پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم A Quiet Place Part II

لحظاتی نفس گیر با تماشای فیلم a quiet place 2021

کسانی که با دانلود فیلم یک مکان ساکت 1 در سال ۲۰۱۸ لحظات ترسناک و هیجان انگیزی را تجربه کردند،  بدون شک باز هم سراغ دانلود فیلم a quiet place 2021 می روند. فیلم هایی که در ژانر وحشت ساخته می شوند، دارای سطح بندی مختلفی هستند و این فیلم در سطح بالایی از ترس ساخته شده است. هنگام تماشای فیلم یک مکان ساکت ممکن است بارها و بارها از جای تان بپرید! 

اگر عاشق فیلم های ترسناک هستید و می خواهید تا اوج هیجان پیش بروید، تماشای آنلاین فیلم یک مکان ساکت 2 را به شما توصیه می‌کنیم.

 عوامل و رویدادهای فیلم یک مکان ساکت 

فیلم a quiet place 2021 در ژانر ترسناک،  ماجراجویی و هیجان انگیز طراحی شده است. کارگردان آن جان کرازینسکی است که هنرپیشه، فیلمنامه نویس، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی است. او بیش از دو دهه است که در حال فعالیت در سینمای آمریکاست و فیلم هایی مانند اداره، یک مکان آرام ۱ و ... را در کارنامه خود دارد. همچنین بازیگرانی مطرح نیز در آن ایفای نقش می کنند که می‌توان به امیلی بلانت اشاره کرد که یک بازیگر انگلیسی است که تابعیت دوگانه بریتانیایی، آمریکا دارد و جایزه بهترین تازه وارد توسط روزنامه لندن به نام او شده است. در این فیلم نیز مانند سایر فیلم های خود مانند شیطان پرادا می پوشد به خوبی در نقش خود فرو رفته است و بازی زیبایی را به عنوان مادر خانواده از او می بینید.

خلاصه داستان فیلم a quiet place 2021

داستان فیلم یک مکان ساکت ۲۰۲۱ در ادامه قسمت اول این فیلم ساخته شده است. در فصل اول، پدر خانواده در طی مبارزه و حمایت از خانواده خود در برابر هیولاها جان خود را از دست داد و در حال حاضر مادر و سه فرزندش باید با این شرایط کنار بیایند و از خود مواظبت کنند. در این فیلم ترسناک لحظه های پر از هیجان و تنش را برایتان به وجود می‌آورد و شاهد دنیای پر از استرس برای این خانواده هستید. به مرور این خانواده به این نتیجه می رسند که هیولا ها برای شکار از صدای افراد استفاده می‌کنند و کوچکترین صدایی برای آن ها جلب توجه می کند. خانواده آبوت برای نجات از دست این هیولا ها از خانه و مزرعه خود فرار می کنند ...

دانلود فیلم a quiet place 2021 با زیرنویس فارسی

دیدن این فیلم لحظاتی هیجان انگیز را برایتان به وجود می آورد؛ اما آنچه که مهم است، زیبایی داستان وپر محتوای آن است که پس از چند بار دیدن آن باز هم دوست دارید آن را ببینید. فیلم a quiet place 2021 با زیرنویس فارسی برای کسانی که ژانر ترسناک را دوست دارند در حد اعلای ترس و هیجان تولید شده است. دانلود فیلم یک مکان ساکت ۲۰۲۱ با زیرنویس فارسی روز تعطیل و خسته کننده شما را به یک روز پر از هیجان تبدیل می کند تا در کنار دوستانتان به تماشای این فیلم زیبا بنشینید و از آن در اوج ترس،‌ لذت ببرید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

یک مکان ساکت: بخش ۲

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری