پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Occupation: Rainfall

فیلم Occupation Rainfall 2020 را آنلاین تماشا کنید!

فیلم مشاغل باران از بزرگترین و پرهیجان ترین فیلم های علمی - تخیلی است که تاکنون ممکن است دیده باشید! این فیلم ساخت استرالیا و فیلمساز معروف "لوک اسپارک" است که بازیگرانی خوش سابقه نیز در آن ایفای نقش کرده اند. با دانلود فیلم Occupation Rainfall 2020 می توانید لحظاتی پر از هیجان را برای خود و عزیزانتان فراهم کنید. این فیلم علمی تخیلی تا حد زیادی توانسته است پا را از آنچه در مورد فیلم های علمی تخیلی در ذهن خود دارید، فراتر نهد. داستان موجودات فرازمینی و تقابل آن ها با انسان تا چه حد ممکن است واقعیت داشته باشد؟ با ما همراه باشید تا از این فیلم جذاب بیشتر بدانید!

رویدادها و دست اندرکاران فیلم Occupation Rainfall 2020

با دانلود فیلم Occupation Rainfall 2020 می توانید یکی از بهترین فیلم های علمی تخیلی را تماشا کنید. اسپارک فیلم های موفق دیگری را نیز با مضمون های متنوع در کارنامه خود دارد. فیلم هایی مانند " The 34th Battalion"  و " Occupation" از آثار موفق این کارگردان معروف استرالیا است که همگی توانستند نظر مخاطبان را به خود جلب کنند. بازیگران این فیلم نیز با دقت و حساسیت بالا انتخاب شده اند تا بتوانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند. 

پس از دو سال کار بر روی این فیلم بالاخره دانلود فیلم مشاغل باران برای مخاطبان در سراسر دنیا مقدور شد و همان ابتدای انتشار، طیف وسیعی از دوستداران فیلم و سریال را به خود جذب کرد.

ساخت کشور: استرالیا

ژانر: علمی - تخیلی

کارگردان:  Luke Sparke 

بازیگران: Daniel Gillies, Jason Isaacs, Temuera Morrison

مدت زمان: 128 دقیقه

 

آنچه در فیلم Occupation Rainfall 2020 می گذرد

جلوه های ویژه و طراحی صحنه در فیلم های علمی - تخیلی یکی از سخت ‌ترین بخش ‌های فیلم است که باید بسیار خلاقانه انجام گیرد. به گونه‌ ای که با دنیای امروزی تفاوت زیادی داشته باشد. فیلم توانسته است نظر مخاطب را از این نظر هم به خود جلب کند. داستان فیلم تخیلاتی از آینده را به نمایش می گذارد. داستان به سال هایی دور در آینده می رود و زندگی در آن زمان را روایت می‌کند. در تخیل نویسنده، بیگانگان و موجودات فضایی ? سال است که بر روی زمین فرود آمده اند. تعدادی از افراد که به عنوان بازماندگان در سیدنی استرالیا شناخته می شوند، مجبورند با این موجودات تا آخرین نفس مبارزه کنند. تعداد قربانیان لحظه به لحظه بیشتر شده و زندگی برای این افراد وخیم‌ تر می شود. در این هنگام...

 

دانلود فیلم Occupation Rainfall 2020 با ترجمه زیرنویس

تخیل، جزء جدا نشدنی از ذهن انسان است و دیدن فیلم های تخیلی همیشه برای بشر جذاب بوده است. دانلود فیلم تخیلی نیز همیشه طرفداران خود را داشته است. این بار فیلم هیجان انگیز Occupation Rainfall 2020 با ترجمه زیرنویس برای دوستداران این ژانر فراهم شده است تا لحظاتی نفس گیر و پرهیجان را تجربه کنند. با تماشای آنلاین Occupation Rainfall 2020 یکی از زیباترین فیلم های روز دنیا را به تماشا بنشینید.

 دانلود فیلم Occupation Rainfall  با زیرنویس فارسی و با کیفیت های مختلفی آماده شده است. تماشای فیلم برای ساعتی شما را به اعماق ذهن خود می برد تا ببینید چه چیزهایی ممکن است در تخیلات یک بشر بگنجد، آیا این تخیلات به واقعیت می پیوندند و انسان چقدر می‌تواند به آنها نزدیک شود؟ دانلود فیلم Occupation Rainfall 2020 برای سنین بالای13 سال در نظر گرفته شده است و صحنه های هیجان انگیز آن لحظاتی خوش را در اوقات فراغت تان رقم می زند. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

تصرف : عملیات بارش

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری