پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Annette

Annette 2021 فیلمی رمزآلود و پر از هیجان

با دانلود فیلم Annette 2021 فیلمی با موسیقی جذاب را خواهد دید؛ اما داستان معماگونه این فیلم چیزی فراتر از تصور شماست و می تواند یکی از بهترین فیلم هایی باشد که در طول عمر خود دیده اید. فیلمی که توانسته است به خوبی مخاطبان خود را گرد هم آورد و رضایت آنها را جلب کند. با تماشای آنلاین فیلم آنت سر جای خود میخکوب می شوید و تا ثانیه های آخر فیلم را با چشمان خود می بلعید!

 فیلم Annette 2021 به کارگردانی لئو کاراکس از بهترین فیلم های سال ۲۰۲۱ آمریکاست که حضور خود را از همان تریلرهای جذاب خود برای مخاطبان هیجانی آغاز کرد و در حال حاضر نیز توانسته است رضایت بالایی را از عملکرد خود بین منتقدان و مخاطبان ایجاد کند.

 عوامل و رویدادهای فیلم Annette 2021

 از همان ابتدا که فیلم شروع می شود، صحنه هایی جذاب پیش رویتان است. اثر بسیار هوشمندانه و جذاب ساخته شده و احساسات غیر قابل کنترل را به نمایش می گذارد. همچنین به عنوان یک فیلم موزیکال نیز مورد توجه افراد زیادی است که به موسیقی راک علاقه دارند. این فیلم که به کارگردانی یک لیو کاراکس ساخته شده است، جزو یکی از بهترین فیلم های این کارگردان است. فیلم های مختلفی مانند موتورهای مقدس، خون ناپاک و ... را در کارنامه خود دارد. فیلم موتور های مقدس این کارگردان موفق شد تا در سال ۲۰۱۲ جایزه بین المللی شیکاگو را برای این کارگردان به ارمغان آورد. 

در این فیلم بازیگران مطرحی مانند آدام درایور، ماریون کوتیار، سایمون هلبرگ، آنجل، راسل میل، ناتالی جکسون را می بینید که در داستان جذاب این فیلم نقش خود را به خوبی بازی کرده اند. همین عامل نیز سبب شده تا جذابیت فیلم افزایش یابد.

 آواز خوانی بازیگر، فیلم را برای علاقه مندان به موسیقی نیز جذاب کرده است. فیلمی که راز و رمزهای را در خود نهفته دارد و می تواند یک کمدین جذاب را نیز با دنیای پر از معما روبه رو کند. البته این فیلم درام و موزیکال گاهی اوقات نیز حالتی جذاب به خود می گیرد که این عامل سبب شده تا مخاطب راحت تر با آن ارتباط برقرار کند. فیلم آنت محصول کشورهای بلژیک، فرانسه و آمریکاست.

داستان فیلم Annette 2021

شاید در ابتدای فیلم صحنه های عاشقانه و رمانتیک را می بینید، هیچ وقت نتوانید لحظات دیگر فیلم را حدس بزنید. در این فیلم زندگی هنری به نمایش گذاشته می شود. او یک استندآپ کمدین و موفق است هنری و آن با همدیگر ازدواج می کنند و زوجی خوشبخت هستند که زندگی عاشقانه دارند؛ اما کسی چه می داند که زندگی در آستین خود چه حوادثی را ممکن است مخفی کرده باشد؟!

 هنگامی که در اوج زندگی عاشقانه آن و هنری فرزندشان آنت متولد می شود، این زوج دختری اسرارآمیز با سرنوشتی استثنایی خواهند داشت که باعث می شود تا زندگیشان برای همیشه تغییر کند. جذابیت داستان این فیلم و کارگردانی بی نظیر آن نیز شده است تا دانلود فیلم روز به روز بیشتر شود.

دانلود فیلم Annette 2021 با زیرنویس فارسی

 اگر عاشق فیلم های موزیکال و هیجان انگیز هستید که صحنه های رمانتیک، کمدی، رمزآلود و درام را در خود دارد، می توانید فیلم آنت را دانلود کرده و لحظات جذابی را برای خود رقم بزنید. در این فیلم احساسات و عواطف در کنار رمز و رازهای زندگی قرار می گیرد و جذابیت آن را چند برابر می کند. با دانلود فیلم Annette  با زیرنویس فارسی، شما می توانید همگام با سایر کاربران در سراسر دنیا این فیلم سال را به تماشا بنشینید. تماشای آنلاین فیلم آنت با زیرنویس فارسی در کیفیت های مختلف برای کاربران فارسی زبان مهیا شده است تا این فیلم جذاب را ببینند و لحظاتی هیجان انگیز و نفس گیر را برای خود خلق کنند.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

آنت

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری