پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Batman: The Long Halloween Part One

 قسمت اول Batman The Long Halloween با ترجمه زیرنویس

دانلود انیمیشن Batman The Long Halloween قسمت اول برای دوستداران این انیمیشن جذاب آماده شده است. انیمیشن جذاب و دوست داشتنی "بتمن: هالووین طولانی" یکی از بهترین انیمیشن هایی است که در سال جدید پخش شده است و دانلود انیمیشن برای افراد مختلفی در سراسر دنیا فراهم شده است. بتمن داستان خوش سابقه و جذابی است که اکثر افراد آن را دوست دارند و هر بار با موضوعات جدید و جذاب مخاطبان خود را مشغول می‌کند. تماشای آنلاین انیمیشن بتمن هالووین طولانی می تواند روز تعطیل تان را سرشار از هیجان و لذت کند

رویدادهای و عوامل انیمیشن Batman The Long Halloween 2021

انیمیشن بتمن در ژانر مهیج و اکشن طراحی شده است. کارگردان خوش سابقه این اثر کریس پالمر یکی از تهیه‌کنندگان فیلم های حیات وحش است که همیشه آثار پرمخاطبی را تدارک دیده است. وی فیلم های مانند دلفین، ماجراجویی صخره مرجانی و … را در کارنامه خود دارد. وی با تهیه‌کننده اجرایی فیلم دلفین ها نامزد اسکار نیز بود.

جف لوب نویسنده انیمیشن جذاب بتمن است که برنده جوایز مختلفی مانند جایزه آیزنر شده است. از این رو با تیمی قوی و کاربلد همراه هستیم که در کنار بازیگرانی مانند جاش دوهامل، جنسن آکلز، جک کوئید، بیلی برک و ... می‌توانند فیلمی جذاب را برای شما رقم بزنند.

 

بررسی داستان Batman The Long Halloween

اما داستان از چه قرار است و چه چیزی باعث شده است تا مخاطبان زیادی را به خود جذب کند؟ البته این انیمیشن در دو قسمت تولید شده است که فعلا قسمت اول آن را خواهید دید. دانلود انیمیشن Batman The Long Halloween 2021  با هیجانی که برای شما به همراه دارد، روز کسل کننده را هم می تواند به یک روز جذاب و خاطره انگیز تبدیل کند. 

داستان قسمت اول Batman The Long Halloween در شهر گاتهام  رقم می‌خورد. در این شهر قاتل زنجیره ای نظم شهر را به هم ریخته و شهر را به آشوب کشیده است. هر ماه یک نفر در این شهر به قتل می‌رسد و...

 

تماشای آنلاین Batman The Long Halloween با ترجمه زیرنویس

دانلود انیمیشن Batman The Long Halloween با ترجمه زیرنویس برای کسانی که ترجیح می‌دهند جزو اولین افرادی باشند که انیمیشن های روز دنیا را مشاهده می‌کنند، آماده شده است. دانلود فیلم با کیفیت های مختلف امکان پذیر است. از این رو با توجه به دستگاه خود می توانید کیفیت های مورد نظرتان را انتخاب کنید. انیمیشن با ترجمه زیر نویس یکی از جذاب ترین انیمیشن های هیجانی است که در این سال آماده شده است. شما هم با بتمن و داستان های جذاب آن همراه باشید و ببینید این بار راه حل این مرد نجات دهنده برای شهر چیست؟

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

بتمن : هالووین طولانی , بخش اول

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری