پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Rogue Hostage

دانلود فیلم پرهیجان و جذاب 2021 Rogue Hostage

فیلم گروگان سرکش جزو فیلم هایی است که در ژانر اکشن جذابیت زیادی دارد و اکثر طرفداران این نوع فیلم ها آن را می پسندند. با دانلود فیلم  2021 Rogue Hostage همراه لحظات این مرد جسور و بی باک شوید که اکنون خود در دام افتاده است. این فیلم محصول کشور آمریکاست و دیدن آن پر از هیجان است. به همین علت لحظاتی نفس گیر و پر از هیجان را با تماشای آنلاین فیلم تجربه می کنید.

 

عوامل و دست اندرکاران فیلم Rogue Hostage

فیلم به کارگردانی جان کیس ساخته شده است. این کارگردان مطرح سینما، تهیه کننده و فیلمنامه نویس آمریکایی است که به خاطر فیلم های ترسناک خود مشهور است. او بنیانگذار و مدیر شرکت فیلم مستقل Highland Myst Entertainment در تگزاس است.  جان کیس کارگردانی فیلم های معروفی مانند "Nightmare Box "را در کارنامه خود دارد.

نقش آفرینی بازیگرانی مطرح در ین فیلم مزید بر علت شده است تا فیلم گروگان سرکش نظر منتقدان فیلم و سریال را هم به خود جلب کند. جان مالکوویچ بازیگر آمریکایی و نامزد دو جایزه اسکار است. وی در بیش از ?? فیلم سینمایی و تلویزیونی نقش آفرینی کرده است. آثار مطرحی مانند "هتل" ، " سایه خون آشام" ، " تکرار بازی" و ... را هم در کارنامه این بازیگر معروف می بینید. این فیلم که با ژانر اکشن، غم انگیز و مهیج بازیگران مطرحی را هم در خود دارد و با داستان پر مغز خود توانسته است مخاطب خود را راضی نگه دارد.

محصول: آمریکا

ژانر: اکشن، غم انگیز، مهیج

کارگردان: Jon Keeyes

بازیگران: John Malkovich, Holly Taylor, Michael Jai White

زبان اصلی: انگلیسی

 

خلاصه ای از داستان فیلم 2021 Rogue Hostage

آنچه باعث شده است تا دانلود فیلم 2021 Rogue Hostage از ابتدای انتشار روز به روز زیادتر شود، داستان زیبا و جذاب آن است که فیلمنامه نویس این اثر یعنی جان کیس هم دیالوگ ها و داستان را با جذابیت بالایی نوشته است و داستان تمام آنچه را که در خود داشته است به زیبایی به نمایش می‌گذارد. 

داستان فیلم گروگان سرکش، پدری مجرد به نام کایل را به تصویر می کشد که تفنگدار سابق نیروی دریایی بوده است. این تفنگدار جسور ناگهان خود را با گروهی از مشتریان بی گناه، در یک فروشگاه گرفتار می‌بیند و ...

 

دانلود فیلم 2021 Rogue Hostage با ترجمه زیرنویس

اگر آثار قبلی این کارگردان را دیده باشید بدون شک خودتان می‌ دانید که با حساسیت و دقت بالایی فیلم های خود را می سازد. اگر علاقه مند به فیلم های مهیج و اکشن هستید، دانلود فیلم 2021 Rogue Hostage با ترجمه زیر نویس را به شما توصیه می کنیم. بعضی از روزهای تعطیل واقعا خسته و کسل کننده هستند؛ اما دانلود فیلم گروگان سرکش با هیجانی که به شما می دهد، این روزها را برایتان جذاب و دوست داشتنی می کند. می توانید دانلود فیلم 2021 Rogue Hostage با ترجمه زیرنویس را با کیفیت های مختلف دریافت کنید و لحظات نفس گیر و هیجان انگیز برای خود و عزیزانتان بسازید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

گروگان سرکش

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری