پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Woman in the Window

زنی پشت پنجره فیلمی هیجان انگیز و جذاب

فیلم بازان به دنبال ساخته های روز دنیا هستند و سعی می کنند بهترین ها را برای گذران اوقات خود به تماشا بنشینند. زنی پشت پنجره، به عنوان فیلم پرمخاطب و جدید سال عرضه شده است. دانلود فیلم The Woman in the Window با زیرنویس فارسی انتخابی خوب برای افراد هیجان دوست است. 

فیلم زنی پشت پنجره فیلمی مهیج و روانشناختی - جنایی است که داستان زندگی زنی را در دوره درون گرایی خود به چالش می کشد. داستان فیلم با هاله هایی از جنایت و ترس همراه بوده و به خوبی می تواند مخاطب را تا لحظه های آخر فیلم با اشتیاق همراه خود نگه دارد. تماشای آنلاین فیلم و سریال 2021 و جدید با کیفیت های مختلف برای کاربران فراهم شده است تا از دنیای جذاب هالیوود و نتفلیکس عقب نمانند.

 

عوامل و رویدادهای فیلم 

زنی پشت پنجره، فیلمی آمریکایی است که در سال 2021 به کارگردانی جو رایت ساخته شده است. فیلم نامه توسط نویسنده خبره، تریسی لتس، بر اساس رمانی به همین نام به نگارش درآمد. 

فیلم زنی در پنجره ابتدا توسط فاکس 2000 پیکسیرز تولید شد و قرار بود به صورت تئاتر در سال 2019 اکران شود. مشکلات پیش رو، ضعف نمایش تست و بیماری کووید-19 اجازه پخش را از آن گرفت و حقوق فیلم زیبای زنی پشت پنجره به نتفلیکس فروخته شد. فیلم در 14 می 2021 با بازی هنرمندان حرفه ای هالیوود مانند امی آدامز، گری اولدمن، فرد هچینگر، ویات راسل، برایان تیری هنری و جنیفر جیسون لی رونمایی شد. 

 

خلاصه ای از فیلم زنی پشت پنجره

فیلم، یک زن آگور افوبیک را دنبال می کند که در پیله تنهایی خود فرو رفته است. امی آدامز در نقش دکتر آنا فاکس روزهای خود را در خانه نمور، سرد و خاک گرفته خود می گذراند. فضای خانه به خوبی تمثیلی از درون شخصیت اوست. ترس از فضای باز و شلوغ او را به تنهایی وامی دارد و کم کم راه ارتباطی او با فضای بیرون به پنجره اتاقش ختم می شود. دید زدن همسایه ها و رفت و آمد آن ها ساعت های زیادی از زمان آنا را پر می کند. آنچه که سبب می شود تا داستان هیجان انگیز و جنایی فیلم رقم بخورد و مخاطب را به خود جذب کند. از طرفی ذهن خسته و در آستانه فروپاشی آنا کم کم تلاش می کند تا خود را از پیله تنهایی برهاند و به کمک همسایه گمشده خود برود و داستان به سمت جنایی پیش رود ...

داستان فیلم هیجان لازم را در خود دارد تا بتواند به عنوان اولین فیلم مهم سال جدید سینمایی، خود را به تماشاگر بشناسد. 

دانلود و تماشای آنلاین فیلم زنی پشت پنجره

فیلم 2021 و جذاب زنی پشت پنجره را می توانید به صورت آنلاین تماشا کنید. دانلود فیلم The Woman in the Window برای کسانی که علاقه مند به فیلم های روز دنیا هستند و می خواهند همراه با مخاطبان نتفلیکس وارد دنیای فیلم و سریال های جذاب و جدید شوند، مهیا شده است. 

فیلم The Woman in the Window با زیرنویس فارسی یکی از جذاب ترین فیلم های 2021 هالیوودی است که می توانید اوقات فراغت خود را با آن پر کنید و از این که وقت خود را صرف آن کرده اید، لذت ببرید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

زنی پشت پنجره

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری