پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Water Man

تماشای آنلاین فیلم The Water Man

دانلود فیلم The Water Man در ژانر درام و خانوادگی لحظاتی خوب را برای یک روز تعطیل شما رقم می زند. فیلم مرد آبی، ساخته دیوید اویلوو ماجراجویی پر از احساساتی را رقم می زند که باعث شده ژانر درام و خانوادگی را نیز در هم آمیزد. آیا این پسر می تواند مادر مریض خود را نجات دهد؟ با تماشای آنلاین فیلم مرد آبی 2021 با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد این فیلم هیجان انگیز و پر مخاطب بدانید.

عوامل و دست اندرکاران فیلم مرد آبی

فیلم The Water Man 2021 یک فیلم جدید در ژانر درام، اسرارآمیز، هیجانی، فانتزی و خانوادگی است که توسط شرکت آرال جی ای فیلمز ساخته شده است. کارگردانی دیوید و بازیگران با استعداد و حرفه ای که در این فیلم ایفای نقش می کنند، زیبایی داستان را دوچندان کرده است. اویلوو نیز به عنوان یکی از بازیگران نقش اول در این فیلم بازی می کند. نگارش فیلمنامه مرد آبی برعهده نیدل بوده است. داستان هیجان انگیز است و همین عامل سبب می شود تا مخاطب از دیدن فیلم مرد آبی خسته نشود و مشتاقانه تا پایان فیلم آن را همراهی کند. 

کارگردان: دیوید اویلوو

اثر: شرکت R- L- J -E Films

بازیگران: Alfred Molina, Maria Bello, Rosario Dawson

مدت زمان: 91 دقیقه

محصول: آمریکا

ژانر: ماجراجویی، فانتزی، خانوادگی، درام

 

نقد و خلاصه داستان فیلم مرد آبی 

 منتقدانی که بررسی های متنوعی را روی این فیلم انجام داده اند، اکثرا امتیاز بالای متوسط را برای آن در نظر گرفته اند. حتی برخی از منتقدان معتقدند، در دنیایی که در حال حاضر احساسات نقش کمرنگی در آن پیدا کرده است، در هم آمیختن احساسات با ژانرهای ماجراجویی می تواند مخاطب برانگیز باشد. 

داستان فیلم از این قرار است که گانر با بازی لانی چاویس، نقش اول فیلم، برای نجات مادر بیمار خود به دنبال یک ماجراجویی می‌رود. وی به دنبال یک شخصیت افسانه‌ای است که راز جاودانگی را می‌داند. این شخصیت همان واترمن است. گانر با کمک راهنمایی های یک دختر مرموز به نام جو به جنگلی دور افتاده می رود تا واترمن را پیدا کند. داستان هیجان انگیز در پیچ و خم خطرات عجیب و غریب این جنگل رقم می‌خورد ...

 

دانلود فیلم مرد آبی با ترجمه زیرنویس

برای دانلود فیلم مرد آبی می توانید از کیفیت های مختلف آن بهره ببرید. با تماشای این فیلم می توان اوج احساسات خانوادگی را بین خانواده، مادر، پدر و فرزند مشاهده کرد. برای تماشای آنلاین فیلم مرد آبی با ما همراه باشید تا لحظات خود را با احساسات و هیجانات بازیگران این فیلم سپری کنید. دانلود فیلم The Water Man 2021 با ترجمه زیرنویس برای گذراندن اوقات فراغت در روزهای تعطیل شما یک گزینه عالی محسوب می شود تا ببینید که گانر پدر و مادرش در نهایت این فیلم پر از هیجان و جذاب چه سرنوشتی خواهند داشت.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

مرد آبی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری