پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Squid Game

دانلود رایگان سریال  Squid Game بازی خطر و چالش

این سال ها بازی های خطرناکی پا به دنیای بشر گذاشتند که برخی از آن ها با جان انسان ها بازی می کند. تماشای آنلاین سریال بازی مرکب شما را به دیدن یکی از بازی های پرهیجان و در عین حال خطرناک دعوت می کند. بازی که بازیگران آن انسان هایی هستند که می خواهند مشکلات خود را حل کنند. این فیلم اکشن و جذاب، لحظاتی خوش و پر هیجان را برای مخاطب به ارمغان می آورد. تریلرهایی که از این سریال پخش شده است، مخاطبان زیادی را منتظر نگه داشته است تا مهمان لحظات جذاب خود کند. برای تماشای رایگان سریال  Squid Game 2021 همراه ما باشید.

عوامل و رویدادهای سریال بازی مرکب

سریال بازی مرکب در ژانر درام، ماجراجویی و اکشن طراحی شده است. داستان جذابی که صحنه های خشن را در هم آمیخته است و در عین حال گویای زندگی سخت افرادی است که چیزی برای از دست دادن ندارند. این سریال محصول سال ۲۰۲۱ کره جنوبی است.

سریال Squid Game 2021 به کارگردانی هوانگ دونگ هیوک ساخته شده است. این کارگردان و فیلم نامه نویس اهل کره جنوبی، فیلم های مختلفی مانند پدر من، ساکت شده و خانم گرنی را در کارنامه خود دارد. 

بازیگران مطرح سینمای کره جنوبی هم در این فیلم بازی کرده اند و خود را به خوبی با لحظات هیجان انگیز و نقش های جذاب آن وفق داده اند. بازیگرانی مانند Lee Jung Jae, Park Hae Soo , Wi Ha Joon و ... در این سریال جذاب ایفای نقش می کنند. 

خلاصه ای از داستان سریال بازی مرکب

با توجه به تریلرها و اخباری که از این سریال به بیرون درز پیدا کرده است، داستان جذاب و پرهیجانی را باید از آن انتظار داشت. 

داستان سریال Squid Game از این قرار است که بازی خطرناک و در عین حال غیرمجازی شروع می شود. جایزه ۴۰ میلیون دلاری این مسابقه باعث می شود تا متقاضیان زیادی برای وارد شدن به آن سر از پا نشناسند. این افراد، یا چیزی برای از دست دادن ندارند یا آن قدر مشکلات مالی دارند که بین زنده ماندن و رسیدن به این پول یکی را انتخاب می کنند. این بازی خطرناک، بازی مرگ و زندگی است. پارک هون هم به خاطر تأمین معاش خانواده اش به سمت این بازی می رود. آیا هون می تواند از این بازی زنده بیرون آید؟

با دانلود سریال Squid Game با زیرنویس فارسی، همراه هیجان و ترس این خانواده شوید. 

تماشای آنلاین سریال بازی مرکب ۲۰۲۱ با زیرنویس فارسی

دسترسی به شبکه های جهانی فیلم و سریال مانند نتفلیکس دردسرهای زیادی دارد و برای کاربران ایرانی تحریم شده است. از این رو دیدن فیلم های روز دنیا ممکن است آن قدر ها هم راحت نباشد. اگر شما هم طرفدار پروپا قرص سریال های جذاب و روز دنیا هستید، می توانید این سریال هیجان انگیز و جذاب را ببینید. دانلود رایگان سریال بازی مرکب با زیرنویس فارسی برای کاربران فارسی زبان مهیا شده است. بدین صورت می توانید لحظاتی هیجان انگیز را همراه این بازی مرگ و پول شوید. برای دانلود سریال بازی مرکب با زیرنویس فارسی و با کیفیت عالی می توانید اقدام کنید. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

بازی مرکب

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری