پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Those Who Wish Me Dead

تماشای آنلاین فیلم those who wish me dead 2021 - ماجرای مرگ و زندگی میان جنگل
خلاصه)
تماشای آنلاین فیلم those who wish me dead 2021 زیرنویس فارسی، به نویسندگی میکائیل کوریتا (Michael Koryta) و تیلور شریدان و کارگردانی تیلور شریدان (Taylor Sheridan) یکی از بهترین انتخاب‌ها برای طرفداران فیلم اکشن و پرماجرا است. فیلمی که از رمانی به همین نام از کروریتا ساخته شده است. چرا باید دو آدمکش حرفه‌ای به دنبال یک پسربچه وارد جنگل مونتانا شوند؟ آیا شخصیت اول فیلم قادر به نجات جان خود و پسربچه خواهد بود؟ در این فیلم 6 شخصیت اصلی، داستان را به طور حرفه‌ای و کاملا مشخص پیش می‌برند. و این شما هستید که در تمام ثانیه‌های فیلم، خود را شخصیت 7ام داستان تلقی خواهید کرد. با ما تا تماشای آنلاین فیلم کسانی که آرزوی مرگ من را دارند، همراه باشید.

تماشای آنلاین کسانی که آرزوی مرگ من را دارند 2021
عوامل و رویدادهای فیلم کسانی که آرزوی مرگ من را دارند
کارگردان فیلم کسانی که آرزوی مرگ مرا داشتند، تیلور شریدان است. کارگردان و نویسنده‌ی موفق آمریکایی که سابقه فیلمنامه‌های موفق "سیکاریو" و "اگر سنگ از آسمان ببارد" و "رودخانه ویند" را در کارنامه خود دارد. جایزه گلدن گلوب بهترین فیلمنامه برای فیلم اگر سنگ از آسمان ببارد در سال 2018، او را به ارائه اثر درخشان‌تر خود یعنی فیلم "کسانی که آرزوی مرگ من را دارند" در سال 2021 سوق داد. ساخت این فیلم را کمپانی وارنر برادرز انجام داده که در ژانر مهیج و اکشن، فیلم‌های با بودجه محدود می‌سازد. 
• ژانر: رازآلود، مهیج و اکشن
• زبان اصلی فیلم: انگلیسی
• کارگردان: Taylor Sheridan
• تهیه کننده: Steven Zaillian, Garrett Basch, Aaron Gilbert. Kevin Turen, Taylor Sheridan
• نویسنده: Michael Koryta, Charles Leavitt, Taylor Sheridan
• تاریخ اکران: 14 می 2021
• باکس آفیس: 5.6 میلیون دلار آمریکا
• محصول: کانادا، آمریکا
• زمان: 100 دقیقه
• ستارگان: Angelina Jolie, Finn Little, Jon Bernthal, Aidan Gillen, Nicholas Hoult, Jake Weber, Laura Niemi, Tyler Perry ,..
فیلم those who wish me dead 2021 درباره چیست؟
هانا (آنجلینا جولی) در نقش یک آتش نشان است، کسی که سالها پیش نتوانسته جان سه نفر گرفتار در میان شعله‌های آتش را نجات دهد. و این مسئله عذاب‌های روحی زیادی برای او به همراه دارد. درگیر و دار جنگیدن با شرایط روحی خود، با پسربچه‌ای 12 ساله به نام کانر (فین لیتل) روبه‌رو می‌شود. هانا تمام تلاش خود را برای نجات پسربچه انجام می‌دهد. و این در حالی است که دو آدم‌کش بسیار خطرناک به دنبال کشتن پسربچه به جنگل می‌آیند. آنها از هیچ اقدامی برای کشتن پسربچه دریغ نخواهند کرد...
با تماشای آنلاین فیلم those who wish me dead 2021، شاهد صحنه‌های غافل‌گیرکننده زیادی خواهید بود. صحنه‌هایی که اجازه نخواهد داد ثانیه‌ای از فیلم چشم بردارید. 
نقد فیلم those who wish me dead 2021
شاید بیشترین نقدی که بر این فیلم وارد بوده است، غافلگیرکننده و سرگرم‌کننده بودن آن باشد. اینکه شما نمی‌خواهید لحظه‌ای از فیلم را از دست دهید. و این خاصیت فیلم‌های اکشن تیلور شریدان است. می‌توان فیلم را به دو نیمه تقسیم کرد. در نیمه اول، با شخصیت‌های و سیری که فیلم می‌خواهد طی کند، آشنا می‌شوید و در نیمه دوم هیجان فیلم بیشتر و بیشتر خواهد شد. فیلم‌برداری فوق‌العاده، جلوه‌های ویژه قدرتمند، نقش‌آفرینی بی‌نظیر بازیگران به همراه نخ مریی درون‌مایه فیلم از دیگر ویژگی‌های این اثر است. یک چاله‌ی نامعلوم در فیلم وجود دارد که هیچگاه در مورد آن توضیح داده نمی‌شود. همین نقطه‌ی نامعلوم دلیل اصلیِ ماندنِ مخاطب پای فیلم است. برای همین به احتمال زیاد مخاطب در پایان فیلم، دو ساعت از دست رفته خود را طلب نخواهد کرد.
دانلود فیلم کسانی که آرزو دارند من بمیرم 2021
اگر از طرفداران فیلم‌های مهیج و پر ماجرا هستید، همین الان با تماشای آنلاین فیلم those who wish me dead 2021، یکی از جدیدترین فیلم‌های این ژانر را ببینید. ما فیلم those who wish me dead 2021 در کیفیت‌های مختلف با زیرنویس فارسی را برایتان به نمایش گذاشته ایم. فیلمی که تا دقیقه های پایانی خود، مدام نفس شما را سینه حبس می‌کند و البته در ده دقیقه پایانی فیلم شاهد گره‌گشایی زیادی از داستان خواهید بود.

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

کسانی که آرزو دارند من بمیرم

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری