پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Abigail

دانلود فیلم آبیگیل 2019 فیلمی جذاب و ماجراجویانه

فیلم  های که می  توانند به شما کمک کنند تا حس و حال دنیای عجیب و غریبی را درک کنید و در آنها غرق شوید، به گونه ای هستند که ممکن است تا انتهای فیلم مکان و زمان را فراموش کنید. دانلود فیلم Abigail  که در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است، یکی از فیلم  های جذابی است که هیچ وقت از دیدن آن خسته نمی  شوید. زندگی دختری که در یک محدوده کوچک قرنطینه شده اند و این بار ترجیح می  دهد به جای اینکه دست روی دست بگذارد، پیگیری اوضاع وخامت بار خود، خانواده و اطرافیانش باشد. این فیلم روسی از همان ابتدا مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کرد و شاید همین دلیل باعث شده است تا بتواند جزو پر مخاطب ترین فیلم هایی باشد که هنوز هم طرفداران زیادی دارد. تماشای آنلاین فیلم Abigail 2019 رکورد بالایی را ثبت کرد. اگر شما هم عاشق فیلم  های فانتزی، هیجان انگیز و ماجراجویی هستید می  توانید این فیلم جذاب را دنبال کنید.

 رویدادها و عوامل فیلم Abigail 2019

فیلم آبیگیل یک فیلم روسی است که به کارگردانی الکساندر بوگوسلاوسکی ساخته شده است. این کارگردان نام  آشنای روسی، فیلم  های مختلفی مانند «فراتر از لبه» را نیز در کارنامه خود دارد که جزو فیلم  های پرمخاطب جهانی است.

 همچنین حضور بازیگران معروف در این فیلم باعث شده تا جذابیت آن بالاتر رود. نویسنده و فیلمساز الکساندر است و تهیه کنندگی آن برعهده الکساندر دنیسیوک، ولادیمیر دنیسیوک، ویکتور دنیسیوک بوده است. بازیگرهای فیلم هم با دقت بالا انتخاب شده اند تا با نقش خود همخوانی لازم را داشته باشند و مخاطب بتوانند به درستی با فیلم ارتباط برقرار کند.

 دانلود فیلم Abigail 2019  با درونمایه ماجراجویی، اکشن و فانتزی یکی از جذاب ترین فیلم  هایی خواهد بود که تاکنون دیده اید. این فیلم ماجراجویی یک دختر جوان را در وضعیت کنونی زندگی خود نشان می  دهد که ترجیح می  دهد پا را فراتر از محدوده ای که برای او تعیین کرده اند، بگذارد. بدین صورت بتواند مشکلات موجود را تا جایی که در توان دارد حل کند.

داستان فیلم Abigail 2019

نام فیلم از نام دختری روسی گرفته شده است. ابیگیل دختری جوان است که مدت هاست مرزهای شهر محل زندگی او به دلیل بیماری ناشناخته و مرموزی بسته شده است. پدر این دختر نیز که از همان بیماران است که به یک منطقه ناشناخته منتقل شده است. قوانین حکومتی به این دختر اجازه نمی  دهد که دنبال پدرش بگردد؛ ولی او این قانون را در هم می شکند و در این راه متوجه می  شود که شهر او یک شهر پر از جادو و سحر است. بدین صورت آبی نیروهای خارق العاده را در درون خود پیدا می کند ...

دانلود فیلم Abigail 2019 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Abigail 2019  با زیرنویس فارسی به شما این امکان را می  دهد تا به تماشای دنیای عجیب و غریب سحر و جادوگری بنشینید و لحظاتی پر از صحنه  های خارق العاده و عجیب و غریب را تماشا کنید.

 اگر علاقه مند به تماشای آنلاین فیلم های جذاب سراسر دنیا هستید، می توانید فیلم آبیگیل را برای گذران پر از هیجان اوقات فراغت خود انتخاب کنید و از محتوای آن لذت ببرید. فیلم آبیگیل با زیرنویس فارسی برای فارسی زبانان آماده شده است و می  توان آن را جزو فیلم  های پربیننده در جهان دانست. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

ابیگیل

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری