پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Death in Texas

فیلم Death in Texas و جدال برای زندگی

فیلم هایی با ژانر غم انگیز، مهیج و اکشن همیشه طرفداران خاص خود را داشتند. با وجود اینکه تبلیغ زیادی برای فیلم مرگ در تگزاس نشده بود؛ اما دانلود فیلم از همان ابتدا با استقبال زیادی همراه بود و این نشان می دهد که افراد زیادی منتظره تماشای آنلاین فیلم بودند. این فیلم اکشن و غم انگیز سط کارگردان معروف سینمای آمریکا به نام اسکات ویند هاوسر ساخته شده است که جزو کارگردانان معروف سینما  است. در این فیلم نیز داستان حول محور احساسات خانوادگی می‌چرخد که باعث می‌شود تا شخصیت فیلم، دست به هر کاری بزنند تا خانواده و مادر خود را نجات دهد.

 

عوامل و رویدادهای فیلم Death in Texas 2021

فیلم Death in Texas 2021  کارگردانی اسکات یکی از بهترین فیلم های هیجان انگیزی است که مخاطبان از آن رضایت کافی داشتند. این فیلم به کارگردانی   اسکات ویندهاوسر ساخته شده که از کارگردانان خوش سابقه است. این کارگردان در کارنامه خود فیلم‌های معروف و پر مخاطبی را مانند "”Cops and Robbers ، “Dead Trigger”  و "سرقت طوفانی" دارد. بازیگرانی مانند Lara Flynn Boyle, Stephen Lang, Bruce Dern که در این فیلم بازی می کنند با حساسیت بالا انتخاب شدند تا بتوانند نقش خود را به نحو احسن به سرانجام برسانند و نتیجه این حساسیت نیز موفقیت آمیز بوده است.

کارگردان: Scott Windhauser

بازیگران: Lara Flynn Boyle, Stephen Lang, Bruce Dern

ژانر: اکشن، هیجان انگیز و درام

محصول کشور: آمریکا

سال ساخت: 2021

 

بررسی داستان فیلم مرگ در تگزاس

منتقدان زیادی بر روی این فیلم جذاب نظر دادند و اکثریت قریب به اتفاق آنها بازی بازیگران را مورد تحسین قرار می دهند. از طرفی داستان فیلم Death in Texas 2021 به اندازه کافی جذابیت دارد تا بتواند نظر مخاطب را به خود جلب کند. 

بیلی واکر که به تازگی از زندان آزاد شده است به شهر خود یعنی ال پاسو برمی ‌گردد. مادر او در حال مرگ است و از نارسایی کبدی رنج می ‌برد. نیاز او برای دریافت کبد باعث می‌شود تا بیلی واکر به جنب و جوش بیفتد تا سریع تر برای مادرش کبد پیدا کند. وی به مناطق مرزی می‌رود شاید با توجه به شرایط متفاوت این مناطق، بتواند به نتیجه برسد...

 

دانلود فیلم Death in Texas 2021 با ترجمه زیرنویس

داستان هایی که درونمایه احساسات و عواطف را در خود نهفته دارند. همیشه می توانند جذابیت داشته باشند. دانلود فیلم Death in Texas 2021 با ترجمه زیرنویس به عنوان یکی از فیلم های جدید سال، شما را حسابی سرگرم می کند. اگر به تماشای آنلاین فیلم مرگ در تگزاس بنشینید، اصلا احساس نمی کنید زمان چگونه می گذرد. 

دانلود فیلم Death in Texas 2021 با ترجمه زیرنویس در چند کیفیت برای مخاطبان فراهم شده است تا همگام با کاربران سراسر دنیا، بتوانند فیلم های جدید و جذاب را ببینند. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

مرگ در تگزاس

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری