پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Unchained

فیلم جذاب Unchained و همراه شدن با زنی جسور و خستگی ناپذیر

 اگر علاقه مند به تماشای فیلم هایی با ژانر اکشن، هیجان انگیز و ترسناک هستید، فیلم  Unchained 2021 یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای روز تعطیل خود آن را انتخاب کنید. این فیلم که برای سنین بالای ۱۳ سال ساخته شده است، یکی از بهترین کارهای کارگردانی به نام Raphaello است. دانلود فیلم Unchained 2021 برای کسانی که ترجیح می دهند فیلم های روز را با اولین کاربران در سراسر دنیا تماشا کنند، یک گزینه ایده‌آل است؛ اما این فیلم در چه زمینه ای است؟ آیا این زن سرسخت می تواند از پس زندگی سخت و اتفاقات ترسناک آن برآید؟

عوامل و رویداد های فیلم Unchained 2021

 این فیلم در ژانر اکشن، هیجان انگیز و ترسناک طراحی شده است و جزو کارهای یکی از کارگردانان معروف و خوش سابقه آمریکایی است. این اثرمحصول سال ۲۰۲۱ آمریکا، از همان ابتدای انتشار روی نتفلیکس به راحتی توانست رکورد دانلود فیلم را در یک‌ روز بشکند. شاید به این دلیل باشد که تریلرهایی که از این فیلم قبل از آن منتشر شده بود و باعث شد که مخاطبان زیادی منتظر پخش این فیلم باشند. بازیگران مطرحی مانند میر مالرونی در این فیلم ایفای نقش می کنند. این بازیگر معروف فیلم های مانند Candy & Ronnie و طوفان در کارنامه کاری خود دارد. اریک رابرتس هم جز بازیگران مطرحی است که در کنار سایر بازیگران در این فیلم ایفای نقش می کند. رابرت  در سال ۱۹۸۶  نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم قطار افسار گسیخته بوده است. 

داستان فیلم Unchained 2021

فیلم هایی که در آن خشونت علیه زنان و وادار کردن آن ها به کارهایی سخت برای روحیه لطیف آن ها موج می زند، حالتی انتقادگرایانه نسبت به این مواضع دارد. این فیلم هم داستانی هیجان انگیز و ترسناک از زندگی همچین زنی را به نمایش می گذارد.

گروهی به راحتی یک زن ایده آل گرا را می‌ربایند. آن ها این زن را مجبور می کنند تا در یک رینگ مبارزه زیرزمینی شرکت کند. زن باید هر شب در نبردی بر سر زندگی‌اش بجنگد و با مرگ دست و پنجه نرم کند؛ زیرا قصد دارد بدین صورت کسانی را که در اسارت او نقش داشتند، سرنگون کند و ...

 دانلود فیلم Unchained 2021 با زیرنویس فارسی

اگر جزء افرادی هستید که می خواهید از همان ابتدا فیلم های روز دنیا را ببینید، دانلود فیلم Unchained 2021 با زیرنویس فارسی می‌تواند برای شما یکی از گزینه های جذاب باشد. تماشای آنلاین فیلم Unchained 2021 با زیرنویس فارسی یک روز تعطیل و خسته‌کننده تان را پر از هیجان می کند. این فیلم با کیفیت های مختلف روی سایت قرار داده شده است تا نگرانی از بابت دانلود فیلم بر روی دستگاه های مختلف نداشته باشید. قطعاً شما هم می‌توانید با دیدن این فیلم همراه این زن و سختی های زندگی او شوید و لحظاتی جذاب و هیجان انگیز را برای خودتان به وجود آورید. این فیلم در ژانر ترسناک نفس ها را در سینه تان حبس می کند.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

زنجیرنشده

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری