینبار داستانی مختص به خود را ارائه می دهد. دیو فلیونی به عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال مندلورین توانایی خود را اثبات کرد و این بار خالق اصلی انیمیشن جنگ ستارگان: بد بچ است.

 ژانر: انیمیشن، علمی تخیلی، اکشن، ماجراجویی

محصول: 2021 آمریکا

کارگردان: برد رائو

بر پایه: جنگ ستارگان اثر جرج لوکاس

تعداد قسمت ها: 16 قسمت

 

خلاصه و داستان سریال جنگ ستارگان : بد بچ

پس از اینکه بخش‌های مختلف و نسخه‌هایی از انیمیشن جنگ ستارگان در سال‌های گذشته توانست نظر مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند، تهیه‌کننده این انیمیشن تلاش کرد تا بار دیگر نسخه جدیدی از آن به نام جنگ ستارگان : بد بچ را با داستانی جدید و هیجان انگیز به مخاطبان خود هدیه کند. این انیمیشن در ژانر اکشن ماجراجویی محصول ???? آمریکاست و امتیازات بالایی را از کاربرانی که به تماشای آنلاین سریال نشسته اند، دریافت کرده است.

 سریال انیمیشنی جنگ ستارگان: بد بچ 2021  داستان همان گروه کلن با تجربه و چابک است که برای اولین بار در سریال "جنگ ستارگان: جنگ های کلون" آنها را شناختید. این گروه در تلاش هستند تا در کهکشان که دائماً و به سرعت در حال تغییر است پس از جنگ به سرعت راه خود را پیدا کنند. اعضای این گروه خصوصیات منحصر به فردی دارند که سبب شده است تا به عنوان سربازانی قدرتمند و موثر شناخته شوند. این بار ببینیم، این گروه زبده، چه داستان هیجانی را برای مخاطب آماده کرده است. با دانلود سریال Star Wars: The Bad Batch 2021 با ترجمه زیرنویس از اوقات فراغت خود لذت ببرید.

دانلود سریال Star Wars: The Bad Batch 2021 با کیفیت بالا

اگر قبلاً هم با تماشای آنلاین سریال جنگ ستارگان لذت برده اید قطعاً می‌دانید که این بار هم سازنده این سریال برای تان انیمیشنی جذاب در آستین دارد.

 دانلود Star Wars: The Bad Batch 2021  برای کسانی که طرفدار مجموعه های اکشن و هیجان انگیز و تخیلی هستند یک فرصت است تا از لحظات فراغت خود بهترین استفاده را بکنند. دانلود فیلم سریال جنگ ستارگان: بد بچ با کیفیتهای متفاوتی بر روی سایت قرار گرفته است و می توانید از آن لذت ببرید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

جنگ ستارگان : بد بچ

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری