پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم F9

 فیلم F9 داستان هیجان انگیز در فضا

نسخه های متعددی که از فیلم های سریع و خشن به کارگردانی جاستین لین مخاطبان خود را به سینما می کشاند. فیلم f9 نیز نسخه جدید از همین مجموعه سریع و خشن است که هنوز هم مخاطبان علاقه وافری به دیدن آن دارند. آمار دانلود فیلم  f9 2021 نشان می دهد که با وجود نسخه های متعدد این مجموعه فیلم، تاثیری روی نظر مخاطبان روی آن نداشته است و هنوز هم افراد زیادی منتظر دیدن سری های جدید آن هستند. شما هم با ما همراه باشید تا دلیل این پرمخاطب بودن مجموعه سریع و خشن را متوجه شوید.

عوامل و رویدادهای فیلم f9 2021

هرچند در هر یک از مجموعه فیلم های سریع و خشن هرکدام سوژه های مختلفی و صحنه های متنوعی را برای مخاطب به ارمغان آورده است؛ اما این بار فیلم پا را فراتر گذاشته است و با رفتن به فضا صحنه های بسیار جالب تر و دیدنی ارائه می دهد. در ادامه نسخه های ماقبل، این تیم توانسته است به گونه‌ای دیگر مخاطب را جذب خود کنند. هر بار که این فیلم را می بینید در ژانر تخیلی آن بیشتر فرو می روید و همین امر سبب شده است تا افراد بیشتری به سمت آن گرایش پیدا کنند. کارگردان فیلم f9، جاستین لین کارگردان و فیلمنامه نویس ایالت متحده آمریکاست. وی فیلم سریع و خشن 5 و 6، سریع و خشن: توکیو دریفت و ... را در کارنامه خود دارد. جاستین لین همیشه توانسته است تخیل و هیجان را به بهترین نحو به مخاطب ارائه دهد و همین علت دانلود فیلم f9 از همان ابتدا با استقبال زیادی مواجه شد. در این فیلم نیز وین دیزل ستاره فیلم به خوبی ظاهر می شود. دیزل روانشناس و اخترشناس ایتالیایی است و در سال ۱۹۹۰ بازیگری خود را شروع کرده است. دیزل در تمام کارنامه‌اش و بر روی ژانر اکشن تمرکز کرده است و برجسته ترین فیلم های او همان فیلم های سریع و خشن هستند

بررسی داستان فیلم f9

جلوه های ویژه و صحنه هایی که در فضا طراحی شده آنقدر زیبا جلوه می‌کنند که می‌توان آنها را جزو یکی از بهترین صحنه های فیلم های تخیلی در نظر گرفته و به همین علت تماشای آنلاین فیلم   f9 را پر از هیجان و جذابیت می کند. داستان از این قرار است که سایفر، برادر کوچک دام برای گرفتن انتقام از او و تیمش از جاکوب کمک می گیرد ...

فیلم f9 در ژانر اکشن، جنایی و هیجان انگیز تهیه شده است و می توان آن را به عنوان یکی از فیلم های بی منطق اما دوست داشتنی محسوب کرد.

تماشای آنلاین فیلم f9  با ترجمه زیرنویس

اگر علاقه مند به فیلم های هیجان انگیز و تخیلی هستید فیلم f9 می تواند یکی از بهترین گزینه هایی باشد که انتخاب می کنید. اگر نسخه های قبلی این فیلم را دیده اید که قطعاً خودتان برای دانلود فیلم f9 با ترجمه زیر نویس اقدام می کنید اما بهتر است بدانید حتی اگر جزو افرادی هستید که نسخه های قبلی آن را مشاهده نکرده اید باز هم می توانید از آن لذت ببرید. تماشای آنلاین فیلم f9 با ترجمه زیرنویس لحظاتی جذاب و پر از هیجان برای شما ایجاد می کند. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

سریع و خشن 9

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری