پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Misfits

تماشای آنلاین فیلم The Misfits 2021–دزدی بی‌سابقه قرن

تماشای آنلاین آنلاین فیلم The Misfits 2021 زیرنویس فارسی

تماشای آنلاین فیلم The Misfits 2021 زیرنویس فارسی به کارگردانی Renny Harlin یکی از جدیدترین فیلم‌های خارجی در ژانر اکشن است. ریچارد پاس، جنایتکاری است که داستان فیلم را جلو می‌برد. این فیلم در شهرهای لس آنجلس ابوظبی و دبی فیلمبرداری شده است. صحنه‌های مهیج، جلوه‌های ویژه قدرتمند، داستان جالب و خلاقانه فیلم به همراه بازی فوق‌العاده بازیگرانی مانند Pierce Brosnan, Jamie Chung و Tim Roth از ویژگی‌های فیلم ناسازگارها 2021 است. تماشای آنلاین فیلم ناسازگارها 2021 را به تمام کسانی که به دنبال یک فیلم اکشن خارجی و پرهیجان هستند، توصیه می‌کنیم. بودجه ساخت فیلم The Misfits 2021 حدود 50 میلیون دلار برآورد شده است. با ما همراه باشید تا ببینیم این هزینه خرج چه شده است.

تماشای آنلاین فیلم The Misfits 2021 زیرنویس فارسی

عوامل و رویدادهای فیلم ناسازگارها 2021

فیلم The Misfits 2021 ترجمه شده به زبان فارسی، یک اثر اکشن به کارگردانی رنی هارلین (Renny Harlin) و نویسندگی رابرت هنی (Robert Henny) و کرت ویمر (, Kurt Wimmer) و درخشش ستارگانی از جمله Pierce Brosnan، Jamie Chung  و تیم روز (Tim Roth) می‌باشد. رنی هارلین در این فیلم یک ماجرای دزدی کلان و پرخطر را به تصویر می‌کشد. هارلین یک کارگردان و تهیه‌کننده فنلاندی است که از سال 1980 مشغول به فعالیت است. از دیگر فیلم‌های مشهور این کارگردان می‌توان به کابوس در خیابان الم، زندان، جان سخت 2، صخره‌نورد، جزیره کاتروت و ... اشاره کرد. و اکنون با تماشای آنلاین فیلم The Misfits 2021 متوجه ساختار جدید و کاملا مدرنی در مجموعه کارهای این کارگردان خواهید شد.

ژانر: اکشن- ماجراجویی- هیجان‌انگیز

مخاطب: بالای 13 سال

زبان اصلی فیلم: انگلیسی

کارگردان: Renny Harlin

تهیه کننده: Mansoor Al Dhaheri, Dean Altit, Martin J. Barab, …

نویسندگان: Robert Henny, Kurt Wimmer

تاریخ انتشار: 11 ژوئن 2021

محصول: آمریکا

زمان: 94 دقیقه

ستارگان: Nick Cannon, Tim Roth, Pierce Brosnan, Jamie Chung, Hermione Corfield, Gonzalo Menendez, David Batchelor

لوکیشن فیلمبرداری: ابوظبی، دبی، لس آنجلس

فیلم The Misfits 2021 درباره چیست؟

حتی یک زندان فوق امنیتی فدرال نیز جایی برای نگه داشتن ریچارد پیس (Pierce Brosnan) ندارد. یک سارق بین‌المللی که در پرونده خود هزار سابقه دزدی کلان و کوچک دارد. و اما او به طرز خیلی جسورانه‌ای از زندان فرار می‌کند و با یک ماشین کاتان بالا از دست FBI می‌گریزد. و اما گروهی از سارقان حرفه‌ای، ریچارد را به استخدام خود در می‌آورند. در یک ماموریت، او باید شمش‌های طلا به ارزش میلیون‌ها دلار را از یک منطقه حفاظت شده سرقت کند. جریان این شمش‌های طلا چیست؟ تنها این را بدانید که در جریان این دزدی بسیار پیچیده، زندگی بسیاری از افراد تحت تاثیر قرار می‌گیرد. 

این گروه سارقان را ریگو (Nick Cannon)، ویولت (Jamie Chung) و شاهزاده (Rami Jaber) به هر ماه دو نفر دیگر تشکیل داده‌اند. یک گروه کاریزماتیک، مرموز که کارهای زیادی را به دلایل خاصی انجام می‌دهند. این گروه به حدی قانع کننده و قوی است که ریچارد جذب آنها می‌شود. چرا شمش‌های طلا در زیر یک زندان امن‌ترین زندان‌ها نگهداری می‌شوندو هدف این گروه از دزدیدن این شمش‌ها چیست؟ جذابیت ناتمامی که در طول تماشای آنلاین فیلم The Misfits 2021 زیرنویس فارسی متوجه آن خواهید شد.

نقد فیلم ناسازگارها 2021

سیر انتقال داستان از لس آنجلس به شهر ابوظبی به امکانات و صحنه‌های قدرتمند زیادی نیاز داشته که به خوبی در فیلم ناسازگارها 2021 به آن پرداخته شده است. در طول فیلم شاهد صحنه‌های ویژه، انفجارهای هولناک، فیلمبرداری فوق حرفه‌ای و بازی خیره‌کننده عوامل فیلم خواهید شد. در این فیلم یک رویِ جدید از فیلم‌های اکشن خارجی نشان داده شده است و ما می‌خواهیم شما با دیدن این فیلم تا پایان، این روی جدید را کشف کنید.

دانلود فیلم The Misfits 2021

دانلود فیلم The Misfits 2021 زیرنویس فارسی و دوبله شده به زبان فارسی را به تمام علاقمندان ژانر اکشن و ماجراجویی توصیه می‌کنیم. بودجه ساخت این فیلم خیلی زیاد بوده است و یکی از جدیدترین فیلم‌های اکشن خارجی به حساب می‌آید برای همین طرفداران تماشای آنلاین فیلم The Misfits 2021 زیرنویس فارسی آن را در اولویت واچ‌لیست خود قرار می‌دهند.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

ناسازگارها

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری