پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Sweet Tooth

تماشای آنلاین سریال sweet toth با ترجمه زیرنویس

دانلود سریال sweet toth به کارگردانی جیم میکل و بث شوارتز به کسانی که دوست دارند بهترین فیلم های روز دنیا را به تماشا بنشینند، توصیه می شود. این سریال ماجراجویانه، از همان ابتدا توانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند. 

سریال ماجراجویی درام و اکشن، داستان پسری را پس از آخرالزمان نشان می‌دهد نمی‌توان نام انسان بر این موجود گذاشت؛ اما شباهت او به انسان و قوه تفکر مشابه انسان این موجود را به انسان نزدیک کرده است. بازیگران این سریال هنرمندانی به نام و خوش سابقه هستند که از همان ابتدا نشان می‌دهند که باید یک اثر هنری و خارق‌العاده را به تماشا بنشیند. آیا این سریال زیبا می تواند توجه خوانندگان مخاطبان را به خود جلب کند و مانند سایر آثار این کارگردان، خوش بدرخشد؟!

 

عوامل و دست اندرکاران سریال sweet toth 2021

جیم میکل و بث شوارتز کارگردانان نام آشنای فیلم و سریال که توانسته اند در سال های گذشته نیز آثاری هنرمندانه مانند Hap and Leonard ،Cold in July و In the Shadow of the Moon و Arrow را به پایان ببرند این بار دست به کار شده اند تا اقتباسی از داستان کمیک دندان شیرین محصول شرکت ورتیگو را به هنرهای خود اضافه کنند. تهیه کنندگی فیلم توسط تیم داونی انجام گرفته است و یک شرکت متعلق به جونیور و سوزان داونی ساخت فیلم را بر عهده دارند.

 

نقد و بررسی داستان سریال sweet toth 2021

 نویسنده شخصیتی به نام گاس را به نمایش می‌گذارد که نیمه انسان است و موضوع به گونه ای پیش می‌رود که مخاطب می‌تواند لحظه به لحظه وقایع آن را با جان و دل لمس کند. سریال توانست همان ابتدا مخاطبان را به سمت جذب خود جذب کند. سریال یک اثر خانوادگی است و می تواند حال و هوای ماجراجویانه خود را به خوبی به نمایش درآورد.

داستان از این قرار است که گاس همزمان با تغییراتی که در دنیا رخ می‌دهد، مکان زندگی خود را ترک می کند و در این مسیر به گروهی از انسان های عجیب الخلقه می رسد که ترکیبی از انسان به حیوان هستند. شباهت این انسان ها به او، گاس را علاقه مند به حضور در کنار آن ها وامی دارد. آیا گاس می تواند بفهمد چه تغییری در دنیا به وجود آمده است؟...

 

دانلود سریال sweet toth 2021 با ترجمه زیرنویس

دانلود سریال شیرینی خور با ترجمه زیرنویس برای فارسی زبانان که دوست دارند سریال های روز دنیا را ببینند،  مهیا شده است. تماشای آنلاین فیلم همزمان با سایر مخاطبان آن در سراسر دنیا به شما لحظاتی خوش و دلنشین هدیه می دهد. 

داستان جذاب و خاص این سریال باعث شده است تا روز به روز مخاطبان بیشتری داشته باشد. دانلود سریال با کیفیت های مختلف برای استفاده هر کاربری آماده است تا بر اساس نیاز خود بتواند دانلود سریال sweet toth 2021 با ترجمه زیرنویس را با موفقیت به پایان ببرد. قطعا شما هم از دیدن این سریال دلنشین و زیبا و هنرمندی بهترین بازیگران و صحنه های جذاب فیلم خسته نخواهید شد. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

شیرینی خور

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری