پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Blue Miracle

فیلم معجزه آبی را به تماشا بنشینید!

معجزه آبی فیلمی جذاب و جدید است که می توانید آن را تماشا کنید و از دیدن آن لذت ببرید. دانلود فیلم Blue Miracle 2021  که محصول کشور آمریکا در سال 2021 است، برای داشتن لحظاتی خوش توصیه می شود. این فیلم جزو جذاب ترین فیلم های جدید سینمای آمریکاست که کارگردان خوشنام و خوش سابقه، جولیو کوینتانا ساخت این فیلم را برعهده گرفته است.

داستان، نقش گرفتن احساسات انسانی را برای کمک به هم نوع به زیبایی جلوه داده است. تماشای آنلاین فیلم معجزه آبی ساعات خوشی را برای شما رقم می زند. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را برای انتخاب این فیلم داشته باشید.

عوامل و رویدادهای فیلم Blue Miracle

فیلم معجزه آبی 2021 با کارگردانی کوینتانا یکی از پربیننده ترین فیلم هایی است که در سال اخیر خود را در لیست بهترین ها قرار داده است. محتوای فیلم بسیار شبیه فیلم های حماسی است که نوجوانانی دلسوز و نوع دوست را به نمایش می گذارد. اگر اثر زیبایی مانند"مک ‌فارلند - ایالات متحده آمریکا" را دیده باشید، می توانید حدس بزنید، فیلم چه مضمونی دارد؛ اما فیلم معجزه آبی نمایشنامه زیباتر و جذاب تر را به رخ می‌کشد.

 کارگردان: جولیو کوینتانا

 ژانر: درام ماجراجویی

 محصول: 2021 آمریکا 

بازیگران: Dennis Quaid, Dana Wheeler-Nicholson, Bruce McGill

 

نقد و خلاصه داستان فیلم Blue Miracle 2021

کارگردان فیلم معجزه آبی، آثار ارزشمندی را در گذشته از خود به جای گذاشته است و در اکثر موارد توانسته است مخاطب را راضی نگه دارد. همین امر سبب شده است تا تماشای آنلاین فیلم معجزه آبی از همان ابتدا رکورد بالایی را ثبت کند.

 دانلود فیلم معجزه آبی نشان دهنده و تایید فیلمی پربیننده است؛ اما داستان از چه قرار است؟

 عمر یک کودک خیابانی سابق است که از نظر اجتماعی نیز مشکلاتی را در گذشته خود داشته است؛ اما در حال حاضر یکی از یتیم خانه های پسران را در مکزیک اداره می‌کند. بودجه‌ای که این یتیم خانه در اختیار دارد جوابگوی نیازهای آن ها نیست و گاهی اوقات عمر مجبور می‌شود برای کمک به خانواده و یا افراد ساکن در این یتیم‌خانه فعالیت های دیگری هم داشته باشد. این بار بحث برای نجات یتیم خانه است؛ اما باید ببینیم که عمر می‌تواند از دریا با مسابقات ماهیگیری دل کودکان آسیب دیده و بی خانمان را به دست آورد؟...

 دانلود فیلم معجزه آبی، لحظات خوشی را برای شما تدارک می‌بیند تا اثری هنرمندانه از این کارگردان محبوب را به تماشا بنشینید.

 

دانلود فیلم Blue Miracle 2021 با ترجمه زیرنویس

تماشای آنلاین فیلم های روز دنیا همراه با سایر مخاطبان جهانی لذت خود را دارد. به همین علت، هرگاه فیلم های هالیوودی و محصولات برتر فیلم و سریال ارائه می‌شوند، فیلمبازان سعی دارند تا با دانلود فیلم، در اولین زمان ممکن آن را مشاهده کنند. با دانلود فیلم Blue Miracle 2021  با ترجمه زیرنویس، نگرانی از بابت تاخیر در تماشای فیلم روز را نخواهید داشت. می توانید فیلم مورد علاقه خود را با کیفیت های مختلف دانلود کرده و به تماشا بنشینید. تماشای آنلاین فیلم معجزه آبی با زیرنویس فارسی برای روزهای تعطیل تان یک گزینه دلپذیر محسوب می شود.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

معجزه آبی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری